Soppen wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kusjekroel, niet gelijk fappen aub.
zal ik niet doen schatquote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
wowquote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Die tatoeage erbij is wel een afknapper zo groot is niet mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke tattoo.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 25 april 2013 23:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die tatoeage erbij is wel een afknapper zo groot is niet mooi
en ze lacht eng
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die tatoeage erbij is wel een afknapper zo groot is niet mooi
en ze lacht eng
Slecht hoorquote:
Waarom nou weer een emo.gif?quote:
wat is er echt zo raar aan die lachquote:Op donderdag 25 april 2013 23:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slecht hoor
[..]
Waarom nou weer een emo.gif?
Omdat ik die tattoo niks vind en haar lach er raar uit vind zien zo?
Laat maar op laptop valt het wel mee, maar op klein plaatje leek het net alsof ze heel eng vies lachtequote:Op donderdag 25 april 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is er echt zo raar aan die lach
Beyonce ook, ze is Standing on the Sun xdxdquote:Op donderdag 25 april 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga niet kieskeurig doen, ze is heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rare Taxquote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat maar op laptop valt het wel mee, maar op klein plaatje leek het net alsof ze heel eng vies lachte
hahaa handuugquote:Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was sowieso lekker blond bezig de laatste tijd
Mph aanzien voor iets wat geluid meet, wisselgeld willen teruggeven etc
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce ook, ze is Standing on the Sun xdxdreageer op dm gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik weet niet eens wat mph is dus geen reden om je dom te voelenquote:
miles per hour of meter per hourquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat mph is dus geen reden om je dom te voelen
Miles per hourquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
km/h is kilometer per uurquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hehequote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
km/h is kilometer per uur
Mp/h is schijnbaar miles per uur
En ik dacht dat het de hoeveelheid geluid van mn brommer was
nee dan moek je misseh nee dat wil ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Lekkaah tien dagen geen internet. Hoop dat ik daarna niet meer 'verslaafd' ben en een normaal leven kan leiden
hhahah dat is wel grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
km/h is kilometer per uur
Mp/h is schijnbaar miles per uur
En ik dacht dat het de hoeveelheid geluid van mn brommer was
Ben bang van nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Lekkaah tien dagen geen internet. Hoop dat ik daarna niet meer 'verslaafd' ben en een normaal leven kan leiden
ja mee bezig !!quote:
ik hop het welquote:
slaap lekkerquote:
lalalalalala halo haloquote:Op donderdag 25 april 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
It's the risk that i'm taking, i never gonna shut you down
Ik vind blond mooier bij mezelfquote:
Neequote:
Oppassenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevoerd dan?
Jaaaaquote:
We zijn FOK!kers, wij koesteren elk moment van sociaal contactquote:Op donderdag 25 april 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Oppassen
En gechilld met vrienden maar slechts heel kort haha, eigenlijk niet noemenswaardig
Haha. Tsja morgen weer vroeg op dus te lang blijven hangen kon nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn FOK!kers, wij koesteren elk moment van sociaal contact
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Bono slaapt eindelijk weer eens bij mij
Het is al weer bijna zomervakantie, kan je opblijven zolang je wil!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha. Tsja morgen weer vroeg op dus te lang blijven hangen kon niet
Trustenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker
Ik ga nu ook maar, lange dag wordt lang.
Trusten liefjes
Bijna ja, maar ik moet nog heel wat doen haha, dus zo'n feest is het niet. Bovendien ga ik hele zomervakantie zo'n beetje werken (om alle leuke dingen te financieren haha) dus jaquote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is al weer bijna zomervakantie, kan je opblijven zolang je wil!
Ik heb ook geen week vrij hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Bijna ja, maar ik moet nog heel wat doen haha, dus zo'n feest is het niet. Bovendien ga ik hele zomervakantie zo'n beetje werken (om alle leuke dingen te financieren haha) dus ja
Hou je veiligquote:
#strugglesquote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen week vrij hoor
Trustenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
Mevrouw sarcasme gaat ook slapen (ja echt!) doei.
joahquote:
ouders Spanjequote:
is goedquote:
Slaap lekkerquote:
O, oeps.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, na een weekje griep al niet zo gek
Ik woonde vroeger letterlijk tegenover schoolquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:14 schreef badschaap het volgende:
[..]
Helaas zo naar school. Nou woon ik er praktisch tegenover dus ja xd
owh mooizoquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:24 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wakker met dubbele gevoelens maar dat is nu weg
Yup dat zijn ze zekerquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owh mooizodubbele gevoelens zijn kut
ja hoop voor 4 uur klaar te zijnquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yup dat zijn ze zeker![]()
Nog even en je hebt vakantie![]()
Not too bad thanks. Het is vrijdagquote:
Heb jij morgen ook vakantie?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Het is vrijdag
How are you?
ja geweldig want vrijdag en bijna vakantiequote:Op vrijdag 26 april 2013 09:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Not too bad thanks. Het is vrijdag
How are you?
Nee, ik heb begin april 2 weken vrij gehadquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:53 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Heb jij morgen ook vakantie?
Wooop woooopquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja geweldig want vrijdag en bijna vakantie
Hoop het ookquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:44 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hoop voor 4 uur klaar te zijnkan ik eerder weg ditdat
Leuke filmsquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
als hij aan komt rijden op dat fietsje
Alleen dat paardenhoofd is eng
aan katten, jij dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:59 schreef Taexon het volgende:
En waar denken jullie allemaal aan op de vrijdagochtend?
Ik probeer je godverdomme al maanden te bereiken manquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef Taexon het volgende:
Ik heb een huistelefoon op mijn kamer maar die heb ik al 3-4 maanden uitstaan omdat ik altijd doe alsof er niemand thuis is
Alles wat voor mij is heeft toch mijn mobiele nummer
Ik heb net voor het eerst in... 3-4 maanden denk de huistelefoon opgepaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer je godverdomme al maanden te bereiken man
en ik maar denken dat je me niet meer wilde spreken gvdquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef Taexon het volgende:
Ik heb een huistelefoon op mijn kamer maar die heb ik al 3-4 maanden uitstaan omdat ik altijd doe alsof er niemand thuis is
Alles wat voor mij is heeft toch mijn mobiele nummer
Ja want jij hebt mijn mobiele nummer natuurlijk nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je me niet meer wilde spreken gvd
Waarom alleen vandaag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst in... 3-4 maanden denk de huistelefoon opgepakt
Omdat ik het vandaag lullig vind als mensen bellen om niet op te nemen etc
nee dat is correctquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want jij hebt mijn mobiele nummer natuurlijk niet
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat is correct
Ik sloop jeik weet waar je huis woont
Stiefpa een jaar overleden vandaag dus iedereen belt voor mijn moeder etc, maar die is gewoon lekker haar dagelijkse dingen aan het doen dus even boodschappen enzoquote:
OW OKE, kom je me straks slopenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat is correct
Ik sloop jeik weet waar je huis woont
quote:
Ja ze geeft knietjesquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen grap wollah ik maak hem helemaal kapot
ja gvd sukkel die je er bentquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiefpa een jaar overleden vandaag dus iedereen belt voor mijn moeder etc, maar die is gewoon lekker haar dagelijkse dingen aan het doen dus even boodschappen enzo
[..]
OW OKE, kom je me straks slopen?
Maar ik ging weer slapenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei je net ook al gedag gvd
Alles goed?
Awh het zit je ook niet meequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik ging weer slapen
Nahik had gisteren opeens een blindedarmontsteking dus vannacht geopereerd en alles.
en nu veel pijn.
ow okequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gvd sukkel die je er bent
Bah de tering.. sterktequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik ging weer slapen
Nahik had gisteren opeens een blindedarmontsteking dus vannacht geopereerd en alles.
en nu veel pijn.
Woohooquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen grap wollah ik maak hem helemaal kapot
Oooohquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiefpa een jaar overleden vandaag dus iedereen belt voor mijn moeder etc, maar die is gewoon lekker haar dagelijkse dingen aan het doen dus even boodschappen enzo
Nee gvd.. stomme kut Milkaquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
is de Milka er nou nog niet?
Wat gemeenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja en om het nog erger te maken, op een plek waar je geen knietje wilt
OMG dan had ze je moeten vermoordenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:29 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja he!
Maar kwam waarschijnlijk omdat ik haar eerst sloeg
Naja ik had haar toen al bijna neergestoken dus ze hield het maar netjesquote:
Oke ik stop, kloptquote:
Ja, ik val best mee hoorquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig ben je zo vergevingsgezind
Ze moeten je opsluitenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja ik had haar toen al bijna neergestoken dus ze hield het maar netjes
[..]
Oke ik stop, klopt
En het was gewoon fking droog
DJ VAquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedemorgen
Zo hardloopschoenen kopen
VAquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedemorgen
Morgenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:32 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goedemorgen
Hypo, jij hebt altijd wel weer wat he?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik ging weer slapen
en nu veel pijn.
ik vond het zieligquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:31 schreef Taexon het volgende:
[..]
Naja ik had haar toen al bijna neergestoken dus ze hield het maar netjes
[..]
Oke ik stop, klopt
En het was gewoon fking droog
Ja op dat moment was ik ook zielig, maar achteraf is het grappigquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vond het zieligecht waar
promiquote:
Denk aktiesport of intersport. Enige echte sportkledingwinkels hierquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgen
Niceeee, waar ga je heen?
Sport 2000 heeft altijd wel leuke aanbiedingen, geen idee of die in jouw buurt zit
gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja op dat moment was ik ook zielig, maar achteraf is het grappig
hoe is het?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
promi
[..]
Denk aktiesport of intersport. Enige echte sportkledingwinkels hier
Oke oke, wel goed kijken etc want ze proberen je natuurlijk eerst de duurste meuk aan te smerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
promi
[..]
Denk aktiesport of intersport. Enige echte sportkledingwinkels hier
Prima eigenlijk. Ik heb motivatie om te gaan hardlopenquote:
Joh, voor 40 euro krijg je prima spul denk ik, zolang het maar lekker zitquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke oke, wel goed kijken etc want ze proberen je natuurlijk eerst de duurste meuk aan te smeren
leukquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima eigenlijk. Ik heb motivatie om te gaan hardlopen![]()
Kan zondag pas want ik moet om 1 uur werken tot eind en morgen van 7 tot 5 dus daarna hardlopen gaat hem ook niet meer worden
Ik heb een of andere app met een trainingsprogramma. Mijn conditie is nu 0,0 dus gewoon wat gaan rennen wordt hem nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk
Nee snap ikwel tof
Ik heb ontdekt dat ik er niet geschikt voor ben
Succes met schoenen zoeken
Ja ik heb dan asics, de mijne lijken heel erg op deze maar net wat andersquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, voor 40 euro krijg je prima spul denk ik, zolang het maar lekker zit
mja probeerde het ook met een schema maar mijn been gaat er zeer van doen, dusja dan maar nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een of andere app met een trainingsprogramma. Mijn conditie is nu 0,0 dus gewoon wat gaan rennen wordt hem niet
Download endomondo, kan je routes uitstippelen via je computer etcquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een of andere app met een trainingsprogramma. Mijn conditie is nu 0,0 dus gewoon wat gaan rennen wordt hem niet
Ik hoop eigenlijk dat ik geen last ga krijgen van mijn knie. Had ooit Osgood Schlatter (verkalking net onder je knie, gaat pijn doen bij belasting), maar is nu een jaar geleden geopereerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja probeerde het ook met een schema maar mijn been gaat er zeer van doen, dusja dan maar niet
Pittig veel ballonnenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef arachide. het volgende:
Onze examenstunt was awesome
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hypo, jij hebt altijd wel weer wat he?
Is al aan het downloaden op mijn mobiel, geluk dat ie ook op windows phone isquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Download endomondo, kan je routes uitstippelen via je computer etc
http://www.endomondo.com/profile/7308168
Yay dan kan ik je als vriendje toevoegenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is al aan het downloaden op mijn mobiel, geluk dat ie ook op windows phone is
Ach, iig meer reden dat heppie je moet verwennenquote:
Ik had een andere app, MyRun ofzo met een trainingsschema zodat ik het op kan bouwen, even kijken of het daar ook in zitquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay dan kan ik je als vriendje toevoegen
Vind het ook altijd makkelijk als ik in het bos met Bowie ben etc zodat ik weet hoe ver ik gelopen heb en bende
Ow nee hier zit geen trainingsschema in, maar die hield ik altijd zelf bij etcquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had een andere app, MyRun ofzo met een trainingsschema zodat ik het op kan bouwen, even kijken of het daar ook in zit
Ja en dan kan ik hardlopen in de duinen, weer zin om een vleugje trailrun erbij te doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als het nou even droog wordt ofzo kan ik nog de stad in voor ik moet werken
Het wordt al een beetje minder hierquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja en dan kan ik hardlopen in de duinen, weer zin om een vleugje trailrun erbij te doen
hm oke nou gewoon rustig aan doen en dan komt het vast goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ik geen last ga krijgen van mijn knie. Had ooit Osgood Schlatter (verkalking net onder je knie, gaat pijn doen bij belasting), maar is nu een jaar geleden geopereerd.
1e nee, 2e ligt eraanquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn er hier ook mensen die verstand hebben van de Eredivisie en de Nederlandse taal?
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn er hier ook mensen die verstand hebben van de Eredivisie en de Nederlandse taal?
VAquote:
Ja het is wel logisch opzichquote:
Hequote:
Niet gelijk op je pik getrapt zijnquote:
Maar waarom dan?quote:
Balenquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:13 schreef Toto69 het volgende:
@ prom: mogge
@fok it; hey, mwah. Nog niet echt
Maakt dat uit dan?quote:
ja oke maar hoezo is het logisch? Als ik vraag of iemand verstand heeft van koeien en cavia's hoeft dat dan toch ook niet met elkaar in verband te staan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet gelijk op je pik getrapt zijnHij bedoelt het gewoon normaal hoor
tuurlijk wel. daar is het woordje en voorquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oke maar hoezo is het logisch? Als ik vraag of iemand verstand heeft van koeien en cavia's hoeft dat dan toch ook niet met elkaar in verband te staan?
Ja zoiets dacht ik ook inderdaadquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja oke maar hoezo is het logisch? Als ik vraag of iemand verstand heeft van koeien en cavia's hoeft dat dan toch ook niet met elkaar in verband te staan?
Je kan ook gewoon even uitleggen waarom je het vroegquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:17 schreef YoshiBignose het volgende:
waarom was kirby voor de NES zo schattig
Voor welke wedstrijd?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:18 schreef YoshiBignose het volgende:
Omdat ik iemand zoek die een voorbeschouwing kan schrijven.
Neuh.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BalenWel leuke verjaardag gehad nog?
Wat heb je gekregen dan?quote:
heb je een eigen website dan ofzo of?quote:
kirby is tofquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:17 schreef YoshiBignose het volgende:
waarom was kirby voor de NES zo schattig...
oh nee die was de SNES, daarvoor zag ie er anders uit. groter...
Ook niet van je ouders?quote:
Good luckquote:
Nee van m'n ouders ook niet.quote:
Waar werk je danquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
Sta ik om 10:45 netjes in de winkel me om te kleden om te gaan werken. Kijk ik op het rooster, ben ik verlaat naar 12:15
awhquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
Sta ik om 10:45 netjes in de winkel me om te kleden om te gaan werken. Kijk ik op het rooster, ben ik verlaat naar 12:15
irritant is datquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:22 schreef Rockiejj het volgende:
lullig welquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nee van m'n ouders ook niet.
Geen idee eigenlijk, ze vinden verjaardagen onzin (ze hebben me ook niet gefeliciteerd of zo)
wtfquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, ze vinden verjaardagen onzin (ze hebben me ook niet gefeliciteerd of zo)
Wtf. Dat is lullig!quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:22 schreef Toto69 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:23 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja heb medelijden, geef me een kusje.
Ja dat zal ongetwijfeld, maar toch blijf ik dat best bizar vinden. Dat je verjaardagen onzin vind snap ik dan nog wel. maar niet eens feliciteren zou ik toch wel behoorlijk kwetsend opvattenquote:
ik trek het me maar niet aanquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat zal ongetwijfeld, maar toch blijf ik dat best bizar vinden. Dat je verjaardagen onzin vindt snap ik dan nog wel. maar niet eens feliciteren zou ik toch wel behoorlijk kwetsend opvatten
dmquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:26 schreef Rockiejj het volgende:
Ik heb de mooiste foto ooit, maar mag hem hier niet plaatsen ivm porno.
Hoe doe je dat met de verjaardagen van je ouders dan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |