Soppen wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Kusjekroel, niet gelijk fappen aub.
zal ik niet doen schatquote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
wowquote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Die tatoeage erbij is wel een afknapper zo groot is niet mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Lelijke tattoo.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:00 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik nog niet eens gezienquote:Op donderdag 25 april 2013 23:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die tatoeage erbij is wel een afknapper zo groot is niet mooi
en ze lacht eng
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:01 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die tatoeage erbij is wel een afknapper zo groot is niet mooi
en ze lacht eng
Slecht hoorquote:
Waarom nou weer een emo.gif?quote:
wat is er echt zo raar aan die lachquote:Op donderdag 25 april 2013 23:03 schreef Taexon het volgende:
[..]
Slecht hoor
[..]
Waarom nou weer een emo.gif?
Omdat ik die tattoo niks vind en haar lach er raar uit vind zien zo?
Laat maar op laptop valt het wel mee, maar op klein plaatje leek het net alsof ze heel eng vies lachtequote:Op donderdag 25 april 2013 23:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wat is er echt zo raar aan die lach
Beyonce ook, ze is Standing on the Sun xdxdquote:Op donderdag 25 april 2013 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga niet kieskeurig doen, ze is heet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rare Taxquote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Laat maar op laptop valt het wel mee, maar op klein plaatje leek het net alsof ze heel eng vies lachte
hahaa handuugquote:Op donderdag 25 april 2013 22:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was sowieso lekker blond bezig de laatste tijd
Mph aanzien voor iets wat geluid meet, wisselgeld willen teruggeven etc
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:05 schreef JRRY het volgende:
[..]
Beyonce ook, ze is Standing on the Sun xdxdreageer op dm gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
ik weet niet eens wat mph is dus geen reden om je dom te voelenquote:
miles per hour of meter per hourquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet niet eens wat mph is dus geen reden om je dom te voelen
Miles per hourquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
km/h is kilometer per uurquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hehequote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
km/h is kilometer per uur
Mp/h is schijnbaar miles per uur
En ik dacht dat het de hoeveelheid geluid van mn brommer was
nee dan moek je misseh nee dat wil ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Lekkaah tien dagen geen internet. Hoop dat ik daarna niet meer 'verslaafd' ben en een normaal leven kan leiden
hhahah dat is wel grappigquote:Op donderdag 25 april 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
km/h is kilometer per uur
Mp/h is schijnbaar miles per uur
En ik dacht dat het de hoeveelheid geluid van mn brommer was
Ben bang van nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:07 schreef supersof het volgende:
Lekkaah tien dagen geen internet. Hoop dat ik daarna niet meer 'verslaafd' ben en een normaal leven kan leiden
ja mee bezig !!quote:
ik hop het welquote:
slaap lekkerquote:
lalalalalala halo haloquote:Op donderdag 25 april 2013 23:19 schreef promisionxexposed het volgende:
It's the risk that i'm taking, i never gonna shut you down
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |