Ik vind blond mooier bij mezelfquote:
Neequote:
Oppassenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:22 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat heb je uitgevoerd dan?
Jaaaaquote:
We zijn FOK!kers, wij koesteren elk moment van sociaal contactquote:Op donderdag 25 april 2013 23:22 schreef msacras het volgende:
[..]
Oppassen
En gechilld met vrienden maar slechts heel kort haha, eigenlijk niet noemenswaardig
Haha. Tsja morgen weer vroeg op dus te lang blijven hangen kon nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We zijn FOK!kers, wij koesteren elk moment van sociaal contact
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Bono slaapt eindelijk weer eens bij mij
Het is al weer bijna zomervakantie, kan je opblijven zolang je wil!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:24 schreef msacras het volgende:
[..]
Haha. Tsja morgen weer vroeg op dus te lang blijven hangen kon niet
Trustenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zeker
Ik ga nu ook maar, lange dag wordt lang.
Trusten liefjes
Bijna ja, maar ik moet nog heel wat doen haha, dus zo'n feest is het niet. Bovendien ga ik hele zomervakantie zo'n beetje werken (om alle leuke dingen te financieren haha) dus jaquote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is al weer bijna zomervakantie, kan je opblijven zolang je wil!
Ik heb ook geen week vrij hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef msacras het volgende:
[..]
Bijna ja, maar ik moet nog heel wat doen haha, dus zo'n feest is het niet. Bovendien ga ik hele zomervakantie zo'n beetje werken (om alle leuke dingen te financieren haha) dus ja
Hou je veiligquote:
#strugglesquote:Op donderdag 25 april 2013 23:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb ook geen week vrij hoor
Trustenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:31 schreef msacras het volgende:
Mevrouw sarcasme gaat ook slapen (ja echt!) doei.
joahquote:
ouders Spanjequote:
is goedquote:
Slaap lekkerquote:
O, oeps.quote:Op vrijdag 26 april 2013 00:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Meh, na een weekje griep al niet zo gek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |