Ze hadden die kerel kapot moeten schieten ipv Pimquote:
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 06:52 schreef Ceviche het volgende:
Een collega is wezen zeilen. Wel een hele week, en 332 foto'svan water en een fucking zeilboot.
Dit meen je niet.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef cinnamon_M het volgende:
O, en, van een ander uit mn fb-lijst:
[..]![]()
Whaha, deze tekst had zo over een prostituee kunnen gaanquote:Op dinsdag 7 mei 2013 10:55 schreef cinnamon_M het volgende:
O, en, van een ander uit mn fb-lijst:
[..]![]()
volgens mij wordt dat mangameisje rechtsboven hardgenomen.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 14:18 schreef Knijpflesje het volgende:
[ afbeelding ]
Worden ook door echt van die onstabiele typetjes gepost.
Dit veroorzaakt echt blinde woede bij mij. Ik ken er een paar die dat elke dag doen. In het echte leven zijn ze gewoon lief, maar ze moeten gewoon weggehouden worden bij apparaten waar elektriciteit aan te pas komt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Groenevlinder het volgende:
Van die types (huismoeders) die hun hele dagplanning op Facebook zetten![]()
Nu eerst een lekker ontbijt, vanmiddag op de koffie bij de buuf, vanavond een lekkere lasagna schotel in de oven en lekker smullen samen met mijn dinnetje (getagd) Brigit van der werf....![]()
Meteen een hele invasie van de huismoeders:
"geniet ervan met je mannetje"
(buurvrouw) "tot straks bufie!"
(Brigit van der Werf) "Zin in, tot straks dinnetje!"
"wat een leuke plannen zeg, wauw geniet ervan meis"
Op dat soort types reageren nou nooit mannen.....
![]()
![]()
oh please laat niemand die delen bij mij . Sommige dingen zijn gewoon te achterlijk om te delenquote:Op dinsdag 7 mei 2013 16:45 schreef EDMAN- het volgende:
En nu gvd een foto met kapotgeschoten Syrische (wie zegt dat?) kinderen.
En dan nog nepkleding ook zeker?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 17:57 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand die constant deze shit post en denkt dat het stoer is, om 85% van je inkomen uit te geven aan kleding
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 08:27 schreef maily het volgende:
[..]
ga gewoon elke foto liken, en van commentaar voorzien
Same. Gebruik eigenlijk alleen die chat nog, accepteer eens in de maand die vriend-verzoeken en post enkel zo af en toe een kiekje waar men blijkbaar wel op zit te wachten of uit beleefdheid maar liked.quote:Op zondag 5 mei 2013 16:14 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet zeggen dat het sinds wat recente schoonmaakacties in mijn feed heerlijk rustig is. Geen onthoofde dieren, bloedende kinderen uit Syrië, in paint in elkaar gevrotte zooi: houden zo.
Alleen maar de spatie vergeten tussen nep en vrienden... verder geen taalfouten... moet niet gekker worden!quote:
Vergeet de boodschap ook niet, en de nietszeggende achtergrondquote:Op dinsdag 7 mei 2013 19:24 schreef maily het volgende:
[..]
Alleen maar de spatie vergeten tussen nep en vrienden... verder geen taalfouten... moet niet gekker worden!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |