abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:35:29 #1
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126845945
Volgens het FP bericht stemmen de complotters BNW mensjes op SP en PVV

Ik vond het wel boeiend aangezien ik zelf SP stem, nou ben ik wel erg kritischmaar hang hier wel dusdanig rond.

Wat ik ook van veel complotters hoor zeker als ze, veel van deze berichten hier op BNW geloven, hebben ze ook geen vertrouwen in de overheid.

Ja ik hang ook veel rond op Truth, dus ik vond het wel interessant om te weten waar jullie op stemmen, of misschien wel of jullie helemaal niet stemmen.

En wat is voor jullie de reden waarom jullie hier op het BNW bevinden.
in veel topics gaat het namelijk soms echt hard tegen elkaar tussen believers en non believers.
En misschien is er wel een verband tussen denkwijze en stem wijze :)

Ow en wie gelooft er in ufo's ( i know ander topic )

Van de mensen die op de PVV stemmen, gelooft meer dan een kwart in vliegende schotels. Van de PvdA- en SP-stemmers gelooft een achtste dat overheden verzwijgen dat met enige regelmaat ufo's op aarde landen.

Ik stem dus SP en ja ik geloof in buitenaards leven ( UFO's ook heb vreemde dingen gezien )

bron FP

Barst los :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_126846028
E.e.a. heeft met intelligentie te maken.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  woensdag 22 mei 2013 @ 09:55:10 #3
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_126846413
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef DroogDok het volgende:
voornamelijk het ontbreken daarvan
We zullen zien, zei de blinde.
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:03:04 #4
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_126846615
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef DroogDok het volgende:
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:55 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Het heeft meer te maken met hoe vatbaar je bent voor het gevoel dat "jij iets weet wat anderen niet doorhebben" en dan vooral het aspect waarin jij blijkbaar een van de weinigen bent die intelligent genoeg is om het wel door te hebben.

Verder zijn complotdenkers in alle soorten en maten te vinden. Qua IQ als wel penislengte. Oh had niemand het nog over penis lengte? Bij deze dan.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
  woensdag 22 mei 2013 @ 10:11:24 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126846862
quote:
7s.gif Op woensdag 22 mei 2013 09:55 schreef Doodloper het volgende:

[..]

Piraten partij ... :P
Althans het logo ervan staat bij je icoontje.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:12:53 #6
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_126848921
Ik weet dat er UFO's landen/neerstorten op aarde, maar ik denk niet dat dat vliegende schotels zijn.

UFO =/= vliegende schotel

Verder:

quote:
Krouwel was acht jaar deelraadslid voor de PvdA in Amsterdam.
'nuff said
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:23:56 #7
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126849301
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:12 schreef MichaelScott het volgende:
Ik weet dat er UFO's landen/neerstorten op aarde, maar ik denk niet dat dat vliegende schotels zijn.

UFO =/= vliegende schotel

Verder:

[..]

'nuff said
Beetje tegenstijdige eerste zin :P
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:25:57 #8
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_126849361
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:23 schreef theguyver het volgende:

[..]

Beetje tegenstijdige eerste zin :P
Het artikel noemt het landen, ik noem het liever neerstorten. Verder zullen er vast wel een paar experimentele vliegtuigen rondvliegen die je ook als UFO zou kunnen beschouwen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_126849841
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Het artikel noemt het landen, ik noem het liever neerstorten. Verder zullen er vast wel een paar experimentele vliegtuigen rondvliegen die je ook als UFO zou kunnen beschouwen.
Ik zie ze op vakantie ook heel veel. Dan denk what the hell is er nou weer in mijn soep neergestort.
Ich hock in meinem Bonker
pi_126849915
PVV en SP stemmers zijn simpelweg goedgelovig. Het zijn gelovigen die religie hebben vervangen door complottheorieen. Vaak meten ze zich ook een slachtofferrol aan, slachtoffer van het Grote Complot in Den Haag om "de gewone man" te pakken.
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:52:22 #11
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126850261
quote:
14s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

UFO = Unidentified flying object
niet
UCO= Unidentified crashing object
  woensdag 22 mei 2013 @ 11:57:54 #12
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_126850462
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
PVV en SP stemmers zijn simpelweg goedgelovig. Het zijn gelovigen die religie hebben vervangen door complottheorieen. Vaak meten ze zich ook een slachtofferrol aan, slachtoffer van het Grote Complot in Den Haag om "de gewone man" te pakken.
Gaat de complottheorie niet een stuk verder? Bijvoorbeeld in een vrij standaard nieuwsbericht over Bill Gates:

Bill Gates weer de rijkste op aarde

Heb je ook weer een paar bijzitten die even moeten melden dat de echte rijken verborgen zijn etc. etc.
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_126850484
Ik stem SP, maar ik ben niet bepaald een complotter. Oh, ik denk heus wel dat het bedrijfsleven verstrengeld is geraakt met de politiek en dat de pharmaceutische industrie soms laakbare dingen doet. Er gaat tenslotte zoveel geld in om dat het onmogelijk lijkt om niet gecorrumpeerd te zijn.. Maar ik geloof niet in wereldwijde samenzweringen waarbij besloten clubjes en aliens en reptielen en satansaanbidders betrokken zijn, ofzoiets.
pi_126850488
quote:
Dit dus. Precies hoe ik er ook over denk.
★★★
pi_126850527
quote:
Correct.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_126850736
Ze doen mij altijd een beetje denken aan de mensen in "The Mist" die dat maffe wijf als profeet zien. Niet in staat complexe materie te begrijpen volgen ze maar de mensen die de wereld voor hen simpel beschrijven. En iedereen die hen daarin bekritiseert is onderdeel van "de Elite".
  woensdag 22 mei 2013 @ 12:13:37 #17
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_126851036
quote:
11s.gif Op woensdag 22 mei 2013 11:57 schreef Ryon het volgende:

[..]

Gaat de complottheorie niet een stuk verder? Bijvoorbeeld in een vrij standaard nieuwsbericht over Bill Gates:

Bill Gates weer de rijkste op aarde

Heb je ook weer een paar bijzitten die even moeten melden dat de echte rijken verborgen zijn etc. etc.
klopt wou ik ook een topic over maken, veel FP users gaven al aan dat Bill echt de rijkste niet is maar:

Hij staat hoogstwaarschijnlijk niet eens in de top 10 van rijkste mensen van deze wereld. De echte rijken (families) als Rotshchild en Rockefeller hebben letterlijk duizenden miljarden.
pi_126853887
het lijkt een beetje alsof de msm-profeten zo nu en dan verbouwereerd staan te kijken hoe zelfs het grote publiek niet meer massaal in de leugens van de media blijkt te geloven

-O- whep whep wheeeep
look closer. close your eyes. really, it's not about distance
  † In Memoriam † woensdag 22 mei 2013 @ 13:36:26 #19
230491 Zith
pls tip
pi_126854138
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:

[..]

klopt wou ik ook een topic over maken, veel FP users gaven al aan dat Bill echt de rijkste niet is maar:

Hij staat hoogstwaarschijnlijk niet eens in de top 10 van rijkste mensen van deze wereld. De echte rijken (families) als Rotshchild en Rockefeller hebben letterlijk duizenden miljarden.
De families bestaan dan ook uit honderden mensen... Er is geen Rothschild die in zijn eentje rijker is dan Bill Gates. De eindbaas (David René de Rothschild), CEO van de Rothschild Group komt niet eens in de buurt.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:39:05 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_126854249
quote:
Goed omschreven.

Vooral die tegenstelling is grappig, ze denken dat ze juist kritischer zijn dan de rest op 'Den Haag' en dat ze het als enige 'door hebben', maar in feite zijn ze juist heel naïef.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:45:44 #21
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_126854529
Jezus wat een belachelijk bericht zeg.

Ten eerste is het een feit dat er UFO's bestaan. Zelfs de VS heeft daar in de jaren 60 een grootschalig onderzoek naar gedaan en geconcludeerd dat een aantal procent van de gevallen gewoon niet te verklaren is. Wat het woord Unidentified Flying Object dus bewijst.

Ten tweede zit de hele geschiedenis vol met complotten. Dus is het niet raar dat mensen in bepaalde complottheorieen geloven.

Mensen die dit soort berichten schrijven of mensen die niet in UFO's of complottheorieen geloven moeten eigenlijk opgesloten worden omdat ze in een fantasiewereld leven.
Feyenoord!
  Moderator woensdag 22 mei 2013 @ 13:48:03 #22
249559 crew  Lavenderr
pi_126854642
Vreemd bericht.
Vraag me af hoe men dit onderzocht heeft _O-
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:49:38 #23
314582 Japie77
Alle harten naar links!
pi_126854698
quote:
Het is toch gewoon een feit dat de gewone man gepakt wordt? Als je dat niet ziet ben je of blind of je hebt oogkleppen op.

Kijk alleen maar naar de hele financiele crisis. Banken worden overeind gehouden ten koste van alles en Jan met de Pet mag krom gaan liggen door al die bezuinigingen die nu doorgevoerd moeten worden.
Feyenoord!
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:51:17 #24
53267 TC03
pi_126854770
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Japie77 het volgende:
Het is toch gewoon een feit dat de gewone man gepakt wordt? Als je dat niet ziet ben je of blind of je hebt oogkleppen op.
De bekende PVV-retoriek. Iedereen die anders denkt 'ziet het niet'. Zodoende zijn er in de ogen van de PVV'er maar twee mensen: zij die 'het' wel zijn, en zij die 'het' niet zien. :')

Wat zijn de alternatieven, Japie? Als je de 'gewone' man niet pakt, wie wil je dan wel pakken? En wat is 'pakken'?
  woensdag 22 mei 2013 @ 13:52:49 #25
53267 TC03
pi_126854832
quote:
0s.gif Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Japie77 het volgende:

[..]

Kijk alleen maar naar de hele financiele crisis. Banken worden overeind gehouden ten koste van alles en Jan met de Pet mag krom gaan liggen door al die bezuinigingen die nu doorgevoerd moeten worden.
Je ziet het helemaal verkeerd. 'We' liggen niet 'krom' vanwege de bail-outs, maar vanwege het begrotingstekort veroorzaakt door de wereldwijde crisis. De bail-outs hebben daar een relatief kleine invloed op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')