Dat is inderdaad een heel raar verhaal.quote:
Volgens mij staat nergens dat hij vlak na het verhoor is doodgeschoten, alleen dat hij verhoord is, en later dood is geschoten bij een appartementencomplexquote:Op woensdag 22 mei 2013 16:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel raar verhaal.
Na 3uur ondervraging zo maar iemand die ongewapend is dood schieten.
Ben benieuwd hoe ze deze executie gaan verklaren.
Of ze doen net alsof hij is vermoord en hebben hem in Witness Protection geplaatst, indien hij evt nog informatie had waardoor hij zelf niet meer veilig was.
Wie zegt dat ie echt ongewapend was dan:quote:Op woensdag 22 mei 2013 16:34 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een heel raar verhaal.
Na 3uur ondervraging zo maar iemand die ongewapend is dood schieten.
Die vriend kan wel meer zeggen dat ie volgens hem geen wapen had natuurlijk..quote:Volgens NBC werd hij door de FBI over zijn relatie met Tamerlan verhoord, en heeft hij een van de agenten later bij een appartementencomplex aangevallen. Daarop werd hij doodgeschoten.
POL / 'Stemmers SP en PVV geloven vaker in complotten'quote:Op woensdag 22 mei 2013 18:00 schreef Tropanzia het volgende:
Dit zaakje stinkt van alle kanten.
Ik zou bijna bij BNW aan tafel gaan zitten.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 00:19 schreef speknek het volgende:
Schijnt de politieman aangevallen te hebben met een mes na een bekentenis. Agent is ook gewond geraakt. Zie niet echt reden om er een complot in te zien.
http://news.sky.com/story(...)boston-bomb-suspectsquote:He was shot dead after a violent confrontation with an FBI agent during the questioning, the FBI confirmed. Despite earlier reports that Todashev had been armed with a knife, investigators later said that point was unclear.
In a statement, the FBI said: "The agent along with two Massachusetts State Police troopers and other law enforcement personnel were interviewing an individual in connection with the Boston Marathon bombing investigation when a violent confrontation was initiated by the individual.
Het is nu ruim een jaar later en er is nog steeds geen motief.quote:
Hm, ik weet het niet. Als ze dit al niet genoeg vinden...quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef crystal_meth het volgende:
Voor de doodstraf moeten alle twaalf juryleden het eens zijn. Kans lijkt me eerder klein, zeker nu de aartsbisschop van Boston en andere bisschoppen zich tegen de doodstraf hebben uitgesproken.
Het was niet zijn idee om die aanslag te plegen, he. Die broer was het mastermind.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hm, ik weet het niet. Als ze dit al niet genoeg vinden...
Maar hij deed het wel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was niet zijn idee om die aanslag te plegen, he. Die broer was het mastermind.
Avh, wat zielig voor het knulletje.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:28 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het was niet zijn idee om die aanslag te plegen, he. Die broer was het mastermind.
Nee, maar op de een of andere manier schijnt het toch te kunnen. Ik weet niet hoe dat precies zit.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:39 schreef Dagonet het volgende:
Hebben ze de doodstraf dan weer ingevoerd in Massachussets?
Duurt dan waarschijnlijk ook nog 15 jaar voordat ie daadwerkelijk voltrokken wordt. Mensen zitten soms zelfs langer in de dodencel.quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, maar op de een of andere manier schijnt het toch te kunnen. Ik weet niet hoe dat precies zit.
Omdat de usa hem aanklaagd en niet de staat Massachusetsquote:Op dinsdag 7 april 2015 18:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, maar op de een of andere manier schijnt het toch te kunnen. Ik weet niet hoe dat precies zit.
Maar het is toch wel zo dat de rechter uitspraak doet over de strafmaat?quote:Op dinsdag 7 april 2015 18:15 schreef crystal_meth het volgende:
Voor de doodstraf moeten alle twaalf juryleden het eens zijn. Kans lijkt me eerder klein, zeker nu de aartsbisschop van Boston en andere bisschoppen zich tegen de doodstraf hebben uitgesproken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |