Die moet ik hebben!quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:14 schreef wolfrolf het volgende:
WAT EEN GADGET WAT EEN GADGET!!!1!1!1!1111
Ik ben altijd vrijquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:16 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik de hele week
Inb4 Minthy die nog langer vrij is
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Dit weekend lekker knuffelen en met mijn vriendje naaien
Strippoker?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:22 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Al hoef ik me niet te vervelen, zit nu bij broer en schoonzus en we gaan een pokeravondje houden
Mwah, leuk voor de zaterdagavond in de discotheekquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:26 schreef ieniminimuis het volgende:
Die Will maakt alleen maar irritante plaatjes.
In een dansgelegenheid ga ik op alles los, maar zo thuis prefereer ik hier liever niet naar te luisteren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, leuk voor de zaterdagavond in de discotheek![]()
Productietechnisch is het vaak namelijk heerlijk in dat soort tenten
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
In een dansgelegenheid ga ik op alles los, maar zo thuis prefereer ik hier liever niet naar te luisteren.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mwah, leuk voor de zaterdagavond in de discotheek![]()
Productietechnisch is het vaak namelijk heerlijk in dat soort tenten
Ik vind je kinders verwend met hun tablet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:35 schreef Againzender het volgende:
Zo, Wilhelmus aangehoord op school, 2 van de 3 zitten nu met hun tablet in de keuken. nu inloggen en weer verder met de vrijdagmiddagklusjes.
ik ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:36 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik vind je kinders verwend met hun tablet.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
Dat meisje had tieten Roel, NIET NORMAAL!
Kwartindo, is dat een bouwmarkt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:39 schreef SilentChaos het volgende:
Dit nummer van Maroon 5
Ik was 18 en verliefd op een gekrulde roodharige kwartindo (ja die bestaan) waarmee ik op vakantie was
Maar ik snap je kritiek op de plaat van Maroon 5quote:
Meid toch, het is wat.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En dan die verschrikkelijke Bruno KUT erachteraan.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:22 schreef SilentChaos het volgende:
Komt denk ik omdat normaal Sander meer de Sidekick is van Coen (met z'n opmerkingen enzo) en nu is Domien meer de sidekick van de geniale Sander
Zo voelt het althans voor mij
Tenzij ze vervangen worden door Timur & Ramonquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:27 schreef alors het volgende:
Ik vind het allebei wel okay, zolang het maar niet zonder Sander, dan wordt het echt zo saai.
ja, Sander heb je nodig bij dit programma!quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:27 schreef alors het volgende:
Ik vind het allebei wel okay, zolang het maar niet zonder Sander, dan wordt het echt zo saai.
Ik word niet warm van Domien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor de dames in dit topic, waarom zou Domien in aanmerking komen voor de Hitkrant Hunkaward? Wat is er precies aantrekkelijk aan hem?
Zijn salaris denk ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:42 schreef InTrePidIvity het volgende:
Voor de dames in dit topic, waarom zou Domien in aanmerking komen voor de Hitkrant Hunkaward? Wat is er precies aantrekkelijk aan hem?
Is het daarom een hunk dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:46 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar wel bovengemiddeld voor iemand van zijn leeftijd denk ik.
Nee, maar dat is het enige aantrekkelijke wat ik kan verzinnen (en daar werd naar gevraagd), zijn uiterlijk of karakter doen het nou niet echt voor mij.quote:
zeker als je het vergelijkt met een Giel, of overtreffende trap Evers.quote:
Vorige week ook al een VIP, wel beetje opvallend..quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:19 schreef Againzender het volgende:
Tof dat ze belt
of zal ze gebeld zijn? of aparte lijn voor VIPs?
wie was er toen?quote:Op vrijdag 26 april 2013 17:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vorige week ook al een VIP, wel beetje opvallend..
o ja, hoorde iets met paarden op de achtergrondquote:
hans kazan is ook al geweest toch?quote:
Twisted fire starter!quote:
Fijn weekendquote:
ligt in de ovenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hee daar ben je weer!
Pizza update plxxxx!
Omdat pieter een rare hipster isquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:15 schreef Evertjan het volgende:
maar als Pieter het zo goed deed waarom hebben ze Tjibbe dan opnieuw aangenomen??
wellicht omdat het overwerk voor Pieter was? of hij nu zijn gewone taken weer op gaat pakken? Geen ideequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:15 schreef Evertjan het volgende:
maar als Pieter het zo goed deed waarom hebben ze Tjibbe dan opnieuw aangenomen??
Geen idee wat de precieze redenen zijn (d'r zijn eerdere producers na 3 jaar definitief uitgeschopt, Maricha bijv.) Denk ook zoiets ja. Daarnaast werkt Pieter voor de AVRO, en Tjibbe voor de NTR... en doet 'ie natuurlijk ook nog MetMichiel.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wellicht omdat het overwerk voor Pieter was? of hij nu zijn gewone taken weer op gaat pakken? Geen idee
he, mijn oppaskinderen!quote:
nee, helaas niet. Lex en Max letten figuurlijk op de kleintjes, ik letterlijk...quote:
jepperdepep!quote:
gelukkigquote:
Yoquote:
Dat getokkel lijkt op Plagequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
nee, de nieuwe Crystal Fighters vind ik niet leuk
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
hoorde ik nou goed dat Gerard Joling een lintje heeft? godsamme, als ik ooit zo'n ding krijg weiger ik em daarom!
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
hoorde ik nou goed dat Gerard Joling een lintje heeft? godsamme, als ik ooit zo'n ding krijg weiger ik em daarom!
en het lintje devalueert verder....quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook Jack van Gelder heeft er een.
[ afbeelding ]
Voor z'n inzet voor goede doelen oid.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:33 schreef 3rdRock het volgende:
dat compenseert zijn kutmuziek en zijn irritatiefactor voor hooguit 18%.quote:
Deze ook (zanger):quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ook Jack van Gelder heeft er een.
[ afbeelding ]
recentste album niet gehoord, maar dit nummer vind ik vet en Many of Horror hoort tot min alltime favorietenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Timo20 het volgende:
Biblical![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een bereplaat, en een geweldig album! nog meer liefhebbers hier?
Moet je zeker luisteren, en dan zeker de dubbel cd versie. De 2e cd is misschien nog wel beter dan de eerste (waar Biblical op staat)quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
recentste album niet gehoord, maar dit nummer vind ik vet en Many of Horror hoort tot min alltime favorieten
daar gaat wel een jaartje of 5-6 overheen vermoed ik.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef ddx het volgende:
Benieuwd wanneer de eerste keer is dat het 2e keer zo'n dag is op vrijdag.
ik heb em al op mn mp3speler, maar die speelt (op mijn verzoek) op alfabet. ben net van Stone Sour overgestapt naar Taylor Swiftquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:52 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Moet je zeker luisteren, en dan zeker de dubbel cd versie. De 2e cd is misschien nog wel beter dan de eerste (waar Biblical op staat)
Dat is geen alledaagse overstapquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb em al op mn mp3speler, maar die speelt (op mijn verzoek) op alfabet. ben net van Stone Sour overgestapt naar Taylor Swift
mijn mp3speler is ook niet alledaagsquote:
whehequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn mp3speler is ook niet alledaags
nee, ik wil juist hele albums horenquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:57 schreef ieniminimuis het volgende:
IPod en dan gewoon lekker op shuffle
Op dit moment heb ik een lijst met countrymuziek op shuffle staan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik wil juist hele albums horenheb ook wel gedacht om dan hele albums te shuffelen, dus de albums in random volgorde, maar dat lukt dan weer niet met dubbelalbums of hele discografieën.
Gillian Welchquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik een lijst met countrymuziek op shuffle staan.
Taylor Swift is volgens de ID3tag ook Country......quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op dit moment heb ik een lijst met countrymuziek op shuffle staan.
Ken ik niet. Ik zal het eens opzoeken.quote:
Dat lijkt mij ook wel een keer leuk.quote:
op Radio Veronica is het iedere dag 80s requestquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:13 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook wel een keer leuk.
Met iedere dag dezelfde kneiters.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:14 schreef Evertjan het volgende:
[..]
op Radio Veronica is het iedere dag 80s request
Pistol Anniesquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ken ik niet. Ik zal het eens opzoeken.
En nu helemaal gek van Pistol Annies en Ashley Monroe.
Wat een held deze twitteraartwitter:Noedotweets twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 20:16:38Ik had dat grapje al dagenlang in mijn hoofd, en Gerard maakt 'm gewoon op nationale radio. Held! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
En dan 3 andere platen. (gewoon omdraaien)quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:35 schreef ddx het volgende:
Petshop dag enkel pet shop boys nummers draaien.
ik dacht vorige week nog...maar helemaal zeker weten doe ik het nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef ddx het volgende:
PSB alarm is volgens mij alweer tijdje geleden toch ?
Leuker? Slechter? Zeg het eens.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:51 schreef 3rdRock het volgende:
ik vind deze Timberlake dan de plaat die ze net draaiden....
[..]
ehm....leukerder!quote:
pa is een baas! een keiharde baas!quote:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef ddx het volgende:
echt he!quote:
"Tuesday 19-03-2013 11:13 Pet Shop Boys What Have I Done To Deserve Thisquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:49 schreef ddx het volgende:
au lait.....olé!quote:
kan ik me bijna niet voorstellen eerlijk gezegd.... wellicht dat ze wat gedraaid hebben dat niet in de platenbak (Dalet) van 3fm staat?quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:57 schreef ddx het volgende:
Gewoon ruim 2 maanden geleden dus een psb alarm...
nou.... http://nl.forvo.com/word/café_au_lait/ zeker het 2e voorbeeld, door de vrouw ingesproken, klinkt behoorlijk oléquote:
een Torero/Toreador daagt de stier uit, een matador doodt de stier. volgens wiki althans: http://nl.wikipedia.org/wiki/Torero_(stierenvechter)quote:
Jupquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:06 schreef ddx het volgende:
Zitten ze nou nogsteeds met Liane te babbelen ?
och, best leukquote:
ja, maar dat bumaye is wel gejat van een NL-rapper toch? geintje natuurlijk!quote:
wel halal slachten dat beest!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:20 schreef Timo20 het volgende:
Sandstorm![]()
![]()
![]()
Daarna wordt het hoog tijd voor een lente bockje
Imo is het een beetje 'leh'.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou.... http://nl.forvo.com/word/café_au_lait/ zeker het 2e voorbeeld, door de vrouw ingesproken, klinkt behoorlijk olé
[..]
een Torero/Toreador daagt de stier uit, een matador doodt de stier. volgens wiki althans: http://nl.wikipedia.org/wiki/Torero_(stierenvechter)
ach, tis toch een kuttaal, dat Fransquote:
Wikipedia als bron nemenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ach, tis toch een kuttaal, dat Frans
quote:
hoho, die uitspraak had ik niet van Wikipedia. lezen voor je kritiek geeft vogeltje!quote:
Ohja, ik zag dat tweede linkjequote:Op vrijdag 26 april 2013 21:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoho, die uitspraak had ik niet van Wikipedia. lezen voor je kritiek geeft vogeltje!
boefje!quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, ik zag dat tweede linkje. Verder niet aangeklikt omdat ik wel weet hoe je Franse woorden uitspreekt
eenschquote:
wahahahahaquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus op DIE manier verdwijnen al die mokken uit de keuken!
Warsteinerquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef Timo20 het volgende:
Geen lente bockje trouwens, eerst de laatste Warsteiners uit de krat burgermeester maken
das war steiner....quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:45 schreef Timo20 het volgende:
Geen lente bockje trouwens, eerst de laatste Warsteiners uit de krat burgermeester maken
Kan je al die gasten als @noedotweets enzo ook bannen uit de Twitter-feed in de iPad-app?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dus op DIE manier verdwijnen al die mokken uit de keuken!
Tjibbe 2.0. heeft wel eens Tjibbe vervangenquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:46 schreef Pino112 het volgende:
Wie is dat vrouwelijk schoon eigenlijk? Net ff 3FM niet aan gehad..
iPad-app heb ik niks mee te maken.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan je al die gasten als @noedotweets enzo ook bannen uit de Twitter-feed in de iPad-app?
Élke fucking scheet in de studio wordt getwitterdquote:Op vrijdag 26 april 2013 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
iPad-app heb ik niks mee te maken.
... en op Social Radio is de blocklijst al behóórlijk lang.
Iemand had toch een gelekte versie van get lucky naar hem toegestuurt?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:47 schreef Paul het volgende:
Hoe had Michiel dat gefixt dat hij als eerste vd wereld die single had eigenlijk?
Storingsdienst oid?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:50 schreef Againzender het volgende:
zo, weer even aan het werk. klinkt gek, maar toch altijd leuk met de vrijdagavondradio aan
nee, gepland onderhoud. even de boel in de gaten houden.quote:
... en d'r zijn ook mensen die elke scheet op YouTube zetten.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Élke fucking scheet in de studio wordt getwitterd
Ah oke. Als het goed is niks te doen dus?quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
nee, gepland onderhoud. even de boel in de gaten houden.
Daar heb je tenminste nog wat aan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
... en d'r zijn ook mensen die elke scheet op YouTube zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |