Waarom fietst ie niet gewoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:41 schreef H1N1 het volgende:
Ik zie hier een vent lopen met een fietsframe, zonder wielen. En moeite dat 'ie ermee heeft. Wat 'n beta.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Seam het volgende:
Dat kind wordt niet groter dan hij nu al is
tuurlijk wel gwn kkhard doortrainenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Seam het volgende:
Dat kind wordt niet groter dan hij nu al is
Ja, ik was bijna overledenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
alles weer goed met de legcramps?
Hmm dat is hier niet verkrijgbaar, valt onder de opiumwet, goed spul?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:03 schreef IrCute het volgende:
heb gwn een vicodintje genomen yolo, sliep binnen 30 min
Ja, lekker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm dat is hier niet verkrijgbaar, valt onder de opiumwet, goed spul?
X +quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Even iets belangrijkers, gaan jullie nog aan de pillen dinsdag?
Ik zou niet meer weten waar ik die moet halen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
gwn naar rotterdam cs gaan en paar negers aansprekenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten waar ik die moet halen.
Prachtig meisje, mooi hoofd, tieten ietsjes uit verhouding.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:29 schreef CarbonC het volgende:
Wat heeft die gymchick met een gym te maken? Volgens mij heeft ze die nog nooit van binnen gezien.
Beetje 4-FA.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
ze is net begonnen met trainenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:29 schreef CarbonC het volgende:
Wat heeft die gymchick met een gym te maken? Volgens mij heeft ze die nog nooit van binnen gezien.
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef seto het volgende:
[..]
gwn naar rotterdam cs gaan en paar negers aanspreken
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accentquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"
gek he als 2 mocros het zeggen :squote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accent.
sniffa, en die duitser koopt niet veelquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"
Zo klonk het ook precies echt alle clichés even onderstreept.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accent.
Ketamine vriend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Spike City = paupert, maar nog niet zo erg als Schiedam.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Basic fit spijkenisse is echt Pauper.
quote:
Yea, who else.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit was zo'n mooi en overzichtelijk topic
Anyway, happy Qday alvast iedereen!
Dat je maar fijn mag shinen op de straten van waar je je dan ook maar bevindt.
ken ik niet, ken rotterdam niet zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pakhuis Rotterdam of Toffler (techno).
Lijkt me ook wel weer eens leuk, technofeestje. Helaas woensdag weer vroeg werken en 's avonds trainen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pakhuis Rotterdam of Toffler (techno).
Wat een excuusquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel weer eens leuk, technofeestje. Helaas woensdag weer vroeg werken en 's avonds trainen.
chick hoe kom je in hemelsnaam bij spijkenisse thoquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jackie ik was in spikri heb je niet gesien helaasch!
Want kleine boobs zijn eng?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef G.R.S. het volgende:
Arme jongen die haar in bed lult krijgt een hartaanval wanneer hij haar naakt ziet
Hendigquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze deze gezien:
[ afbeelding ]
Jij hebt geen eigen zaakquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een excuus! Ik moet ook woensdag werken en trainen.
Heb een programma erop staan die automatisch checkt op updates van geyle pics en vervolgens gelijk een push notificatie verstuurd indien dat het geval is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:56 schreef seto het volgende:
yuri hoeveel x per dag f5 jij angie's instagram?
nerdje lolquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb een programma erop staan die automatisch checkt op updates van geyle pics en vervolgens gelijk een push notificatie verstuurd indien dat het geval is.
Heb ook een programma die mijn balzak analyseert en mij vertelt wanneer ik moet fappen voor een optimale testosteron-release voor optimale gainz.quote:
Die is tt ook als app: Fapp heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook een programma die mijn balzak analyseert en mij vertelt wanneer ik moet fappen voor een optimale testosteron-release voor optimale gainz.
gewoon foto maken strak in het pak met de das van je verenigingquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
denk dat ik na mijn cut maar photoshoot ga doen, heb nog een goede profile pic voor facebook nodig om ook online chicks te hosselen
Ik zou in mijn eentje zo'n hele vereniging kunnen klaren met alleen mijn vuisten. Zitten zoveel pussies daarquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
gewoon foto maken strak in het pak met de das van je vereniging
je bent toch geen knor of wel?
quote:
ik dacht dat jij bij ado sportte!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
chick hoe kom je in hemelsnaam bij spijkenisse thohaha ik woon daar niet en ben daar ook nooit gelukkig
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dankje jy bent ook n kampioen, champ
It's nooz!quote:
Komen weer als ratten uit het riool de laatste tijd.quote:
onzinquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:13 schreef Kerol het volgende:
idd zo zie je niet en ze doen het goed en daar zijn ze
quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Je hebt alpha en beta mensen... en dan heb je mensen die niet van voetbal houden. Dat zijn qwerty mensen.
quote:Op zondag 28 april 2013 00:30 schreef G.R.S. het volgende:
Iron man was awesome. Het ergste gevoel is wanneer een film is afgelopen en opeens beseft hoe saai je eigen leven is.
Vergeet je vestje nietquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
gewoon foto maken strak in het pak met de das van je vereniging
je bent toch geen knor of wel?
*kras kras* dat heb je zelf in de hand.quote:Op zondag 28 april 2013 00:30 schreef G.R.S. het volgende:
Iron man was awesome. Het ergste gevoel is wanneer een film is afgelopen en opeens beseft hoe saai je eigen leven is.
why 2 dagen squattend? Toiletbril kapot?quote:Op zondag 28 april 2013 09:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik poep nu al twee dagen squattend en ik moet zeggen dat het wel beter is ja.Toen ik dat stuk las moest ik sowieso denken aan de oude wc's in Bosnië die enkel een gat in de grond hadden; Franse wc's heten het volgens mij.
Omdat ik dan non-stop zieke quad gains maak.quote:Op zondag 28 april 2013 09:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
why 2 dagen squattend? Toiletbril kapot?
Haha oke dan!quote:Op zondag 28 april 2013 09:19 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Omdat ik dan non-stop zieke quad gains maak.
Die shit is kut als je aan de dunne bent man.quote:Op zondag 28 april 2013 09:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ik poep nu al twee dagen squattend en ik moet zeggen dat het wel beter is ja.Toen ik dat stuk las moest ik sowieso denken aan de oude wc's in Bosnië die enkel een gat in de grond hadden; Franse wc's heten het volgens mij.
quote:Op zondag 28 april 2013 09:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Haha ik poep nooit hangend want ik poep alleen thuis.quote:Op zondag 28 april 2013 13:17 schreef kaasplankje het volgende:
smerig man hangend poepen, ik heb dan minstens een hele wc rol nodig denk ik.
Ik ook, eigen plee rules. Wel klote als ik op vakantie ga. Ik word dan steeds dikker.quote:Op zondag 28 april 2013 13:34 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Haha ik poep nooit hangend want ik poep alleen thuis.
haha ja maar soms moet je gewoon poepen dan anders is het slecjt voor je darmen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:37 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik ook, eigen plee rules. Wel klote als ik op vakantie ga. Ik word dan steeds dikker.
door alle roidz is ze toch allang half man :$quote:Op zondag 28 april 2013 14:11 schreef ChesterPerry het volgende:
vies als meisjez dat gaan verkondigen
Goeien weetschappelijkon bronquote:Op zondag 28 april 2013 14:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lol, ik poep niet hangend, maar in een squat-positie.![]()
Heeft niemand op die linkt geklikt die robuust laatst gepost had.
http://www.reddit.com/r/F(...)uide_to_healthy_and/
Ik heb gewoon een doos onder mijn voeten. Het poepen gaat beter en ik hoef nog maar amper te vegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.squattypotty.com/default.asp
Oh, die zijn er wel.quote:
Klopt, staat ook in dat stuk op Reddit. Als je te weinig vezels binnenkreeg kon je vlozaad (psyllium husk) kopen.quote:Op zondag 28 april 2013 14:45 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Gewoon vezuls eten, dan altijd soepel poepje. Sowieso.
Ongeacht leeftijd blijft dat tofquote:Op zondag 28 april 2013 17:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rest de vraag, wat moet jij met een donald duck? Nu niet aankomen met een verhaal over de wachtkamer bij de tandarts ofzo.
Ik was in de supermarkt en liep langs de tijdschriften. Op zo'n moment kan ik het natuurlijk niet weerstaand om de Donald Duck, Quest en Autoweek mee te nemen. Donald Duck is tijdloos. Quest is trouwens ook een bazenblad. Had er vroeger altijd een abo op, heb er net weer een afgesloten.quote:Op zondag 28 april 2013 17:01 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Rest de vraag, wat moet jij met een donald duck? Nu niet aankomen met een verhaal over de wachtkamer bij de tandarts ofzo.
dat is serieus van men's health?quote:Op zondag 28 april 2013 17:31 schreef Ethanolic het volgende:
http://www.menshealth6ix.com/specialereportage/
bang dat hun vriendje hun belt/appt tijdens de daadquote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef THEFXR het volgende:
waarom willen die chicks altijd de gsm uitzetten in de slaapkamer?
Heb je eindelijk iemand uit het eetclub topic kunnen hosselen?quote:Op zondag 28 april 2013 18:10 schreef THEFXR het volgende:
waarom willen die chicks altijd de gsm uitzetten in de slaapkamer?
vragen met vragen beantwoorden, je weet wat ze over die mensen zeggen?quote:Op zondag 28 april 2013 18:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb je eindelijk iemand uit het eetclub topic kunnen hosselen?
aangepastquote:Op zondag 28 april 2013 18:17 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Heb je eindelijk iemand uit het dieetclub topic kunnen hosselen?
lying bitchesquote:Op zondag 28 april 2013 18:14 schreef Beach het volgende:
[..]
bang dat hun vriendje hun belt/appt tijdens de daad
Quest is nice blad ja.. vanmiddag nog glezen in het zonnetje...quote:Op zondag 28 april 2013 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik was in de supermarkt en liep langs de tijdschriften. Op zo'n moment kan ik het natuurlijk niet weerstaand om de Donald Duck, Quest en Autoweek mee te nemen. Donald Duck is tijdloos. Quest is trouwens ook een bazenblad. Had er vroeger altijd een abo op, heb er net weer een afgesloten.
Heb op zolder ook nog van die Donald Duck pockets liggen. Dat was ook altijd één en al plezier.
Quest is voor kankernerdjesquote:Op zondag 28 april 2013 18:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
langs de tijdschriften. Op zo'n moment kan ik het natuurlijk niet weerstaand om de Donald Duck, Quest en Autoweek mee te nemen. Donald Duck is tijdloos. Quest is trouwens ook een bazenblad. Had er vroeger altijd een abo op, heb er net weer een afgesloten.
Zo kan ik er ook uit zien, wat is je punt?quote:Op zondag 28 april 2013 19:49 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die sma van de medische staf van Chelsea
[ afbeelding ]
hij is beetje butje weetje?quote:Op zondag 28 april 2013 18:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Hoezo quote je de tekst van yuri nu onder mijn naam?![]()
Maargoed ik ben dus een kankernerdje dan...
quote:Op zondag 28 april 2013 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Quest is voor kankernerdjes
D'Agostini tijdschriften (mineralen,Dragonball z schaakset etc)
quote:Op zondag 28 april 2013 20:23 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie heupomtrek? Als ik zo op online size guides kijk kom ik bijna boven de maat XXL uit. Hoeveel cm is t bij jullie?
Je hebt de heupomtrek van een powerlifter danquote:Op zondag 28 april 2013 20:23 schreef Pastapipos het volgende:
Wat is jullie heupomtrek? Als ik zo op online size guides kijk kom ik bijna boven de maat XXL uit. Hoeveel cm is t bij jullie?
do you even lift? wat is deze?quote:Op zondag 28 april 2013 20:19 schreef fathank het volgende:
[..].
Met een flinke grijze spier hossel je meer chicks dan met je opgepompte sportschoolspiertjes.
Daarom Quest.
Questquote:Op zondag 28 april 2013 20:19 schreef fathank het volgende:
[..].
Met een flinke grijze spier hossel je meer chicks dan met je opgepompte sportschoolspiertjes.
Daarom Quest.
Ben laatste tijd wel uit 3 spijkerbroeken gescheurd. Niet strak of wat dan ook..quote:Op zondag 28 april 2013 20:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
[..]
Je hebt de heupomtrek van een powerlifter dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!
quote:Op zondag 28 april 2013 20:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ben laatste tijd wel uit 3 spijkerbroeken gescheurd. Niet strak of wat dan ook..
Heb grote glutes in verhouding tot heupen en benenTijd om te cuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijft er niks meer van m'n ub over ben ik bangquote:
Had ook zo'n nigga ass van het squatten maar dat is het eerste wat gaat in de cutquote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Blijft er niks meer van m'n ub over ben ik bang
Heb van mezelf al beetje black genetics billen, maar zijn echt uit proportie gegaan sinds ik squat enzo.
quote:Op zondag 28 april 2013 20:28 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ben laatste tijd wel uit 3 spijkerbroeken gescheurd. Niet strak of wat dan ook..
Heb grote glutes in verhouding tot heupen en benenTijd om de spiegel af te nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelly.quote:Op zondag 28 april 2013 20:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Blijft er niks meer van m'n ub over ben ik bang
Heb van mezelf al beetje black genetics billen, maar zijn echt uit proportie gegaan sinds ik squat enzo.
Nee manquote:
Mijn heupomtrek is 101 cmquote:Op zondag 28 april 2013 20:23 schreef Pastapipos het volgende:
Liften doe ik voor mezelf, niet voor de chicks.quote:
Ik ook zoiets. 101-103 kom ik uit. Wat voor maat broeken haal je? Ik kom trouwens op middel en heupomtrek(meteen onder de gulp) op tzelfde uitquote:
Ik ben niet bekend met de mannenmaten maar ik haal meestal maat 38.quote:Op zondag 28 april 2013 20:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Ik ook zoiets. 101-103 kom ik uit. Wat voor maat broeken haal je? Ik kom trouwens op middel en heupomtrek(meteen onder de gulp) op tzelfde uit
32/32 hier voor optimale comfort.quote:Op zondag 28 april 2013 20:44 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb spijkerbroekenmaat 29 taille. Maar ik draag ook 30 of 31 baggy. Anders krijg ik pijn in mijn zak.
Mannen/vrouwenmaten zijn hetzelfde wat dat betreft. Had eerst altijd hetzelfde als managetheanger. Maar dat is nu opeens heeeeel hard omhoog geschoten. Moet nu denk ik 38.quote:Op zondag 28 april 2013 20:46 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik ben niet bekend met de mannenmaten maar ik haal meestal maat 38.
Whut? Waistmaat van 32 naar 38? Of begrijp ik je verkeerd?quote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mannen/vrouwenmaten zijn hetzelfde wat dat betreft. Had eerst altijd hetzelfde als managetheanger. Maar dat is nu opeens heeeeel hard omhoog geschoten. Moet nu denk ik 38.
32 zat altijd goed (kort geleden ook nog qua gevoel), maar deze 3 maanden zijn er 3 gescheurd (eigenlijk 4 maar die heel oude tel ik niet mee). Nu ik de boel zo opmeet blijk ik ineens op iets van maat 38 uit te komen..quote:Op zondag 28 april 2013 20:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Whut? Waistmaat van 32 naar 38? Of begrijp ik je verkeerd?
Maat 38 wordt weer omgerekend naar maat 29. Die maten die jullie gebruiken zijn toch inches?quote:Op zondag 28 april 2013 20:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Mannen/vrouwenmaten zijn hetzelfde wat dat betreft. Had eerst altijd hetzelfde als managetheanger. Maar dat is nu opeens heeeeel hard omhoog geschoten. Moet nu denk ik 38.
Ik snap er ook helemaal niks meer vanquote:Op zondag 28 april 2013 20:59 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Maat 38 wordt weer omgerekend naar maat 29. Die maten die jullie gebruiken zijn toch inches?
Ik snap er geen fuck van man. Ach, zolang het maar past![]()
![]()
Als je de Quest intellectueel niet aankan, mag je dat ook wel wat minder beledigend aangevenquote:Op zondag 28 april 2013 18:54 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Quest is voor kankernerdjes
[..]
Als je in een skinnyjeans past squat je niet genoeg.quote:Op zondag 28 april 2013 21:03 schreef kaasplankje het volgende:
skinnyjeans amai ik word al impotent als ik er aan denk
8`110kgquote:Op zondag 28 april 2013 21:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Als je in een skinnyjeans past squat je niet genoeg.
Met maat 34 moet je minstens 180 pakken u jelly?quote:Op zondag 28 april 2013 21:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
8`110kgdat zijn de stats waar je mee thuis kan komen.
165kg shit moet k nu huilen?quote:Op zondag 28 april 2013 21:09 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Met maat 34 moet je minstens 180 pakken u jelly?
oplichters man je kan niet eens ophalen www.prohormonen.nl is veel beter die hebben Arnold op de site dus dan weet je dat je goed zitquote:
bedankt voor de link ga meteen kuurtje halenquote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
oplichters man je kan niet eens ophalen www.prohormonen.nl is veel beter die hebben Arnold op de site dus dan weet je dat je goed zit
je kan ook slikken maar zetten heb je veel minder nodigquote:Op zondag 28 april 2013 21:23 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
ja maar dat is injecten dan krijg je aids en shit.
sowieso is injecten voor homos
Jij bent echt een phaggot.quote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan een fotoshoot krijgen voor 25 euro maar is wel bij een man thuis. Wat is de kans dat ik geen fotoshoot krijg maar bruut verkracht wordt?
nou ik weet niet waar jij gaat maar ik kan minstens 250.- krijgen voor een fotoshoot hoorquote:Op zondag 28 april 2013 21:55 schreef StraatSoldaat het volgende:
Kan een fotoshoot krijgen voor 25 euro maar is wel bij een man thuis. Wat is de kans dat ik geen fotoshoot krijg maar bruut verkracht wordt?
voor die 250 zou ik me bijna laten verkrachtenquote:Op zondag 28 april 2013 21:57 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
nou ik weet niet waar jij gaat maar ik kan minstens 250.- krijgen voor een fotoshoot hoor
daar doe ik ook bijna alles voor hoorquote:Op zondag 28 april 2013 21:58 schreef Beach het volgende:
[..]
voor die 250 zou ik me bijna laten verkrachten
Anavar is 20 euro goedkoper bij kuurtje.euquote:Op zondag 28 april 2013 21:37 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
oplichters man je kan niet eens ophalen www.prohormonen.nl is veel beter die hebben Arnold op de site dus dan weet je dat je goed zit
Ik gebruik zelf nog de dealer aan wie jij toen linkte. anabolenkuurtje.nlquote:Op zondag 28 april 2013 22:03 schreef Snakey het volgende:
[..]
Anavar is 20 euro goedkoper bij kuurtje.eu
Hangt van het type vrouw af... sommige vrouwen leggen het er TE dik op en doen TEveel moeite om te laten zien van: "Kijk eens hoe ik sport dit dat zus zo"quote:Op zondag 28 april 2013 22:04 schreef JackieBrown het volgende:
Was laatst aan het squatten in het squatrek, waren een stel van die tokkies aan het deadliften, zag ze kijken en haten en ik kon zweren dat ik ze hoorde zeggen "jah nou ik ga volgende x ook maar eens zumbalessen doen dan"
Waarom moeten (sommige) mannen in de gym altijd haten op vrouwen in plaats van het gewoon toejuichen?
Nahh JUIST vrouwen met een te dikke reet moeten wat meer gaan sporten toch?quote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Hangt van het type vrouw af... sommige vrouwen leggen het er TE dik op en doen TEveel moeite om te laten zien van: "Kijk eens hoe ik sport dit dat zus zo"
terwijl ze gewoon nog een dikke reet hebben, wat ze een squatreet noemen....
super irritant zulke vrouwen in de buurt hebben....
Huh dat heb ik nog nooit gezien.quote:
whahahaquote:Op zondag 28 april 2013 22:06 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik gebruik zelf nog de dealer aan wie jij toen linkte. anabolenkuurtje.nl
Heb me laten vertellen dat het fijner is voor mensen die soms hun schenen openhalen met deadliften.quote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nog nooit gezien.
Lijkt me wel slecht voor je barbell grip trouwens.
Omdat je geen barbell gebruikt met dat ding en dus niet went aan die vast te pakkenquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb me laten vertellen dat het fijner is voor mensen die soms hun schenen openhalen met deadliften.
Waarom slecht voor je grip?
Nu je het zegt, mijn grip is wel echt om te janken en ik kan daardoor ook niet hoger in gewicht![]()
iemand tips?
Anabolic zma, 2,5x meer krachtquote:Op zondag 28 april 2013 22:16 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb me laten vertellen dat het fijner is voor mensen die soms hun schenen openhalen met deadliften.
Waarom slecht voor je grip?
Nu je het zegt, mijn grip is wel echt om te janken en ik kan daardoor ook niet hoger in gewicht![]()
iemand tips?
Onzin. Gewoon de grip doen waar je je het best bij voelt. Die hexbar is ook echt prima.quote:Op zondag 28 april 2013 22:18 schreef Beach het volgende:
[..]
Omdat je geen barbell gebruikt met dat ding en dus niet went aan die vast te pakkendus niet je overhand, underhand, mixed en hook grip oefenen. Lijkt mij hoor, ik ben nog DYEL dus ik word vast nog wel verbeterd.
komen daar weleens mannen?quote:Op zondag 28 april 2013 22:12 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Zumba is best lekkere cardio soms als warming up, uurtje vliegt altijd voorbij
Ah okeequote:Op zondag 28 april 2013 22:21 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Onzin. Gewoon de grip doen waar je je het best bij voelt. Die hexbar is ook echt prima.
waarom?quote:Op zondag 28 april 2013 22:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Huh dat heb ik nog nooit gezien.
Lijkt me wel slecht voor je barbell grip trouwens.
Heb het 2 keer meegemaakt, 1 was gay, de ander haakte bij het bilshaken af. De oprichter van zumba is een man, dus in theorie zou het gewoon moeten kunnen.quote:
Alles wat maar een beetje van waarde is, is bedacht/opgericht door een man dus zo raar is dat nietquote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Heb het 2 keer meegemaakt, 1 was gay, de ander haakte bij het bilshaken af. De oprichter van zumba is een man, dus in theorie zou het gewoon moeten kunnen.
#zumbatrivia
Beto agrees!quote:Op zondag 28 april 2013 22:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Alles wat maar een beetje van waarde is, is bedacht/opgericht door een man dus zo raar is dat niet
Ze heeft ook nog mooie borsten/quote:Op zondag 28 april 2013 22:25 schreef StraatSoldaat het volgende:
Zij ziet er echt nog zo goed uit voor die leeftijd
Ge-loof er he-lu-maal niks fan.quote:Op zondag 28 april 2013 22:28 schreef JackieBrown het volgende:
is dus dankzij zumba zo ripped he. just sayin'
Je hebt dr recent nog topless grzien?quote:
hoe moet dat?quote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Mensen, alsjeblieft leer eens te multi quoten...
Elke keer als ik terug kom in dit topic (en dat geldt dus voor meerdere mensen) zijn er tich posts en pagina's die makkelijk verkort hadden kunnen worden.
Dit was altijd zo'n overzichtelijk topic hier, maar nu moet men door veel pagina's voordat men weer up to date is.
Wie de schoen past......
Nee maar die foto's met haar tetjes heb ik gezien in de laatste playboy.quote:Op zondag 28 april 2013 22:32 schreef fathank het volgende:
[..]
Je hebt dr recent nog topless grzien?
quote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Elke keer als ik terug kom in dit topic (en dat geldt dus voor meerdere mensen) zijn er tich posts en pagina's die makkelijk verkort hadden kunnen worden.
Dit was altijd zo'n overzichtelijk topic hier, maar nu moet men door veel pagina's voordat men weer up to date is.
Wie de schoen past......
Roid rage?:') waar kun je je druk om maken zegquote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie de schoen past......
Waarvan akte.quote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Dat had makkelijk in 1 post gekund, Fanta.
Heb er hier nog wel wat liggen.quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
Iemand adresje voor zulke trainingsbroeken?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat erom, dat we 13 pagina's hebben... of eigenlijk 12 en 1 post...quote:Op zondag 28 april 2013 22:40 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Roid rage?:') waar kun je je druk om maken zeg
ditquote:Op zondag 28 april 2013 22:41 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
[..]
Dat had makkelijk in 1 post gekund, Fanta.
thnxquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 22:46 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Het gaat erom, dat we 13 pagina's hebben... of eigenlijk 12 en 1 post...
tegenwoordig, met de komst van bepaalde mensen.... schieten de pagina aantallen de grond uit... terwijl dit makkelijk gehalveerd kan worden.
[..]
dit
[..]
thnx
Gelukkig heb ik mijn betablokkers gehad vandaag en blijft mijn bloeddruk binnen de perken.quote:Op zondag 28 april 2013 22:50 schreef Ethanolic het volgende:
25 posts per pagina is wel echt voor bèta's
quote:Op zondag 28 april 2013 22:48 schreef seto het volgende:
ff snel nieuwe pagina zodat niemand de post van ManageTheAnger leest
Niet éénquote:
Wat is er mis met 1x in de week squattenquote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die "Yeah she squats" meme komt ook mijn strot uit. Je hebt nu veel te veel vrouwen die denken dat ze een goddelijk lichaam krijgen door 1x in de week te squatten
Heb laatst voor het eerst (buiten mn vriendin om) een dame zien squatten in mn gym. In de Smith dus want er is geen squatrek, en ik kreeg al pijn in mn rug toen ik naar dr keek.quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Die "Yeah she squats" meme komt ook mijn strot uit. Je hebt nu veel te veel vrouwen die denken dat ze een goddelijk lichaam krijgen door 1x in de week te squatten
Go hard or go homequote:Op zondag 28 april 2013 23:04 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wat is er mis met 1x in de week squatten
Hoe vaak in de week moet je dan squatten ;squote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Voor iemand die zo'n username heeft kun je wel erg weinig hebben zeg.quote:Op zondag 28 april 2013 22:33 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wie de schoen past......
quote:
Klopt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:02 schreef StraatSoldaat het volgende:
Staat er in principe los van...quote:Op zondag 28 april 2013 23:09 schreef Seam het volgende:
[..]
Voor iemand die zo'n username heeft kun je wel erg weinig hebben zeg.
Sowieso post ik nooit sport-gerelateerde shit op fb, omdat niemand het begrijpt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Sowieso vrouwen die hun fitness memes en crap overal posten, ga weg met die dingen. Posts op Facebook met dingen als "that feel after leg day", foto's van hun roze shakebeker, foto van een pot whey enz.
Heel fijn dat je naar de gym gaat, maar moet je dit nou aan iedereen vertellen en doen alsof je een hardcore gym rat bent?
Maar waarom is het alleen irritant als vrouwen het doenquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
Sowieso vrouwen die hun fitness memes en crap overal posten, ga weg met die dingen. Posts op Facebook met dingen als "that feel after leg day", foto's van hun roze shakebeker, foto van een pot whey enz.
Heel fijn dat je naar de gym gaat, maar moet je dit nou aan iedereen vertellen en doen alsof je een hardcore gym rat bent?
Body en fit.quote:Op zondag 28 april 2013 23:14 schreef JackieBrown het volgende:
+ Waar kan je zo'n roze shakebeker kopen dan
zal jou roze panenkoek eens liken XDquote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar waarom is het alleen irritant als vrouwen het doen.
Ik zie ook posts van gasten met hun jaarvoorraad aan supplementen en hun whey pannekoekjes voorbij komen, vind het wel prima. Alles geliked dont care
Ik heb zo een boytje die z'n maaltijden op fb pleurt, terwijl het er altijd echt kaolo smerig uitziet. Droge groenten + noten etc.quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Sowieso post ik nooit sport-gerelateerde shit op fb, omdat niemand het begrijpt.
Omdat de gym stoer is en voor mannen. Die vrouwen willen gewoon aandacht van gym boys en gaan interessant lopen doen.quote:Op zondag 28 april 2013 23:13 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Maar waarom is het alleen irritant als vrouwen het doen.
Ik zie ook posts van gasten met hun jaarvoorraad aan supplementen en hun whey pannekoekjes voorbij komen, vind het wel prima. Alles geliked dont care
me wat? je ben zelf n rose panenkoek man jesus :/ :/ :/quote:Op zondag 28 april 2013 23:15 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
zal jou roze panenkoek eens liken XD![]()
![]()
![]()
ga maar liggen ik maak het alferbet op jou ligaamquote:Op zondag 28 april 2013 23:18 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
me wat? je ben zelf n rose panenkoek man jesus :/ :/ :/
quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef JackieBrown het volgende:
[ afbeelding ]
Hahah of van die mensen die hun knorr-alles-is-al-voorbereid maaltijden op fb zetten.quote:Op zondag 28 april 2013 23:17 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik heb zo een boytje die z'n maaltijden op fb pleurt, terwijl het er altijd echt kaolo smerig uitziet. Droge groenten + noten etc.
Die Wereldgerechten Rotiquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah of van die mensen die hun knorr-alles-is-al-voorbereid maaltijden op fb zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deathlift or Die.
Die roti daarvanquote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hahah of van die mensen die hun knorr-alles-is-al-voorbereid maaltijden op fb zetten.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Die Wereldgerechten RotiJB luvs it.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Amenquote:Op zondag 28 april 2013 23:11 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt.
quote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 28 april 2013 23:20 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Haha als ik cheatday heb ga ik naar die Roti-zaak bij Mathenessebrug in Rotterdam die is tantoe lekkah. Je moet blijven genieten tog?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je ook mongooltje hoor als je dat gaat eten.quote:
Roopram?quote:Op zondag 28 april 2013 23:22 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
[..]
Haha als ik cheatday heb ga ik naar die Roti-zaak bij Mathenessebrug in Rotterdam die is tantoe lekkah. Je moet blijven genieten tog?
ben nog jonger dan jou joh :s had fissaquote:
Oke leuk leuk! Was het aan? Nog gehosseld?quote:Op zondag 28 april 2013 23:26 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ben nog jonger dan jou joh :s had fissa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |