SPOILER: seizoen 12/13Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Seizoen 11/12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: Het volledige speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:57 schreef ejfaar het volgende:
Als alle calimero's onder hun steen vandaan zijn gekropen gaat Ajax keihard toeslaanquote:![]()
Schöne verdedigde gewoon goed.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef inZanity het volgende:
Die kans van nac... hoe kan je m missen...Anders was 'ie feilloos in.
![]()
Had ik in het begin. Tijdje de "alternatieve" speler gebruikt. De normale doet het nu weer goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:59 schreef Grifte het volgende:
Nog iemand hier die via internet EL haar officiële stream kijkt en constant hapert?![]()
Als VVV dalijk wint zit Willem2 morgen met 1200 man in het uitvak terwijl ze niks meer kunnen bereiken dit seizoen![]()
http://tilbo.com/nieuws/b(...)itesse-willemii.html
''Ja maar wij zongen harder''
![]()
![]()
![]()
GGGG![]()
Alsof VVV de nacompetitie overleefdquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef einszweiachtung het volgende:
Als VVV dalijk wint zit Willem2 morgen met 1200 man in het uitvak terwijl ze niks meer kunnen bereiken dit seizoen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eh, ik bepaal zelf wel waar ik post. Dank je.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Ga lekker terug naar je rechtenslowchat![]()
Rode kousen.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.![]()
Toch mooi dat zo'n club als Willem II 1200 man op de been krijgt voor een uitwedstrijd. Kunnen veel clubs uit het linkerrijtje niet zeggen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:00 schreef einszweiachtung het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
spannend jongequote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax laat NAC gewoon even uitrazen. Denk ik.♔ KoningenUitGroningen ♔![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef Kopsterk het volgende:
Ajax laat NAC gewoon even uitrazen. Denk ik.![]()
![]()
Dat zeker, like Cambuur vorige week, maar kunnen ze zoiets niet beter eerder in het seizoen proberen op de been te krijgen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:01 schreef Grifte het volgende:
[..]
Toch mooi dat zo'n club als Willem II 1200 man op de been krijgt voor een uitwedstrijd. Kunnen veel clubs uit het linkerrijtje niet zeggen.GGGG![]()
Altijd vervelend als ajax zijnde om tegen clubjes te spelen die tegen het grote ajax altijd 200% inzet geven en dan volgende week met 5-0 verliezen. ik snap niet dat ze dat niet tegen psv of feyenoord doen![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef dieselnoi het volgende:
Altijd vervelend als ajax zijnde om tegen clubjes te spelen die tegen het grote ajax altijd 200% inzet geven en dan volgende week met 5-0 verliezen. ik snap niet dat ze dat niet tegen psv of feyenoord doen![]()
![]()
Rightquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef dieselnoi het volgende:
![]()
Jij bent één zeer vreemde jongen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:03 schreef dieselnoi het volgende:
't is een joekel. inderdaadquote:Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Zijn er 45 te veel wmb.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
45 minuutjes zijn wel genoeg voor Babel denk ik zo.![]()
Hij staat daar alleen omdat hij zwart is.quote:Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D![]()
Oh, ik dacht om ballen tegen te houden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij staat daar alleen omdat hij zwart is.![]()
Ik vind niet dat je hem zwart moet makenquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij staat daar alleen omdat hij zwart is.![]()
![]()
Je bent zelf een jongens.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:05 schreef GGMM het volgende:
Jongens, doe eens mee. Nu sta ik voor lul in m'n eentje.![]()
Lurling maakt zich weer eens populairPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Smeerzak, hij geeft gewoon een knietjePremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
Lurling
Past zo in het rijtje Van Bommel, Strootman en Toivonen.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
spelen met je postrechten... Gewaagd...quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:07 schreef Hazzard het volgende:
[..]
Ja jij ook. Beetje posts verwijderen![]()
Wat is die Leo Driessen toch een enorme debiel
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Geef die Lurling eens een kaart
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef Gwunnik het volgende:
Wat is die Leo Driessen toch een enorme debiel![]()
Trouwens leuk doekje aan de zijkant: @FCUtrecht deze week bij Specsavers 2e hoortoestel gratis.
GGGG![]()
Het is Leo Driessen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:08 schreef RvLaak het volgende:
Heeft de commentator een bril? Zo niet, moet hij eens naar een opticien...Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
SCHIETENOp zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dat vermoed ik ook, ja.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien dat daarom wel Van Rhijn altijd speelt en Ligeon nooit.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dat een logische zet vind.![]()
Dit soort ballen affluiten
Kansloze regel.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:11 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Dit soort ballen affluiten
Kansloze scheids.![]()
Scheids is weer eens tegen AjaxOp woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Scheids laat zich ook lekker intimideren daar in Breda
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Het is wachten op moment dat scheids ajax een penal door de neus boort.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het is wachten op moment dat scheids ajax een penal door de neus boort.![]()
Huh, welke?quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ontnomen pingel voor NAC vergeten?Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Maar ik hoop wel enorm dat NAC er niet eentje inprikt nu want dan kan dit nog een hele nare wedstrijd worden![]()
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
De ontnomen pingel voor NAC vergeten?Slechten troll
![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kon het proberen
Was dat nou het eerste schot op doel van Ajax?![]()
![]()
Jep.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kon het proberen
Was dat nou het eerste schot op doel van Ajax?![]()
Straks moet een speler van NAC eens een bal vangen in het eigen strafschopgebied, ik weet zeker dat er dan nog geen penalty wordt gegeven.
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
okquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef FredWielergek het volgende:
ajax speelt niet kampioens waardig![]()
Als ze maar winnen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:14 schreef FredWielergek het volgende:
ajax speelt niet kampioens waardig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |