Onder zeker?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Je moet het wel bijhouden he? Anders wordt het een zooitje.
het is nog niet geluktquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:20 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan maak je maar zin. Let als sp3c die maakt nu zin om boodschappen te gaan doen.
Hooguit 2x in de week.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:23 schreef Tem het volgende:
Ik heb nooit zin om te scheren dus doe het zo weinig mogelijk.
Ik heb geen smartphone dus ALS ik in de auto zat kon ik je geen antwoord geven. Dussss ik zit NIET in de auto.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
het is nog niet gelukt
zit je al in de auto?
ik wil hamlapjes ipv schnitzel
Ik weet niet waar je woont maar ik denk het niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:29 schreef sp3c het volgende:
jij had ook allang weer thuis kunnen zijn
waren we allebei gelukkig geweest!
je komt als geroepen, Karina wil mijn boodschappen niet doen en uccie vind dat ik daar iemand van 2 meter 30 voor nodig hebquote:
ik doe ze in de bamiquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:30 schreef Uccie het volgende:
Daarbij komt, hamlapjes krijg je nu toch niet meer gaar
Ik had al boodschappen gedaan maar ben de koekies van de hond en kat vergeten, dus goed excuus om nog even terug te gaan want nu wil ik ook tsjoepatsjoeps. Bedankt, Karinaquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:30 schreef Karina het volgende:
Ik heb trouwens deze liggen, geen autodrop maar vast ook lekker:
[ afbeelding ]
Ik kom 50 cm tekort voor 2 meter 30.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:30 schreef sp3c het volgende:
[..]
je komt als geroepen, Karina wil mijn boodschappen niet doen en uccie vind dat ik daar iemand van 2 meter 30 voor nodig heb
ik heb zelf iig geen zin
Ik heb ook nog mini-magnums en perenijsjes, krijg je vast nog meer trek vanquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had al boodschappen gedaan maar ben de koekies van de hond en kat vergeten, dus goed excuus om nog even terug te gaan want nu wil ik ook tsjoepatsjoeps. Bedankt, Karina
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |