Ik ben benieuwd wie van die personages we nog op de troon gaan zien.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:08 schreef Khaleesi het volgende:
Ik zou van onderstaande foto gewoon een serie posters maken.
Ik zie die van Dany al voor me, met 3 draken rond de troon gekruld.![]()
![]()
![]()
Die wil ik wel boven mijn bed!![]()
[ afbeelding ]
Nog steeds de beste trailer:
Booooooooh*shivers
Ja lekker makkelijk is dat. Dan kan iedereen maar gewoon wat aanklooien omdat je je claim toch niet verliest.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Plus minus alles wat je zegt is geen wet in Westeros. Verkloten of niet verkloten, troonsopvolging wordt wettelijk gezien bepaald door bloedbanden, niet door daden.
Je kan je afvragen wat een legitieme claim waard is als je gewoon wat loopt aan te klooien. Het enige wat ik wil zeggen is dat ondanks alles de claim van Daenerys terecht is en die van een Baratheon, Stark of Lannister niet.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:12 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk is dat. Dan kan iedereen maar gewoon wat aanklooien omdat je je claim toch niet verliest.
Daarom hoop ik op Stannisookal verdiend Dany het door haar acties ook wel.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:14 schreef ThaTim het volgende:
Dany heeft niemand meer om incest mee te plegen of wel? Alleen die blinde van de Night Watch toch?
Aemon is een overgrootoom van Dany heb geen idee of dat wel onder incest valtquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:14 schreef ThaTim het volgende:
Dany heeft niemand meer om incest mee te plegen of wel? Alleen die blinde van de Night Watch toch?
Jon Snow stuit vast onverwachts op ingevroren zaad van een Targaryen!quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Aemon is een overgrootoom van Dany heb geen idee of dat wel onder incest valtOf er iemand anders is wie weet beste mensen!
Niet alle Targaryens trouwen binnen de familiequote:Op zaterdag 27 april 2013 19:14 schreef ThaTim het volgende:
Ja, dit dusquote:Op zaterdag 27 april 2013 17:52 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Plus minus alles wat je zegt is geen wet in Westeros. Verkloten of niet verkloten, troonsopvolging wordt wettelijk gezien bepaald door bloedbanden, niet door daden.
Traditie moet je in stand houdenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:23 schreef Kirov het volgende:
[..]
Niet alle Targaryens trouwen binnen de familie
Neuh, veel verdere familie.quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:26 schreef Doler12 het volgende:
Nu ik er over nadenkt is Stannis trouwens de achterneef van Dany!
Ik ook. Vind ze echt helemaal niet bij de serie passen. De serie is rauw, die posters ontzettend "gepolijst". Heel ander sfeertje stralen ze ook uit imo.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2013 19:32:14 ]
Juist ja iets verder een Achterachterneef en Viserys was zowel haar broer als haar neefquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:29 schreef Kirov het volgende:
[..]
Neuh, veel verdere familie.
Edit: Achterachterneef
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:32 schreef Sloggi het volgende:
Niet echt een spoiler, maar toch:Als je hierop klikt kom je een enorme spoiler tegen. Dit is geen grap, je bent gewaarschuwd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]quote:
Als je hierop klikt kom je een enorme spoiler tegen. Dit is geen grap, je bent gewaarschuwd!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus idd, niet op klikken mensen.
Wat dan?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:50 schreef Funzel het volgende:
[..]
Als je hierop klikt kom je een enorme spoiler tegen. Dit is geen grap, je bent gewaarschuwd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus idd, niet op klikken mensen.
[/quote]
Ik zie het niet
Beneath the gold, the bitter steel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:59 schreef Ugjerke het volgende:
Ik zie er ook geen spoiler in.
Of..Nee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hieronder echt een spoiler, in tegenstelling tot het plaatje mijns inziens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:17 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Nee.
Hieronder echt een spoiler, in tegenstelling tot het plaatje mijns inziens:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beneath the gold, the bitter steel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |