je hebt vast nog een kwartierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:21 schreef PatriQue89 het volgende:
Ohja, ff snel douchen, dan mis ik niks hoop ik
Ik zit anders helemaal mee te levenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
Ik verbaas me er steeds weer over hoe slecht er geacteerd wordt
Malaika is nog ergerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:26 schreef Uccie het volgende:
Ik verbaas me er steeds weer over hoe slecht er geacteerd wordt
Dat probeer ik niet eensquote:
SpangaS en/of Zoop in een ander jasje. Al zal ik het met deze vergelijking vast niet veel duidelijker op makenquote:
Nee, want die ken ik ook beide nietquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
SpangaS en/of Zoop in een ander jasje. Al zal ik het met deze vergelijking vast niet veel duidelijker op maken
Ik scrollde naar beneden, las deze post en dacht dat er "fappen" stondquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zit nog even te whatsappen, misschien kom ik een minuutje later
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik scrollde naar beneden, las deze post en dacht dat er "fappen" stond
Won't miss you!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:32 schreef BabeWatcher het volgende:
ik zit nog even te whatsappen, misschien kom ik een minuutje later
[..]
ik lees allesquote:
[..]
De spanning! De sensatie!twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 20:33:22Wauw! We zijn nog niet eens begonnen en al heel veel mensen vrezen Room X. Check de preview #xfactor http://t.co/qnlHpr4wsr reageer retweet
De show die je wist dat zou komen is eindelijk hierquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:35 schreef iBenny het volgende:
De spanning! De sensatie!twitter:XFACTOR_RTL twitterde op vrijdag 03-05-2013 om 20:33:22Wauw! We zijn nog niet eens begonnen en al heel veel mensen vrezen Room X. Check de preview #xfactor http://t.co/qnlHpr4wsr reageer retweet
Als ik het niet meer aankan... wiens handje mag ik dan vast pakken?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
WAT EEN CLIFFHANGERRR! Ik houd het niet meer![]()
![]()
![]()
!
Is het al maandag?
dit heb ik even gemistquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef iBenny het volgende:
WAT EEN CLIFFHANGERRR! Ik houd het niet meer![]()
![]()
![]()
!
Is het al maandag?
Jammer dat dit te lang is voor de TTquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:36 schreef D. het volgende:
[..]
De show die je wist dat zou komen is eindelijk hier
zolang 1 van mijn dinnetjes erin zit blijf ik kijkenquote:
X-Com, de epische serie games uit het DOS-tijdperkquote:
Hmmmm.... ik had alleen niet meegekregen dat ze nog mensen kunnen wegsturen en nieuwe acts aannemen. Toch wel een apart concept...quote:
nou.. goed dat we dat ook weer weten..quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
zolang 1 van mijn dinnetjes erin zit blijf ik kijken
Das ook pas deze week geintroduceerd (marketingmolen draaide goed deze week)quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hmmmm.... ik had alleen niet meegekregen dat ze nog mensen kunnen wegsturen en nieuwe acts aannemen. Toch wel een apart concept...
Bohhhh, ik keek terug gister.. dat zag er NIET uitquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:39 schreef MissJ het volgende:
gelukkig heeft Martijn zijn haar nu niet zo ranzig naar achteren met een pot vol vet
echt he!quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:40 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bohhhh, ik keek terug gister.. dat zag er NIET uit
2 minuten mag je nog cheerenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |