aan katten, jij dan?quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:59 schreef Taexon het volgende:
En waar denken jullie allemaal aan op de vrijdagochtend?
Ik probeer je godverdomme al maanden te bereiken manquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef Taexon het volgende:
Ik heb een huistelefoon op mijn kamer maar die heb ik al 3-4 maanden uitstaan omdat ik altijd doe alsof er niemand thuis is
Alles wat voor mij is heeft toch mijn mobiele nummer
Ik heb net voor het eerst in... 3-4 maanden denk de huistelefoon opgepaktquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik probeer je godverdomme al maanden te bereiken man
en ik maar denken dat je me niet meer wilde spreken gvdquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:15 schreef Taexon het volgende:
Ik heb een huistelefoon op mijn kamer maar die heb ik al 3-4 maanden uitstaan omdat ik altijd doe alsof er niemand thuis is
Alles wat voor mij is heeft toch mijn mobiele nummer
Ja want jij hebt mijn mobiele nummer natuurlijk nietquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je me niet meer wilde spreken gvd
Waarom alleen vandaag?quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ik heb net voor het eerst in... 3-4 maanden denk de huistelefoon opgepakt
Omdat ik het vandaag lullig vind als mensen bellen om niet op te nemen etc
nee dat is correctquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja want jij hebt mijn mobiele nummer natuurlijk niet
quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat is correct
Ik sloop jeik weet waar je huis woont
Stiefpa een jaar overleden vandaag dus iedereen belt voor mijn moeder etc, maar die is gewoon lekker haar dagelijkse dingen aan het doen dus even boodschappen enzoquote:
OW OKE, kom je me straks slopenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat is correct
Ik sloop jeik weet waar je huis woont
quote:
Ja ze geeft knietjesquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geen grap wollah ik maak hem helemaal kapot
ja gvd sukkel die je er bentquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
Stiefpa een jaar overleden vandaag dus iedereen belt voor mijn moeder etc, maar die is gewoon lekker haar dagelijkse dingen aan het doen dus even boodschappen enzo
[..]
OW OKE, kom je me straks slopen?
Maar ik ging weer slapenquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei je net ook al gedag gvd
Alles goed?
Awh het zit je ook niet meequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik ging weer slapen
Nahik had gisteren opeens een blindedarmontsteking dus vannacht geopereerd en alles.
en nu veel pijn.
ow okequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gvd sukkel die je er bent
Bah de tering.. sterktequote:Op vrijdag 26 april 2013 10:24 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Maar ik ging weer slapen
Nahik had gisteren opeens een blindedarmontsteking dus vannacht geopereerd en alles.
en nu veel pijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |