Ik geef Ben de schuldquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:17 schreef Cee het volgende:
[..]
En wie geeft Ben Saunders de schuld dat hij nu zowat "de vriend van" is?
welke is melissa en welke is nikki?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef female81 het volgende:
[..]
Je hebt er nog eentje, Melissa, die is inderdaad óók snel te vergeten. Een standaard-'vrij knap, redelijke stem, maar niet boeiend'-geval.
Maar Nikki en Freshkid onthoud je wel. T'is dat ze aan een programma mee doen waar bijna niemand naar kijkt.
Maar Buble heeft wel smaak... en gehoorquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:18 schreef iBenny het volgende:
Hij lijkt trouwens op een gesmolten Michael Bublé
Ach, we hebben alles al gezien van Do...toch?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Hopelijk doet Do iets minder verhullende kleding aan, want ik ben hier op uitgekeken
Die jongen deed vorige week auditie voor The Voice UK, niemand drukte.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Buble heeft wel smaak... en gehoor
DAT is pas een auditie
wanhopige poging van sbs om meer kijkers te trekkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef Joooo-pi het volgende:
Hopelijk doet Do iets minder verhullende kleding aan, want ik ben hier op uitgekeken
Die ook al gezien?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar Buble heeft wel smaak... en gehoor
DAT is pas een auditie
jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wanhopige poging van sbs om meer kijkers te trekken
Do trekt kijkers?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wanhopige poging van sbs om meer kijkers te trekken
Toch kan die jongen wel zingen... maar ik denk dat michael buble hem wel onder contract neemtquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:20 schreef Cee het volgende:
[..]
Die jongen deed vorige week auditie voor The Voice UK, niemand drukte.
nopequote:
Kijk eens in je glas.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
gvd, ik weet dat ik ergens alcohol heb maar ik kan het niet vinden
nou nee, ik zou het niet hoeven zienquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:24 schreef ZaZoe het volgende:
[..]
Dat gaat for sure een kijkcijferkanon worden
In je bloed?quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef Stickertje het volgende:
gvd, ik weet dat ik ergens alcohol heb maar ik kan het niet vinden
Dan ben je al erg dronkenquote:
Ik ben dol op plezierige minutenquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:27 schreef female81 het volgende:
We krijgen nu, als alles goed gaat, een paar plezierige minuten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |