SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:57 schreef ejfaar het volgende:
Als alle calimero's onder hun steen vandaan zijn gekropen gaat Ajax keihard toeslaanquote:![]()
Schöne verdedigde gewoon goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef inZanity het volgende:
Die kans van nac... hoe kan je m missen...Anders was 'ie feilloos in.
![]()
Had ik in het begin. Tijdje de "alternatieve" speler gebruikt. De normale doet het nu weer goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:59 schreef Grifte het volgende:
Nog iemand hier die via internet EL haar officiële stream kijkt en constant hapert?![]()
Als VVV dalijk wint zit Willem2 morgen met 1200 man in het uitvak terwijl ze niks meer kunnen bereiken dit seizoen![]()
http://tilbo.com/nieuws/b(...)itesse-willemii.html
''Ja maar wij zongen harder''
![]()
![]()
![]()
GGGG![]()
Alsof VVV de nacompetitie overleefdquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef einszweiachtung het volgende:
Als VVV dalijk wint zit Willem2 morgen met 1200 man in het uitvak terwijl ze niks meer kunnen bereiken dit seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh, ik bepaal zelf wel waar ik post. Dank je.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar je rechtenslowchat![]()
Rode kousen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Toch mooi dat zo'n club als Willem II 1200 man op de been krijgt voor een uitwedstrijd. Kunnen veel clubs uit het linkerrijtje niet zeggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef einszweiachtung het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
spannend jongequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax laat NAC gewoon even uitrazen. Denk ik.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax laat NAC gewoon even uitrazen. Denk ik.![]()
![]()
Dat zeker, like Cambuur vorige week, maar kunnen ze zoiets niet beter eerder in het seizoen proberen op de been te krijgen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch mooi dat zo'n club als Willem II 1200 man op de been krijgt voor een uitwedstrijd. Kunnen veel clubs uit het linkerrijtje niet zeggen.GGGG![]()
Altijd vervelend als ajax zijnde om tegen clubjes te spelen die tegen het grote ajax altijd 200% inzet geven en dan volgende week met 5-0 verliezen. ik snap niet dat ze dat niet tegen psv of feyenoord doen![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef dieselnoi het volgende:
Altijd vervelend als ajax zijnde om tegen clubjes te spelen die tegen het grote ajax altijd 200% inzet geven en dan volgende week met 5-0 verliezen. ik snap niet dat ze dat niet tegen psv of feyenoord doen![]()
![]()
Rightquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef dieselnoi het volgende:
![]()
Jij bent één zeer vreemde jongen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef dieselnoi het volgende:
't is een joekel. inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zijn er 45 te veel wmb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
45 minuutjes zijn wel genoeg voor Babel denk ik zo.![]()
Hij staat daar alleen omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oh, ik dacht om ballen tegen te houden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij staat daar alleen omdat hij zwart is.![]()
Ik vind niet dat je hem zwart moet makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij staat daar alleen omdat hij zwart is.![]()
![]()
Je bent zelf een jongens.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Jongens, doe eens mee. Nu sta ik voor lul in m'n eentje.![]()
Lurling maakt zich weer eens populairPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Smeerzak, hij geeft gewoon een knietjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Lurling
Past zo in het rijtje Van Bommel, Strootman en Toivonen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
spelen met je postrechten... Gewaagd...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:07 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ja jij ook. Beetje posts verwijderen![]()
Wat is die Leo Driessen toch een enorme debiel
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Geef die Lurling eens een kaart
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef Gwunnik het volgende:
Wat is die Leo Driessen toch een enorme debiel![]()
Trouwens leuk doekje aan de zijkant: @FCUtrecht deze week bij Specsavers 2e hoortoestel gratis.
GGGG![]()
Het is Leo Driessen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef RvLaak het volgende:
Heeft de commentator een bril? Zo niet, moet hij eens naar een opticien...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
SCHIETENOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat vermoed ik ook, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien dat daarom wel Van Rhijn altijd speelt en Ligeon nooit.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dat een logische zet vind.![]()
Dit soort ballen affluiten
Kansloze regel.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dit soort ballen affluiten
Kansloze scheids.![]()
Scheids is weer eens tegen AjaxOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Scheids laat zich ook lekker intimideren daar in Breda
Het is wachten op moment dat scheids ajax een penal door de neus boort.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het is wachten op moment dat scheids ajax een penal door de neus boort.![]()
Huh, welke?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ontnomen pingel voor NAC vergeten?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Maar ik hoop wel enorm dat NAC er niet eentje inprikt nu want dan kan dit nog een hele nare wedstrijd worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ontnomen pingel voor NAC vergeten?Slechten troll
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kon het proberen
Was dat nou het eerste schot op doel van Ajax?![]()
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kon het proberen
Was dat nou het eerste schot op doel van Ajax?![]()
Straks moet een speler van NAC eens een bal vangen in het eigen strafschopgebied, ik weet zeker dat er dan nog geen penalty wordt gegeven.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
okquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef FredWielergek het volgende:
ajax speelt niet kampioens waardig![]()
Als ze maar winnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef FredWielergek het volgende:
ajax speelt niet kampioens waardig![]()
Is plan B al geactiveerd?Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
Als lurling Bij Vermeer een stuk uit zijn arm zou bijten zou Driessen beweren dat hij per ongeluk met zijn tanden op de arm van Vermeer viel.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Geen ploeg in de Eredivisie met een constant niveau. Heel jammer. Nou ja, misschien behalve Willem II.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:15 schreef stoeltafel het volgende:
Ajax speelt wel heel slecht. Wat een verschil met PSV uit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen ploeg in de Eredivisie met een constant niveau. Heel jammer. Nou ja, misschien behalve Willem II.![]()
![]()
Nou, PEC heeft redelijk constant gepresteerd dit seizoen...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geen ploeg in de Eredivisie met een constant niveau. Heel jammer. Nou ja, misschien behalve Willem II.![]()
Nee man. De ene week speel je topteams weg en de andere week ga je thuis met 4-0 (!) tegen NEC op je bek.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nou, PEC heeft redelijk constant gepresteerd dit seizoen...
edit: Haha, PEC - NEC - bek.![]()
![]()
Ik zei "redelijk constant"quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee man. De ene week speel je topteams weg en de andere week ga je thuis met 4-0 (!) tegen NEC op je bek.
edit: Haha, PEC - NEC - bek..
![]()
Ja vind dat dus wel meevallen. Niet dat ze het niet super goed hebben gedaan, maar erg constant vond ik het niet.quote:![]()
![]()
Naar mijn idee (en herinnering) speelde ze de meeste wedstrijden wel op hetzelfde niveau... Een paar uitschieters naar boven en beneden, maar niet zo erg als de top 5quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja vind dat dus wel meevallen. Niet dat ze het niet super goed hebben gedaan, maar erg constant vond ik het niet.![]()
ninja editquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
die kan alleen kindjes op twitter terug bedreigen![]()
Babel eruit voor Poulsen. schone op rechtsKein gewalt! Wir sind das volk!
Dit inderdaad. Ze rennen de benen onder hun lijf vandaan en dat is heel leuk om te zien maar dat houdt geen ploeg 90 minuten vol.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:23 schreef Vermecelli het volgende:
Nac stort halverwege de tweede helft wel in en dan maakt Ajax het nog wel af: 0-2![]()
Niet vergeten, nac speelt op eigen helft en wacht op een counter..
Een niet voetballend ploeg, daar heeft Ajax het altijd moeilijk tegen![]()
![]()
Ik meen het serieus. Dit Ajax in deze doen gaat geen 0-1 scoren in de eerste helft.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]Als ik jouw naam zie weet ik al dat het een trollreactie is
![]()
het is dan ook een Rescue Rangerquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef Ferdii het volgende:
Babbel brengt tot nu toe Meer dan Fischer![]()
Jammer.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik meen het serieus. Dit Ajax in deze doen gaat geen 0-1 scoren in de eerste helft.![]()
Nac is al een minuut of 10 minder... Ajax krijgt meer controle... nu nog tot in de 16 goed gaan spelen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Ze rennen de benen onder hun lijf vandaan en dat is heel leuk om te zien maar dat houdt geen ploeg 90 minuten vol.-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
het is dan ook een Rescue RangerRescue Rangers
![]()
![]()
Driessen loopt weer om alles te zeiken. Zeg aub gewoon de namen van de spelers en houd verder je bek dicht, tering.![]()
faalquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef Rickazio het volgende:
[..]
[error]Je bent ontslagen, kut.[/error]![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef Rickazio het volgende:
[error]Je bent ontslagen, kut.[/error]![]()
![]()
Het is een zaadpot, terecht gezeik dus.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:26 schreef Kopsterk het volgende:
Driessen loopt weer om alles te zeiken. Zeg aub gewoon de namen van de spelers en houd verder je bek dicht, tering.What can change the nature of a man?![]()
Zoveel kaarten hadden er niet getrokken hoeven worden t och?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef danos het volgende:
Scheids heeft hopelijk 2e helft wel de kaarten bij zich.![]()
![]()
Zou het wel eens gebeurd zijn dat een scheids ze binnen had laten liggen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef danos het volgende:
![]()
Zul je zien dat Lurling zich dan net inhoudt en er een paar van Ajax dat soort overtredingen gaan makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef danos het volgende:
![]()
Wat n figuur die Liesveld... laat zich compleet inpakken door Lurling en het stadionquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef danos het volgende:
Scheids heeft hopelijk 2e helft wel de kaarten bij zich.
Ja, is ergens wel een filmpje vanquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou het wel eens gebeurd zijn dat een scheids ze binnen had laten liggen?![]()
Lurling, verder niets gebeurd nee...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zoveel kaarten hadden er niet getrokken hoeven worden t och?![]()
blindquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Wie is over het seizoen gezien de beste speler bij ajax?![]()
Cuencaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Blindquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Blindquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Ajax mist een type ebecilioKein gewalt! Wir sind das volk!
Sanaquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Frans de Boerquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Van rhynquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Wie is over het seizoen gezien de beste speler bij ajax?Even a broken clock is right twice a day.![]()
eriksenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Blind ok, in het begin was hij toch een prutser en familie van.
Maar heeft zich toch ontwikkeld blijkbaar.What can change the nature of a man?![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:32 schreef Evertjan het volgende:
Kees heeft ook een lintje dankzij Smeets en Derksen![]()
![]()
Siem.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:30 schreef Coco98 het volgende:
Van Bommel liep weer eens te janken hoor
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 21:11:07Het gerucht gaat dat Kenny van der Weg het eigenlijk wil uitmaken met zijn vriendin, maar dat hem dat maar niet wil lukken. #nacaja reageer retweet
![]()
Limburgers moeten altijd zo raar doenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Van Bommel liep weer eens te janken hoor♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Koertjequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:33 schreef Marcoss het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op zaterdag 27-04-2013 om 21:11:07Het gerucht gaat dat Kenny van der Weg het eigenlijk wil uitmaken met zijn vriendin, maar dat hem dat maar niet wil lukken. #nacaja reageer retweet
![]()
![]()
Bewijst eens te meer dat de gemiddelde voetballer niet intelligent isquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:36 schreef ejfaar het volgende:
Ooijer die vindt dat als Ajax voetbalt het gevaarlijk wordt![]()
Behalve Louis.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bewijst eens te meer dat de gemiddelde voetballer niet intelligent is★★★![]()
understatementquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:37 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Bewijst eens te meer dat de gemiddelde voetballer niet intelligent is♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
WTFquote:
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)![]()
Morgen Arsenal - Manchester United, ook een mooi affiche
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(![]()
Sunwebquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:40 schreef RvLaak het volgende:
Die Sunweb lui ben ik ondertussen ook goed zat![]()
![]()
Hoelaat?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:42 schreef donroyco het volgende:
Morgen Arsenal - Manchester United, ook een mooi affiche
★★★![]()
quote:
17.00 uurquote:Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
In dit filmpje het verzamelde werk van Littlerabbitquote:
http://www.dailymotion.co(...)d_sport#.UXwqjtJ7K84![]()
Kom op Ajax
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |