Zouden we gegeven hebben aan locals in Srebrenica (Met jam erop)quote:
Smaakt waarschijnlijk beter dan die blikken die je ermee hoort op te warmen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zouden we gegeven hebben aan locals in Srebrenica (Met jam erop)
Nooit geproefd, en wil het ook niet (Esbit vreten dus)quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:06 schreef m.k het volgende:
[..]
Smaakt waarschijnlijk beter dan die blikken die je ermee hoort op te warmen.
maar die blikken wel lijkt me?quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:07 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nooit geproefd, en wil het ook niet (Esbit vreten dus)![]()
Schoonmaken van je mess tins tot ze blonken, een ramp
Tot in den eeuwigheid verkensvlees met bruine bonen whehehequote:
Had ie een PSV shirt aan dan had je staan juichen.quote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had ie een PSV shirt aan dan had je staan juichen.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:16 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Had ie een PSV shirt aan dan had je staan juichen.
Apart. Ik dacht dat hij meer van de waterpolo en hockeymeisjes was.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]![]()
Al is het algemeen bekend dat de (nu nog eventjes) kroonprins Ajax supporter is.
http://www.soccernews.nl/(...)enoord-shirt_poseren
Niks mis met waterpoloquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Apart. Ik dacht dat hij meer van de waterpolo en hockeymeisjes was.
"pittige" sport als ik soms die beelden zien.quote:
eens.quote:Tevens heeft de prins dus gewoon smaak!
Er schijnt nog wel eens het e.e.a. te gebeuren onder de waterlijn heb ik mij laten vertellen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"pittige" sport als ik soms die beelden zien.
[..]
eens.
Vandaar de trouwe fans bij het vrouwenwaterpolo.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:02 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Er schijnt nog wel eens het e.e.a. te gebeuren onder de waterlijn heb ik mij laten vertellen.
Jij zit elke week met een verrekijker op rij 1?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Vandaar de trouwe fans bij het vrouwenwaterpolo.
Alleen als het zwembad een raam onder de waterlijn heeft.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:09 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij zit elke week met een verrekijker op rij 1?
Hahaquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als het zwembad een raam onder de waterlijn heeft.
Glassex en wat doekjes.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:11 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
HahaNeem je dan ook een slabbetje mee?
Je hebt ervaring merk ik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Maar geen laarzen, want anders krijg je natte sokken
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Dat kan ik niet ontkennen noch bevestigen.
Jawelquote:Op zaterdag 27 april 2013 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
"pittige" sport als ik soms die beelden zien.
[..]
eens.
rugby klinkt dan veiliger.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:18 schreef Thaboel het volgende:
[..]
JawelZelf 7jaar gespeelt tot ik bij de baas ging.
En tja soms wilde je idd met een toq spelen
We zien dan vast ook de leukste beelden voorbijkomen op het net.quote:En vrouwenwaterpolo is echt niet zo aantrekkelijk als jullie denken
Serieus?quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
rugby klinkt dan veiliger.
[..]
We zien dan vast ook de leukste beelden voorbijkomen op het net.
Tering! Welke zoekterm gebruik jij?quote:
Helaasch is zo 'iets' eerder regel dan uitzonderingquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:26 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Helaasch is zo 'iets' eerder regel dan uitzondering![]()
Al wil je er echt geen ruzie mee en zijn het schatten van vrouwen. En behoorlijk aantrekkelijk! (als het licht uit is)
450.quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:52 schreef BredeBroeder het volgende:
Hoeveel schoten zou zo'n raam aan kunnen?
Neen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:05 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij heeft je kad geslacht en gemarineerd voor je?
Pff, wat een armoe; twee stuks vleeschquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen.
Typisch hollandse zuinigheid door 2 stuks vlees pp aan te raden
Mwah, hangt van het stukske vlees af. T-bonesteaks kunnen tussen de 400g en 1kg wegen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen.
Typisch hollandse zuinigheid door 2 stuks vlees pp aan te raden
Ik zeg ff niksquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:33 schreef AchJa het volgende:
Hmmm, vacuumpomp naar de kut... Best grappig als je de snelweg afkomt en je merkt dat je rembekrachtiging het dan ook niet meer doet...
Zal wel een dagje extra vrij moeten hebben, kan me niet voorstellen dat ik die onderdelen voor koninginnedag binnen heb. Pomp al open gesloopt, membraam is gescheurd.quote:
Hangt er vanaf waar je ze vandaan haalt. Bij een dealer kan je ze misschien maandag direct meenemen.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Zal wel een dagje extra vrij moeten hebben, kan me niet voorstellen dat ik die onderdelen voor koninginnedag binnen heb. Pomp al open gesloopt, membraam is gescheurd.
$wagquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:03 schreef jitzzzze het volgende:
Damn, dat kost duur om vrijwillig in een bloemetjespak te lopen
V&A / [TK] A.P.C. Camouflage Military Parka M
Wie voerde het bevel bij de Slag bij Almere (1563)?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:35 schreef BredeBroeder het volgende:
Die kennisquiz is uitgesloten voor mij
Uit m'n hoofd zou ik het niet weten...quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wie voerde het bevel bij de Slag bij Almere (1563)?
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik weet het wel jaquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef Nibb-it het volgende:
Jammer, dat is toch wel een basisfeitje. Ik wed dat Jitzze het wel weet.
Ik ben hier de quizmaster, samen met Nibb-itquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
Eerst het antwoord op Nibb-it's vraag geven hè voordat je nieuwe moeilijke vragen gaat stellen.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:24 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ben hier de quizmaster, samen met Nibb-it
Nou, vertelquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]* MaryMouse steekt pootjes in de lucht
"ik weet het.... ik weet het...."
* MaryMouse fluistert de antwoorden in Jitzzzze's oorquote:
Jij gaat door voor de Senseoquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
* MaryMouse fluistert de antwoorden in Jitzzzze's oor
quote:
Precies, drink ik zelfs nog liever oploskoffie.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik ook niet, smerige meuk die eruit komt
Dat is echt het beste.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:35 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Precies, drink ik zelfs nog liever oploskoffie.
Gewoon, ouderwets boontjes malen, heet water erop en filteren
Die is lastig, ik denk dat ER die wel weet, die weet meer van de Boerenoorlog dan ik.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef jitzzzze het volgende:
Welke Chinese Generaal vocht er in 1830 tegen de Engelsen op de Afsluitdijk?
Ik gok op kolonel Biddinghuizen...quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:23 schreef MaryMouse het volgende:
Eerst het antwoord op Nibb-it's vraag geven hè voordat je nieuwe moeilijke vragen gaat stellen.
Was al rond wezen kijken, weinig kans. Spul moet besteld worden, hebben ze niet op voorraad, ook de MB parts knakker niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:57 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar je ze vandaan haalt. Bij een dealer kan je ze misschien maandag direct meenemen.
Oh, ik dacht dat het veldmaarschalk Bonifatius was. Maar ik weet niet wat Jitzzzze aan Nibb-it geantwoord heeft.quote:
quote:
Sterker nog, hij was erbijquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Die is lastig, ik denk dat ER die wel weet, die weet meer van de Boerenoorlog dan ik.
Dan houdt het op.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Was al rond wezen kijken, weinig kans. Spul moet besteld worden, hebben ze niet op voorraad, ook de MB parts knakker niet.
Maar dat ga ik niet zeggen hierquote:Op zaterdag 27 april 2013 21:29 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het veldmaarschalk Bonifatius was. Maar ik weet niet wat Jitzzzze aan Nibb-it geantwoord heeft.
Dat was Jacometti.quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:58 schreef jitzzzze het volgende:
Welke Chinese Generaal vocht er in 1830 tegen de Engelsen op de Afsluitdijk?
Moge hij in vrede rusten!quote:
quote:
Slapenquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Moge hij in vrede rusten!
[..]slapen
quote:
quote:
In 1563 was waar nu Almere ligt nog de zuiderzee. Er kan dus daar nooit een Slag hebben plaatsgevondenquote:
Zeeslag?quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
In 1563 was waar nu Almere ligt nog de zuiderzee. Er kan dus daar nooit een Slag hebben plaatsgevonden
Ow, dus veldmaarschalk Bonifatius was dus toch foutquote:
BB heeft het juiste antwoord nog niet gegeven.quote:Op zondag 28 april 2013 04:06 schreef jitzzzze het volgende:
Goedemorgen beste quizvrienden, zijn jullie klaar voor de volgende ronde?
nou, dan bewaar ik de vraag nog eventjes.quote:Op zondag 28 april 2013 04:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
BB heeft het juiste antwoord nog niet gegeven.
Proost.quote:
Succes, ben nu toch een nukubuquote:Op zondag 28 april 2013 09:15 schreef jitzzzze het volgende:
Wel verdraaid, stond ik om 08:00 dus mooi allen in mijn CT te wachten op de Dam. Jullie waren allemaal ongeoorloofd afwezig, jullie gaan allemaal op rapport!
Het lijkt me beter als ik dat in het midden laatquote:Op zondag 28 april 2013 09:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitzzzze, heb je dit op de dam gedanst in CT?
quote:Op zondag 28 april 2013 10:08 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het lijkt me beter als ik dat in het midden laat
quote:Op zondag 28 april 2013 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben erna wel met de platte pet rond geweest, dus heb er nog een paar knoeten aan verdiend
Hoeveel Wilhelmina pepermuntjes kreeg je?quote:Op zondag 28 april 2013 10:15 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ben erna wel met de platte pet rond geweest, dus heb er nog een knoeten aan verdiend
Doe je morgen mee? Dan delen we de buit?quote:Op zondag 28 april 2013 10:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hoeveel Wilhelmina pepermuntjes kreeg je?
Morgen moet ik helaas werkenquote:Op zondag 28 april 2013 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Doe je morgen mee? Dan delen we de buit?
niks ervan. Ik nodig je uit, maar nee hoor. Meneer vind zijn werk belangrijker. En mij vervolgens ook nog een eigenheimer noemenquote:
Dan stuur je ze maar op, egoïstquote:Op zondag 28 april 2013 10:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niks ervan. Ik nodig je uit, maar nee hoor. Meneer vind zijn werk belangrijker. En mij vervolgens ook nog een eigenheimer noemen
BBQ en bier drinken als ik me goed voel, en gij??quote:
Dekzwabber dat je bentquote:Op zondag 28 april 2013 10:28 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
niet werken, maar wel betaald worden? Watdenkjezelluf
Nu, brand los!!!quote:Op zondag 28 april 2013 10:30 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik heb nog een quizvraag voor je, ben je er klaar voor?
Ohh, dat was Pinky, van de stal van My Little Pony'squote:Op zondag 28 april 2013 10:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Welke kleur had het witte paard waar Napoleon op reed in zijn veldtocht tegen de Russen?
Fout!quote:Op zondag 28 april 2013 10:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh, dat was Pinky, van de stal van My Little Pony's
Pinky had roze manen en een witte huid Klopt dus wel. Doe voortaan beter eigen onderzoekquote:
Loop jij soms vals te speulen?quote:Op zondag 28 april 2013 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pinky had roze manen en een witte huid Klopt dus wel. Doe voortaan beter eigen onderzoek
Wederom fout.quote:Op zondag 28 april 2013 10:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Pinky had roze manen en een witte huid Klopt dus wel. Doe voortaan beter eigen onderzoek
Ik kijk enkel even naar mijn collectie van My Little Pony's in de vitrine kast, of mag dat ook al niet ??quote:
Zwart, wit, om het evenquote:Op zondag 28 april 2013 10:37 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wederom fout.
Het goede antwoord is: zwart.
Ik ken hetquote:Op zondag 28 april 2013 10:49 schreef Erasmo het volgende:
Tijdje al hoor, zit nu lekker in het ritme van 6 uur eruit en dat gaat niet weg in een weekendje
dan schmink ik me welquote:Op zondag 28 april 2013 10:55 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
dat zou ik niet op alle plekken van deze aardkloot even hard durven roepen
wie nog meer?quote:Op zondag 28 april 2013 10:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Och Heere, nog een marineman wakker
De antilliaanse voorligsteun. Dat doe ik echt te weinigquote:
Ben ik blij dat ik een mooie "gebruind" lichaam hebquote:Op zondag 28 april 2013 11:03 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
De antilliaanse voorligsteun. Dat doe ik echt te weinigDat moet ik echt vaker gaan doen de komende weken.
Vind het altijd wel hard werken, die antilliaanse voorligsteun. Ben na afloop altijd helemaal stukquote:Op zondag 28 april 2013 11:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik een mooie "gebruind" lichaam heb![]()
In Brazilië was ik niet als buitenlander herkenbaar, pluspuntje dus
Hebben ze bij de post geen functies waar je vroeg je nest voor uit moet?quote:Op zondag 28 april 2013 10:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Zelfs met oxazepam ben ik gewoon rond een uurtje of 05:00/06:00 wakker
jawel, postzegellijmlikplakcontroleurquote:Op zondag 28 april 2013 11:14 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hebben ze bij de post geen functies waar je vroeg je nest voor uit moet?
Mogguh.quote:
Er was geen slag want Almere bestond nog niet...quote:Op zondag 28 april 2013 12:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mogguh.
Geef nou eens het juiste antwoord op de vraag. Dan kunnen we verder met de volgende.
Als ik jou was zou ik mijn collegegeld maar eens terug gaan vragen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:31 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Er was geen slag want Almere bestond nog niet...
Dit. Die naam is al te vinden in boekwerken van de Romeinen.quote:Op zondag 28 april 2013 12:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn collegegeld maar eens terug gaan vragen.
Kun je de vraag herhalen?quote:Op zondag 28 april 2013 12:42 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn collegegeld maar eens terug gaan vragen.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
quote:
Neen.quote:
Dat is geen optie.quote:
Jij weet alles toch zo goed? Moet dan wel makkelijk voor je zijn.quote:Op zondag 28 april 2013 12:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten als google er niet eens iets vanaf weet
Oh, valsspeulen betekent minpunten.quote:Op zondag 28 april 2013 12:58 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoe moet ik het weten als google er niet eens iets vanaf weet
quote:Op zondag 28 april 2013 12:59 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij weet alles toch zo goed? Moet dan wel makkelijk voor je zijn.
quote:
Arnhem? Ook die plaatsnaam is al flink wat ouder.quote:Op zondag 28 april 2013 13:01 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
[..]
Zo uit m'n kop wist ik uberhaupt niet dat er in 1563 nog geen Arnhem was..
Dan klopt de info die ik kreeg voor geen meterquote:Op zondag 28 april 2013 13:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arnhem? Ook die plaatsnaam is al flink wat ouder.
Duh.quote:Op zondag 28 april 2013 13:05 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dan klopt de info die ik kreeg voor geen meter
Een bibliotheek bezoeken?quote:
Heb je de "Bosatlas van de Nederlandse geschiedenis" dan niet liggen?quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 13:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Heb je de "Bosatlas van de Nederlandse geschiedenis" dan niet liggen?
Gemiste kans dan. Is een succes. In de eerste drie weken na verschijning al meer dan 30.000 keer verkocht.quote:
Ik ben niet zo van de geschiedenis...quote:Op zondag 28 april 2013 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gemiste kans dan. Is een succes. In de eerste drie weken na verschijning al meer dan 30.000 keer verkocht.
Een erg indrukwekkend werk van NoordHoff.
Ik heb hem thuis ook liggen, ik heb zelfs een gesigneerd exemplaarquote:Op zondag 28 april 2013 13:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gemiste kans dan. Is een succes. In de eerste drie weken na verschijning al meer dan 30.000 keer verkocht.
Een erg indrukwekkend werk van NoordHoff.
Dat blijkt. Algemene ontwikkeling: 0,0quote:Op zondag 28 april 2013 13:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de geschiedenis...
quote:Op zondag 28 april 2013 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis ook liggen, ik heb zelfs een gesigneerd exemplaar
Door dr. Bos zelf?quote:Op zondag 28 april 2013 13:17 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ik heb hem thuis ook liggen, ik heb zelfs een gesigneerd exemplaar
Hij woont bij mij in het kleinste kamertje. Daar heb ik een boekenplank gemaakt voor dit soort boekwerken.quote:Op zondag 28 april 2013 13:19 schreef Cobra4 het volgende:
[..]![]()
Dat werk is echt een genot om regelmatig te lezen.
Menig mens leest daar het vaakst.quote:Op zondag 28 april 2013 13:20 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij woont bij mij in het kleinste kamertje. Daar heb ik een boekenplank gemaakt voor dit soort boekwerken.
Ik haat lezen sowieso al, tenzij het me zelf zou interesseren, en dan nog doe ik 2 maanden over een boek ofzoquote:Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Menig mens leest daar het vaakst.
BB vast de Donald Duck of de Tina.
Even lekker kakken tijdens een hoofdstuk over de oorlog tussen de Grieken en de Zuid Afrikanen in 1773quote:Op zondag 28 april 2013 13:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Menig mens leest daar het vaakst.
BB vast de Donald Duck of de Tina.
Begrijpelijk.quote:Op zondag 28 april 2013 13:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik haat lezen sowieso al, tenzij het me zelf zou interesseren, en dan nog doe ik 2 maanden over een boek ofzo
De blokkade door de Amerikaanse marine van de haven van Lissabon in 1702 werkt voor mij ook wel. Erg pakkend.quote:Op zondag 28 april 2013 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even lekker kakken tijdens een hoofdstuk over de oorlog tussen de Grieken en de Zuid Afrikanen in 1773
Zeker ook Het Gouden Ei gelezen bij literatuur, want die is zo 'lekker dun'?quote:Op zondag 28 april 2013 13:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik haat lezen sowieso al, tenzij het me zelf zou interesseren, en dan nog doe ik 2 maanden over een boek ofzo
quote:Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Zeker ook Het Gouden Ei gelezen bij literatuur, want die is zo 'lekker dun'?
Terecht wel dat die Grieken werden afgedroogd.quote:Op zondag 28 april 2013 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Even lekker kakken tijdens een hoofdstuk over de oorlog tussen de Grieken en de Zuid Afrikanen in 1773
Dat was inderdaad een intrigerend hoofdstuk.quote:Op zondag 28 april 2013 13:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De blokkade door de Amerikaanse marine van de haven van Lissabon in 1702 werkt voor mij ook wel. Erg pakkend.
Vooral omdat Tasman daardoor in de knel kwam.
Wat zal ik zeggen..quote:Op zondag 28 april 2013 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij Defensie hoef je toch niet verplicht leesboeken te lezen o.i.d.?
Hamil uit je kop stampen zul je.quote:Op zondag 28 april 2013 13:33 schreef BredeBroeder het volgende:
Bij Defensie hoef je toch niet verplicht leesboeken te lezen o.i.d.?
Zeg maar niks...quote:
Zeker, en het zit ze nu nog steeds dwars dat ze verloren hebbenquote:Op zondag 28 april 2013 13:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Terecht wel dat die Grieken werden afgedroogd.
Een strip is het niet.quote:
Alles wat gebaseerd is op een "verhaallijn" met hoofdpersonen etc. noem ik een leesboek. Ik noem mijn aardrijkskunde boek geen leesboek.quote:
Ga dan Band of Brothers lezen.quote:Op zondag 28 april 2013 13:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alles wat gebaseerd is op een "verhaallijn" met hoofdpersonen etc. noem ik een leesboek. Ik noem mijn aardrijkskunde boek geen leesboek.
Aardrijkskunde heeft geen hoofdpersonen?quote:Op zondag 28 april 2013 13:37 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Alles wat gebaseerd is op een "verhaallijn" met hoofdpersonen etc. noem ik een leesboek. Ik noem mijn aardrijkskunde boek geen leesboek.
Niet fictiefquote:Op zondag 28 april 2013 13:41 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Aardrijkskunde heeft geen hoofdpersonen?
Dan heb ik nieuws voor je. Er bestaan ook non-fictie boeken.quote:
Klopt, van wat mij interesseert lees ik die boeken ook, ben nu bezig met een boek van Niels Roelenquote:Op zondag 28 april 2013 13:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan heb ik nieuws voor je. Er bestaan ook non-fictie boeken.
En de Candy.quote:Op zondag 28 april 2013 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
Lectuur war je zeker in de legering moet hebben is de TUK
Blur je gezicht even wil je?quote:
Je zal zoiets maar aantreffen in de groepsdouchequote:Op zondag 28 april 2013 13:54 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik ben er wel trots op, daarom zocht ik de aandacht van de media
BB zou spontaan een stijfje krijgen en voortaan niet meer zeuren over een groepsdouche.quote:Op zondag 28 april 2013 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal zoiets maar aantreffen in de groepsdouche
quote:Op zondag 28 april 2013 13:56 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je zal zoiets maar aantreffen in de groepsdouche
quote:Op zondag 28 april 2013 13:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lekker swaffelen met elkaar, en al helemaal leuk als we eens een dame hadden uitgenodigd bij het gezamelijke douchen
Uitnodigen?quote:Op zondag 28 april 2013 13:57 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]![]()
Lekker swaffelen met elkaar, en al helemaal leuk als we eens een dame hadden uitgenodigd bij het gezamelijke douchen
hahaquote:Op zondag 28 april 2013 13:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
BB zou spontaan een stijfje krijgen en voortaan niet meer zeuren over een groepsdouche.
Weer een les voor de toekomst. Niet iedereen werkt alleen op maandag t/m vrijdag van 0900 tot 1700.quote:
Mooi, je bent te laat dus pak er maar 40!quote:
Ik denk niet dat je daar vrolijk van gaat worden, mensen die kotsen in de tram bv.quote:
Heb nog spierpijn van de hiba en DCP dus die sla ik maar overquote:Op zondag 28 april 2013 14:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, je bent te laat dus pak er maar 40!
quote:Op zondag 28 april 2013 14:16 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Heb nog spierpijn van de hiba en DCP dus die sla ik maar over
ff switchen van kanaal dan maar.quote:Op zondag 28 april 2013 14:19 schreef Nibb-it het volgende:
Aardige docu over Saul Friedländer op Ned. 2 nu.
quote:Op zondag 28 april 2013 14:16 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Heb nog spierpijn van de hiba en DCP dus die sla ik maar over
Als jij nog een instructeur hebt is er geen reden tot patsen...quote:Op zondag 28 april 2013 14:23 schreef Kutpax het volgende:
Wat stond de sergeant instructeur gisteren toch te kijken toen ik me aanbood om het oplossen van storingsreactie B te demonstreren. Ik naar voren lopen, als een baas in 4 seconden weer klaar om te vuren. Z'n mond viel open![]()
Patsen mag soms
Sinds gisteren heb ik geen instructeur meer.quote:Op zondag 28 april 2013 14:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Als jij nog een instructeur hebt is er geen reden tot patsen...![]()
Verder, kutkloon.
Die had ook weekend... Oh wacht, natres zeker...quote:Op zondag 28 april 2013 14:37 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Sinds gisteren heb ik geen instructeur meer.
43 mechbrig.
10 Natresbat. jaquote:Op zondag 28 april 2013 14:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die had ook weekend... Oh wacht, natres zeker...
Leipe shit man...quote:Op zondag 28 april 2013 14:42 schreef Kutpax het volgende:
[..]
10 Natresbat. ja
Was AMO+ op de JWF, geweldsinstructie en shit.
Je mag het niet spannend vinden, maar mensen staande houden en beveiligingspatrouilles lopen is wel onze kerntaak.quote:
quote:Op zondag 28 april 2013 14:48 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Je mag het niet spannend vinden, maar mensen staande houden en beveiligingspatrouilles lopen is wel onze kerntaak.
Anders kan jij je boodschappen niet doenquote:Op zondag 28 april 2013 15:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die van jou is vakken vullen en spiegelen, dus mondje.
Hihiquote:Op zondag 28 april 2013 15:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Die van jou is vakken vullen en spiegelen, dus mondje.
Weet jij waar kalfsoester gevangen wordt?quote:Op zondag 28 april 2013 15:22 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Rode kool met aardappels en kalfsoester. Vooraf tomatensoep
Wat flauw zegquote:Op zondag 28 april 2013 15:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weet jij waar kalfsoester gevangen wordt?
Jaquote:Op zondag 28 april 2013 15:27 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weet jij waar kalfsoester gevangen wordt?
serieus?quote:Op zondag 28 april 2013 17:26 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Fake. Zijn rug klopt anatomisch gezien niet.
Ga een boek lezenquote:
quote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef Kutpax het volgende:
Overigens: de nieuwe gevechtslaarzen van de landmacht zijn veel te zwaar voor alles behalve Mountainleaders en Gebirgsjaegers.. Zijn gvd B schoenen. Rave, wat draag jij?
quote:
Waar heb jij het nu weer over... je mag de baas op je blote knietjes danken voor die Meindls, daarnaast heb ik het ook 7 jaar volgehouden op kartonnen haix hapsnurker.quote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef Kutpax het volgende:
Overigens: de nieuwe gevechtslaarzen van de landmacht zijn veel te zwaar voor alles behalve Mountainleaders en Gebirgsjaegers.. Zijn gvd B schoenen. Rave, wat draag jij?
Wat hadden ze voor de Haix dan?quote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over... je mag de baas op je blote knietjes danken voor die Meindls, daarnaast heb ik het ook 7 jaar volgehouden op kartonnen haix hapsnurker.
Jungleboots.quote:Op zondag 28 april 2013 19:51 schreef Kutpax het volgende:
Er is destijds vanalles binnengekomen. De ene helft nep haix 1e generatie, een kwart haix2e generatie, ik geloof ook sommigen 3e generatie haix en tenslotte kreeg ook nog eens een groepje magnums. Het was destijds een hel bij het KPU, door de grote schoenenschaarste zijn ze maar alles gaan bestellen denk ik.quote:
En sinds de komst van de nieuwe Meindl's bestellen ze alleen nog maar die, en is het wachten voor de troepen wanneer ze ze krijgen?quote:Op zondag 28 april 2013 22:09 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Er is destijds vanalles binnengekomen. De ene helft nep haix 1e generatie, een kwart haix2e generatie, ik geloof ook sommigen 3e generatie haix en tenslotte kreeg ook nog eens een groepje magnums. Het was destijds een hel bij het KPU, door de grote schoenenschaarste zijn ze maar alles gaan bestellen denk ik.
Simpel, je hebt die ene met dat baardje en die zwarte spleetogen, en die andere heeft geen baardje maar een snor, en dan heb je ook nog die ene die geen baard of snor heeftquote:
Ze zijn gewoon vrij zwaar als B schoenen. En je krijgt opmerkingen van instructeurs en kader over dat ze niet gepoetst zijn (wat niet mag), etc. Ze lopen wel prima, maar ik merk wel dat ik last heb van m'n achillespees na een weekje lopen.quote:Op zondag 28 april 2013 21:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Waar heb jij het nu weer over... je mag de baas op je blote knietjes danken voor die Meindls, daarnaast heb ik het ook 7 jaar volgehouden op kartonnen haix hapsnurker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
Je vindt je schoenen te zwaar? Wat doe jij in dienst.quote:Op zondag 28 april 2013 22:17 schreef Kutpax het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vrij zwaar als B schoenen. En je krijgt opmerkingen van instructeurs en kader over dat ze niet gepoetst zijn (wat niet mag), etc. Ze lopen wel prima, maar ik merk wel dat ik last heb van m'n achillespees na een weekje lopen.
Zoiets lijkt mij een stuk prettiger lopen en geschikter voor militairen: http://www.meindl.co.uk/products/Military/197/Black-Cobra-GTX-
Of Haix Tibet ofzo, of Lowas, whatever.
Fappenquote:Op zondag 28 april 2013 22:21 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Je vindt je schoenen te zwaar? Wat doe jij in dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |