quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Blond = Stacey
Oud = Ruud
Geil = Xander
Oranje = Glennis
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
Ik had niet eens door dat er nog maar 4 warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liedjes van vanavond![]()
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
En dat proppen ze in een programma van 2 uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De liedjes van vanavondZe smelten de kazen!
Ze zullen nog wel een keertje zingen ofzoquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:10 schreef Stickertje het volgende:
[..]
En dat proppen ze in een programma van 2 uur?
Dat zeiden ze netquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze zullen nog wel een keertje zingen ofzo
vind het geen gezichtquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:10 schreef StephanL het volgende:
Do zit lekker strak in haar jurkje en de inkijk is ook niet het minste.
Ik begin bijna te hopen op kiespijnquote:
Dat jongetje zonder piemel, jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:10 schreef Cee het volgende:
Dat jongetje gaat winnen, daar vallen de 14-jarige meisjes op.
Dan hebben we in 1 klap veel homo jongetjes bekeerd en veel meisjes bekeerd tot het lesbischequote:Op zaterdag 27 april 2013 20:10 schreef Cee het volgende:
Dat jongetje gaat winnen, daar vallen de 14-jarige meisjes op.
06 14525541quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef StephanL het volgende:
Levi vind ik wel goedBenieuwd naar zijn nummer.
en pedo's ineens laten vallen op een 24 jarige vrouwquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan hebben we in 1 klap veel homo jongetjes bekeerd en veel meisjes bekeerd tot het lesbische
Geintje natuurlijkquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef Burner82 het volgende:
Beetje versnellen, beat eronder en hit is gegarandeer
Ik denk dat de volgorde weleens kan kloppenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef Cee het volgende:
Indiceren die getallen bij de jury het geschatte IQ?
Maar is ze nou een pot of niet?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan hebben we in 1 klap veel homo jongetjes bekeerd en veel meisjes bekeerd tot het lesbische
ze zijn allemaal snel te vergeten vind ik..quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef female81 het volgende:
Dit is een Jaap Reesema-tje. Stem o.k., doch saaie uitstraling, en iemand om gelijk weer te vergeten.
Ik zie de teleurgestelde gezichten van de priesters nu al... HAHA, ik ben een vrouw van 24, niet een jongetje van 13quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en pedo's ineens laten vallen op een 24 jarige vrouw
Jaap Reesema. De zure winaar van X Factor die Ben Saunders de schuld geeft van het feit dat hij nu een of andere koekenbakker isquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef female81 het volgende:
Dit is een Jaap Reesema-tje. Stem o.k., doch saaie uitstraling, en iemand om gelijk weer te vergeten.
Gezien de hoofddoekjes op de tribune.. dat laatste ja..quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Maar is ze nou een pot of niet?
Voor hetzelfde geld is ze gewoon een heterovrouw die straks braaf moeder wordt van 3 kinderen en eten kookt voor haar mannetje.
En wie geeft Ben Saunders de schuld dat hij nu zowat "de vriend van" is?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jaap Reesema. De zure winaar van X Factor die Ben Saunders de schuld geeft van het feit dat hij nu een of andere koekenbakker is
Alles is beter dan fresdingquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:17 schreef Burner82 het volgende:
Hij was beter dan die fresding.... dus zeik niet over het "totaal"plaatje
Je hebt er nog eentje, Melissa, die is inderdaad óók snel te vergeten. Een standaard-'vrij knap, redelijke stem, maar niet boeiend'-geval.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze zijn allemaal snel te vergeten vind ik..
Dat is helaas standaard voor hoe er in de Randstad over 'ons' gedacht wordt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:16 schreef Cee het volgende:
Fucking drol, "je bent begonnen in Brabant", alsof dat voor haar synoniem is voor "onderaan de ladder".
Ik geef Ben de schuldquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
En wie geeft Ben Saunders de schuld dat hij nu zowat "de vriend van" is?
welke is melissa en welke is nikki?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef female81 het volgende:
[..]
Je hebt er nog eentje, Melissa, die is inderdaad óók snel te vergeten. Een standaard-'vrij knap, redelijke stem, maar niet boeiend'-geval.
Maar Nikki en Freshkid onthoud je wel. T'is dat ze aan een programma mee doen waar bijna niemand naar kijkt.
Maar Buble heeft wel smaak... en gehoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef iBenny het volgende:
Hij lijkt trouwens op een gesmolten Michael Bublé
Ach, we hebben alles al gezien van Do...toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Hopelijk doet Do iets minder verhullende kleding aan, want ik ben hier op uitgekeken
Die jongen deed vorige week auditie voor The Voice UK, niemand drukte.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Buble heeft wel smaak... en gehoor
DAT is pas een auditie
wanhopige poging van sbs om meer kijkers te trekkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Hopelijk doet Do iets minder verhullende kleding aan, want ik ben hier op uitgekeken
Die ook al gezien?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Buble heeft wel smaak... en gehoor
DAT is pas een auditie
jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wanhopige poging van sbs om meer kijkers te trekken
Do trekt kijkers?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wanhopige poging van sbs om meer kijkers te trekken
Toch kan die jongen wel zingen... maar ik denk dat michael buble hem wel onder contract neemtquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Die jongen deed vorige week auditie voor The Voice UK, niemand drukte.
nopequote:
Kijk eens in je glas.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
gvd, ik weet dat ik ergens alcohol heb maar ik kan het niet vinden
nou nee, ik zou het niet hoeven zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:24 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat gaat for sure een kijkcijferkanon worden
In je bloed?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
gvd, ik weet dat ik ergens alcohol heb maar ik kan het niet vinden
Dan ben je al erg dronkenquote:
Ik ben dol op plezierige minutenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef female81 het volgende:
We krijgen nu, als alles goed gaat, een paar plezierige minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |