Waarom fietst ie niet gewoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:41 schreef H1N1 het volgende:
Ik zie hier een vent lopen met een fietsframe, zonder wielen. En moeite dat 'ie ermee heeft. Wat 'n beta.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Seam het volgende:
Dat kind wordt niet groter dan hij nu al is
tuurlijk wel gwn kkhard doortrainenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Seam het volgende:
Dat kind wordt niet groter dan hij nu al is
Ja, ik was bijna overledenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
alles weer goed met de legcramps?
Hmm dat is hier niet verkrijgbaar, valt onder de opiumwet, goed spul?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:03 schreef IrCute het volgende:
heb gwn een vicodintje genomen yolo, sliep binnen 30 min
Ja, lekker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm dat is hier niet verkrijgbaar, valt onder de opiumwet, goed spul?
X +quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Even iets belangrijkers, gaan jullie nog aan de pillen dinsdag?
Ik zou niet meer weten waar ik die moet halen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
gwn naar rotterdam cs gaan en paar negers aansprekenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten waar ik die moet halen.
Prachtig meisje, mooi hoofd, tieten ietsjes uit verhouding.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:29 schreef CarbonC het volgende:
Wat heeft die gymchick met een gym te maken? Volgens mij heeft ze die nog nooit van binnen gezien.
Beetje 4-FA.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
ze is net begonnen met trainenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:29 schreef CarbonC het volgende:
Wat heeft die gymchick met een gym te maken? Volgens mij heeft ze die nog nooit van binnen gezien.
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef seto het volgende:
[..]
gwn naar rotterdam cs gaan en paar negers aanspreken
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accentquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"
gek he als 2 mocros het zeggen :squote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accent.
sniffa, en die duitser koopt niet veelquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"
Zo klonk het ook precies echt alle clichés even onderstreept.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accent.
Ketamine vriend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Spike City = paupert, maar nog niet zo erg als Schiedam.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Basic fit spijkenisse is echt Pauper.
quote:
Yea, who else.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:21 schreef ManageTheAnger het volgende:
Dit was zo'n mooi en overzichtelijk topic
Anyway, happy Qday alvast iedereen!
Dat je maar fijn mag shinen op de straten van waar je je dan ook maar bevindt.
ken ik niet, ken rotterdam niet zoquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pakhuis Rotterdam of Toffler (techno).
Lijkt me ook wel weer eens leuk, technofeestje. Helaas woensdag weer vroeg werken en 's avonds trainen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Pakhuis Rotterdam of Toffler (techno).
Wat een excuusquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel weer eens leuk, technofeestje. Helaas woensdag weer vroeg werken en 's avonds trainen.
chick hoe kom je in hemelsnaam bij spijkenisse thoquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:24 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
jackie ik was in spikri heb je niet gesien helaasch!
Want kleine boobs zijn eng?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:38 schreef G.R.S. het volgende:
Arme jongen die haar in bed lult krijgt een hartaanval wanneer hij haar naakt ziet
Hendigquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze deze gezien:
[ afbeelding ]
Jij hebt geen eigen zaakquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:08 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wat een excuus! Ik moet ook woensdag werken en trainen.
Heb een programma erop staan die automatisch checkt op updates van geyle pics en vervolgens gelijk een push notificatie verstuurd indien dat het geval is.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:56 schreef seto het volgende:
yuri hoeveel x per dag f5 jij angie's instagram?
nerdje lolquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb een programma erop staan die automatisch checkt op updates van geyle pics en vervolgens gelijk een push notificatie verstuurd indien dat het geval is.
Heb ook een programma die mijn balzak analyseert en mij vertelt wanneer ik moet fappen voor een optimale testosteron-release voor optimale gainz.quote:
Die is tt ook als app: Fapp heet het geloof ik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb ook een programma die mijn balzak analyseert en mij vertelt wanneer ik moet fappen voor een optimale testosteron-release voor optimale gainz.
gewoon foto maken strak in het pak met de das van je verenigingquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:13 schreef StraatSoldaat het volgende:
denk dat ik na mijn cut maar photoshoot ga doen, heb nog een goede profile pic voor facebook nodig om ook online chicks te hosselen
Ik zou in mijn eentje zo'n hele vereniging kunnen klaren met alleen mijn vuisten. Zitten zoveel pussies daarquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:19 schreef seto het volgende:
[..]
gewoon foto maken strak in het pak met de das van je vereniging
je bent toch geen knor of wel?
quote:
ik dacht dat jij bij ado sportte!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
chick hoe kom je in hemelsnaam bij spijkenisse thohaha ik woon daar niet en ben daar ook nooit gelukkig
quote:Op zaterdag 27 april 2013 22:35 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
dankje jy bent ook n kampioen, champ
It's nooz!quote:
Komen weer als ratten uit het riool de laatste tijd.quote:
onzinquote:Op zaterdag 27 april 2013 23:13 schreef Kerol het volgende:
idd zo zie je niet en ze doen het goed en daar zijn ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |