Waarom fietst ie niet gewoonquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:41 schreef H1N1 het volgende:
Ik zie hier een vent lopen met een fietsframe, zonder wielen. En moeite dat 'ie ermee heeft. Wat 'n beta.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Seam het volgende:
Dat kind wordt niet groter dan hij nu al is
tuurlijk wel gwn kkhard doortrainenquote:Op zaterdag 27 april 2013 14:36 schreef Seam het volgende:
Dat kind wordt niet groter dan hij nu al is
Ja, ik was bijna overledenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:01 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
alles weer goed met de legcramps?
Hmm dat is hier niet verkrijgbaar, valt onder de opiumwet, goed spul?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:03 schreef IrCute het volgende:
heb gwn een vicodintje genomen yolo, sliep binnen 30 min
Ja, lekker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Hmm dat is hier niet verkrijgbaar, valt onder de opiumwet, goed spul?
X +quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Even iets belangrijkers, gaan jullie nog aan de pillen dinsdag?
Ik zou niet meer weten waar ik die moet halen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
gwn naar rotterdam cs gaan en paar negers aansprekenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik zou niet meer weten waar ik die moet halen.
Prachtig meisje, mooi hoofd, tieten ietsjes uit verhouding.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:29 schreef CarbonC het volgende:
Wat heeft die gymchick met een gym te maken? Volgens mij heeft ze die nog nooit van binnen gezien.
Beetje 4-FA.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
ze is net begonnen met trainenquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:29 schreef CarbonC het volgende:
Wat heeft die gymchick met een gym te maken? Volgens mij heeft ze die nog nooit van binnen gezien.
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:32 schreef seto het volgende:
[..]
gwn naar rotterdam cs gaan en paar negers aanspreken
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accentquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"
gek he als 2 mocros het zeggen :squote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accent.
sniffa, en die duitser koopt niet veelquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:50 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik reed laatst bij Hofplein op de fiets en stond even te wachten, er reed een auto langs met Duits kenteken. Er liepen een paar mocro's aan de overkant gelijk naar die auto rookgebaren te maken en joviaal groeten enzo, staan er naast mij nog 2 mocro's zegt die ene tegen hun: "vriend vriend is niks deze"
Zo klonk het ook precies echt alle clichés even onderstreept.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Wut? Ik las trouwens..''vriend vriend is niks deze'' met een marrokaans accent.
Ketamine vriend.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:07 schreef Ethanolic het volgende:
Spike City = paupert, maar nog niet zo erg als Schiedam.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:08 schreef Fanta-stick het volgende:
Basic fit spijkenisse is echt Pauper.
quote:
Yea, who else.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |