ik ben het muurbloempje. Op internet durft ie wel en zo, maar in het echt...quote:Op vrijdag 3 mei 2013 17:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Soms ben je net de rockster in ons middenIk zou lekker gaan tukken, al hoop ik dat je aanschuift!
Nu je dit achterlijke nummer hebt geplaatst..... nee. Laat het maar snel weer zaterdag zijn dan.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:49 schreef BabeWatcher het volgende:
Het is weer ......vrijdag
Hebben we er allemaal zin aan?
quote:Op vrijdag 3 mei 2013 18:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nu je dit achterlijke nummer hebt geplaatst..... nee. Laat het maar snel weer zaterdag zijn dan.
Jazeker! Ik denk dat jij het (sowieso!) ook interessant vindt.quote:Op vrijdag 3 mei 2013 19:59 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
oh, met die klöpping. Ik heb aflevering 1 ook niet gezien. Is dat de moeite waard?
Lekkerquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:02 schreef MissJ het volgende:
heb weer lekker ouderwetsch Bugles (nacho cheese) en Chocolait chips
ah! Dan ga ik ze ook terug kijkenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jazeker! Ik denk dat jij het (sowieso!) ook interessant vindt.
Vanavond gaat hij langs bij Whatsapp. Hij is daarmee de eerste media die daar werd toegelaten...
Linuwattes?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jazeker! Ik denk dat jij het (sowieso!) ook interessant vindt.
Vanavond gaat hij langs bij Whatsapp. Hij is daarmee de eerste media die daar werd toegelaten... Vorige week ging het over het ontstaan van Sillicon Valley, vertelde hij erg leuk (wel weinig/geen Linux)
Geen linuxquote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:01 schreef iBenny het volgende:
[..]
Vorige week ging het over het ontstaan van Sillicon Valley, vertelde hij erg leuk (wel weinig/geen Linux)
Nog 2 dacht ik?quote:Op vrijdag 3 mei 2013 20:12 schreef Joooo-pi het volgende:
Weet iemand de planning van het programma? Hoeveel auditierondes e.d.?
ik bedoel in mijn schermquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |