Jij bent niet aan de beurt om een vraag te stellenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:40 schreef Polacco het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat hier gaande is?
Honden als anti-tank projectielen gebruikt door de sovjets tegen de Duitsers. De honden dragen explosieven en worden getraind om naar de tank te rennen waarna ze tot ontploffing worden gebracht.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:40 schreef Polacco het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand wat hier gaande is?
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:16 schreef Rave_NL het volgende:
Is dit nu een beschuldiging?
Stukje parate kennis.Nee nee, geen beschuldiging. Ik bedoel ermee dat die strategie een bekende is en haar informatie makkelijk toegankelijk zoals bijvoorbeeld wikipedia.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
Dat is juist. Anti-tank honden, getraind om onder de voertuigen te gaan liggen waarna ze werden opgeblazen. Heel effectief was het niet aangezien de dieren vaak angstig werden door de vuurgevechten of niet onder een rijdend voertuig wouden duiken (niet op getraindquote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:43 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Jij bent niet aan de beurt om een vraag te stellenMaarrr, die hont brengt een explosief naar en uiteindelijk onder die tank.
Volgens mij begonnen de russen hiermee. Nog steeds worden honden veel gebruikt voor IED aanslagen.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:44 schreef Rave_NL het volgende:
Honden werden door Pavlovreactie getraind om onder tanks te kruipen (voor voedsel) waarna ze opgeblazen werden.
De Duitsers begonnen hiermee, maar omdat ze trainden met Duitse tanks gingen de honden meteen richting hun eigen tanks..
Op naar de 70 maagden.quote:
quote:Op vrijdag 10 mei 2013 18:53 schreef Polacco het volgende:
[..]
Dat is juist. Anti-tank honden, getraind om onder de voertuigen te gaan liggen waarna ze werden opgeblazen. Heel effectief was het niet aangezien de dieren vaak angstig werden door de vuurgevechten of niet onder een rijdend voertuig wouden duiken (niet op getraind)
+1 jitzzzzze
Stephen_Dedalus 4
Nibb-it 2
Rave_NL 3
026Remco 1
Achja 1
Hoogvlieger 3
ER 1
DeParo 1
vlasakker 1
1 jitzzzzze
Ik heb het net opgezocht, kon me niet bedwingenquote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat het zo simpel zou zijn?
[..]
Uh, ja.quote:Op vrijdag 10 mei 2013 19:09 schreef Rave_NL het volgende:
Denk je nou echt dat het zo simpel zou zijn?
Niet dus. Japan was pas sinds de Tweede Wereldoorlog een gemeenschappelijke vijand. Ik zoek een oudere.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |