Is al aan het downloaden op mijn mobiel, geluk dat ie ook op windows phone isquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:39 schreef Taexon het volgende:
[..]
Download endomondo, kan je routes uitstippelen via je computer etc
http://www.endomondo.com/profile/7308168
Yay dan kan ik je als vriendje toevoegenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is al aan het downloaden op mijn mobiel, geluk dat ie ook op windows phone is
Ach, iig meer reden dat heppie je moet verwennenquote:
Ik had een andere app, MyRun ofzo met een trainingsschema zodat ik het op kan bouwen, even kijken of het daar ook in zitquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Yay dan kan ik je als vriendje toevoegen
Vind het ook altijd makkelijk als ik in het bos met Bowie ben etc zodat ik weet hoe ver ik gelopen heb en bende
Ow nee hier zit geen trainingsschema in, maar die hield ik altijd zelf bij etcquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik had een andere app, MyRun ofzo met een trainingsschema zodat ik het op kan bouwen, even kijken of het daar ook in zit
Ja en dan kan ik hardlopen in de duinen, weer zin om een vleugje trailrun erbij te doenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Als het nou even droog wordt ofzo kan ik nog de stad in voor ik moet werken
Het wordt al een beetje minder hierquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:51 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja en dan kan ik hardlopen in de duinen, weer zin om een vleugje trailrun erbij te doen
hm oke nou gewoon rustig aan doen en dan komt het vast goedquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat ik geen last ga krijgen van mijn knie. Had ooit Osgood Schlatter (verkalking net onder je knie, gaat pijn doen bij belasting), maar is nu een jaar geleden geopereerd.
1e nee, 2e ligt eraanquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn er hier ook mensen die verstand hebben van de Eredivisie en de Nederlandse taal?
Wat wil je weten?quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Zijn er hier ook mensen die verstand hebben van de Eredivisie en de Nederlandse taal?
VAquote:
Ja het is wel logisch opzichquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |