voornamelijk het ontbreken daarvanquote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef DroogDok het volgende:
E.e.a. heeft met intelligentie te maken.
quote:Op woensdag 22 mei 2013 09:39 schreef DroogDok het volgende:
E.e.a. heeft met intelligentie te maken.
Het heeft meer te maken met hoe vatbaar je bent voor het gevoel dat "jij iets weet wat anderen niet doorhebben" en dan vooral het aspect waarin jij blijkbaar een van de weinigen bent die intelligent genoeg is om het wel door te hebben.quote:
Piraten partij ...quote:
'nuff saidquote:Krouwel was acht jaar deelraadslid voor de PvdA in Amsterdam.
Beetje tegenstijdige eerste zinquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:12 schreef MichaelScott het volgende:
Ik weet dat er UFO's landen/neerstorten op aarde, maar ik denk niet dat dat vliegende schotels zijn.
UFO =/= vliegende schotel
Verder:
[..]
'nuff said
Het artikel noemt het landen, ik noem het liever neerstorten. Verder zullen er vast wel een paar experimentele vliegtuigen rondvliegen die je ook als UFO zou kunnen beschouwen.quote:
Ik zie ze op vakantie ook heel veel. Dan denk what the hell is er nou weer in mijn soep neergestort.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het artikel noemt het landen, ik noem het liever neerstorten. Verder zullen er vast wel een paar experimentele vliegtuigen rondvliegen die je ook als UFO zou kunnen beschouwen.
UFO = Unidentified flying objectquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:25 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het artikel noemt het landen, ik noem het liever neerstorten. Verder zullen er vast wel een paar experimentele vliegtuigen rondvliegen die je ook als UFO zou kunnen beschouwen.
Gaat de complottheorie niet een stuk verder? Bijvoorbeeld in een vrij standaard nieuwsbericht over Bill Gates:quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
PVV en SP stemmers zijn simpelweg goedgelovig. Het zijn gelovigen die religie hebben vervangen door complottheorieen. Vaak meten ze zich ook een slachtofferrol aan, slachtoffer van het Grote Complot in Den Haag om "de gewone man" te pakken.
Dit dus. Precies hoe ik er ook over denk.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
PVV en SP stemmers zijn simpelweg goedgelovig. Het zijn gelovigen die religie hebben vervangen door complottheorieen. Vaak meten ze zich ook een slachtofferrol aan, slachtoffer van het Grote Complot in Den Haag om "de gewone man" te pakken.
Correct.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
klopt wou ik ook een topic over maken, veel FP users gaven al aan dat Bill echt de rijkste niet is maar:quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:57 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gaat de complottheorie niet een stuk verder? Bijvoorbeeld in een vrij standaard nieuwsbericht over Bill Gates:
Bill Gates weer de rijkste op aarde
Heb je ook weer een paar bijzitten die even moeten melden dat de echte rijken verborgen zijn etc. etc.
De families bestaan dan ook uit honderden mensen... Er is geen Rothschild die in zijn eentje rijker is dan Bill Gates. De eindbaas (David René de Rothschild), CEO van de Rothschild Group komt niet eens in de buurt.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
klopt wou ik ook een topic over maken, veel FP users gaven al aan dat Bill echt de rijkste niet is maar:
Hij staat hoogstwaarschijnlijk niet eens in de top 10 van rijkste mensen van deze wereld. De echte rijken (families) als Rotshchild en Rockefeller hebben letterlijk duizenden miljarden.
Goed omschreven.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
Het is toch gewoon een feit dat de gewone man gepakt wordt? Als je dat niet ziet ben je of blind of je hebt oogkleppen op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:42 schreef gelly het volgende:
De bekende PVV-retoriek. Iedereen die anders denkt 'ziet het niet'. Zodoende zijn er in de ogen van de PVV'er maar twee mensen: zij die 'het' wel zijn, en zij die 'het' niet zien.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Japie77 het volgende:
Het is toch gewoon een feit dat de gewone man gepakt wordt? Als je dat niet ziet ben je of blind of je hebt oogkleppen op.
Je ziet het helemaal verkeerd. 'We' liggen niet 'krom' vanwege de bail-outs, maar vanwege het begrotingstekort veroorzaakt door de wereldwijde crisis. De bail-outs hebben daar een relatief kleine invloed op.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:49 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Kijk alleen maar naar de hele financiele crisis. Banken worden overeind gehouden ten koste van alles en Jan met de Pet mag krom gaan liggen door al die bezuinigingen die nu doorgevoerd moeten worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |