Ja op dat moment was ik ook zielig, maar achteraf is het grappigquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vond het zieligecht waar
promiquote:
Denk aktiesport of intersport. Enige echte sportkledingwinkels hierquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:32 schreef Taexon het volgende:
[..]
Morgen
Niceeee, waar ga je heen?
Sport 2000 heeft altijd wel leuke aanbiedingen, geen idee of die in jouw buurt zit
gelukkig maarquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja op dat moment was ik ook zielig, maar achteraf is het grappig
hoe is het?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
promi
[..]
Denk aktiesport of intersport. Enige echte sportkledingwinkels hier
Oke oke, wel goed kijken etc want ze proberen je natuurlijk eerst de duurste meuk aan te smerenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
promi
[..]
Denk aktiesport of intersport. Enige echte sportkledingwinkels hier
Prima eigenlijk. Ik heb motivatie om te gaan hardlopenquote:
Joh, voor 40 euro krijg je prima spul denk ik, zolang het maar lekker zitquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:35 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke oke, wel goed kijken etc want ze proberen je natuurlijk eerst de duurste meuk aan te smeren
leukquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Prima eigenlijk. Ik heb motivatie om te gaan hardlopen![]()
Kan zondag pas want ik moet om 1 uur werken tot eind en morgen van 7 tot 5 dus daarna hardlopen gaat hem ook niet meer worden
Ik heb een of andere app met een trainingsprogramma. Mijn conditie is nu 0,0 dus gewoon wat gaan rennen wordt hem nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
leuk
Nee snap ikwel tof
Ik heb ontdekt dat ik er niet geschikt voor ben
Succes met schoenen zoeken
Ja ik heb dan asics, de mijne lijken heel erg op deze maar net wat andersquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Joh, voor 40 euro krijg je prima spul denk ik, zolang het maar lekker zit
mja probeerde het ook met een schema maar mijn been gaat er zeer van doen, dusja dan maar nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een of andere app met een trainingsprogramma. Mijn conditie is nu 0,0 dus gewoon wat gaan rennen wordt hem niet
Download endomondo, kan je routes uitstippelen via je computer etcquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb een of andere app met een trainingsprogramma. Mijn conditie is nu 0,0 dus gewoon wat gaan rennen wordt hem niet
Ik hoop eigenlijk dat ik geen last ga krijgen van mijn knie. Had ooit Osgood Schlatter (verkalking net onder je knie, gaat pijn doen bij belasting), maar is nu een jaar geleden geopereerd.quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja probeerde het ook met een schema maar mijn been gaat er zeer van doen, dusja dan maar niet
Pittig veel ballonnenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef arachide. het volgende:
Onze examenstunt was awesome
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hypo, jij hebt altijd wel weer wat he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |