Sjonge dat meen je niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet die nog es proberen haha! Ik eet er zelf nooit, de hondjes krijgen elke week een frikandel daar van hun grote vriendin
Jaa alleen ik bedoel de pup foto.. Hier staat ie het mooist op, alleen die achtergrondquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Mubassie, is het niet minder werk om hem ff buiten neer te zetten en een nieuwe foto te maken?
Ik vind hem mooi, hij groeit mooi in zijn vel![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Sjonge dat meen je niet?
Ik reis er wekelijk een uurtje voor om daar te eten zo lekker is die!
Haha, prachtig vind ik dat, honden die gewoon lekker er bij willen horenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb stiekem de gewoonte om Milo ook allerlei lekkers te voeren hoor.![]()
Het liefste doet hij ons gewoon precies na, inclusief lekker zitten
[ afbeelding ]
Foto's doen het nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef kawa4 het volgende:
en hier mijn pupsels ( alleen camera is nie zo best)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog een paar weekjes en dan moeten we al weer afscheid gaan nemen
Mooie foto, Lange tongquote:
Mooie foto, Lange orenquote:
had de eerste van het jaar afgelopen vrijdagquote:Op zondag 2 juni 2013 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoe is't met alle hondjes hier, allemaal genieten van het mooie weer?Vandaag nog even met Koda in het park een wandelingetje gemaakt, thuis even nagekeken en ja hoor; direct 2 teken.
Wauw, mooie foto.quote:
Klinkt als veel werk en geduldquote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Als ik ooit mijn poedel heb gaat ie ook in de koorden
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Filmpje van 1 van onze honden die probeert de golven te pakken![]()
http://tinypic.com/r/2wefdzc/5
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Leuke reeks met foto's weer oh oh!
Over Koda heb ik helaas wat minder leuk nieuws. Hij gaat erg achteruit de afgelopen 2-3 dagen; hij laat zijn eten soms staan, hij zondert zich van ons af en komt niet zo vaak meer aandacht zoeken.. En hij loopt nog steeds behoorlijk mank. Ik heb nog steeds hoop dat het wel goed kan komen, maar als ik realistisch ben en zie hoe hij de afgelopen 4 weken is veranderd, denk ik toch dat Koda botkanker heeft en dat we hem moeten laten inslapen. Iedere keer als ik er aan denk schiet ik al vol, ik zou echt niet zonder Koda kunnen..
Woensdag worden er foto's gemaakt om onze vermoedens en die van de dierenarts te bevestigen. 4 weken geleden werden er foto's gemaakt en toen ontdekten ze dus die ''woekering'' op zijn schouder. Een biopt hebben ze nog niet gedaan nee, maar hij heeft dus een flinke anti-biotica kuur gehad aangezien de dierenarts ook een ontsteking niet wou uitsluiten, aangezien de klachten daar wel op leken.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeetje wat erg. Heb het topic de afgelopen tijd niet heel goed meer gevolgd, maar uit die foto van zijn schouder hebben ze toch een tumor geconstateerd? Hebben ze er ook een biopt van genomen ofzo? Of wordt dat niet gedaan bij honden?
Okee.. En kan het niet dat hij nu door die antibiotica ziek is dan? Dat mank lopen is wel erg verontrustend natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Woensdag worden er foto's gemaakt om onze vermoedens en die van de dierenarts te bevestigen. 4 weken geleden werden er foto's gemaakt en toen ontdekten ze dus die ''woekering'' op zijn schouder. Een biopt hebben ze nog niet gedaan nee, maar hij heeft dus een flinke anti-biotica kuur gehad aangezien de dierenarts ook een ontsteking niet wou uitsluiten, aangezien de klachten daar wel op leken.
Nee want tijdens de antibiotica kuur was hij wel redelijk goed te pas. Ik hoop ook dat het niet is wat wij denken, ik houd jullie op de hoogte, als het kan post ik woensdag nog wel ff een berichtje.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Okee.. En kan het niet dat hij nu door die antibiotica ziek is dan? Dat mank lopen is wel erg verontrustend natuurlijk
Hopelijk is het toch iets anders, wat wel behandeld kan worden..
Ja sowieso, koda is toch laatst 1 geworden?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe oud is Koda nu eigenlijk? Jonger dan Loebes toch?
Vandaag is het wéér slechter. Hij wil niet uitgelaten worden, komt niet meer bij ons, doet moeilijk met eten. Het gaat echt hard nu.. Ze maken weer foto's van zijn schouder, kijken of de woekering er nog steeds is.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:45 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe is het vandaag met koda?
Op zich zou het natuurlijk ook een gordaardige tumor kunnen zijn toch? Ik weet niet hoe het bij honden zit, maar bij mensen komen goedaardige meer voor dan kwaadaardige. En goedaardige tumoren lijken op een rontgenfoto ook vaak op een ontsteking. Dus ik zou niet meteen van kanker uitgaan.. Wat voor foto's gaan ze woensdag maken?
Koda wordt in Augustus 2.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 12:46 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Hoe oud is Koda nu eigenlijk? Jonger dan Loebes toch?
Geen gouden lot uit de loterij qua gezondheid nee, maar ook in tijden dat hij slecht te pas was heb ik ontzettend van hem genoten. Echt een vreselijk lieve hond, zo'n een krijgen we nooit weer denk ik.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 13:54 schreef oh-oh het volgende:
Arme Koda, en arme jullie, wat een ontzettende pechvogel is hij toch...
http://instagram.com/p/aJONCBJA0y/ Betrapt!quote:Op zondag 2 juni 2013 11:11 schreef FranticDJ het volgende:
We hebben sinds kort een aardbeien plant. Nu heeft Boyo een aardbei gejat en loopt ie er mee in z'n mond. Alleen weet ie niet wat ie er mee moe doen.. Op eten of laten vallen
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha Boyo jonge toch!!!
Ik had vandaag een lucky shot haha, Billy moest tussen de middag in de stad even poseren voor een voorbijganger, en hij stond daar mooi te wezen dus ik trok zelf ook ff een kiekje.
Zie ik op de pc pas dat lekkere snoepje op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:43 schreef FranticDJ het volgende:
@Maus sterkte!
[..]
http://instagram.com/p/aJONCBJA0y/ Betrapt!
Zo die mogen hier ook wel even langs komen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:54 schreef oh-oh het volgende:
Hahahaha Boyo jonge toch!!!
Ik had vandaag een lucky shot haha, Billy moest tussen de middag in de stad even poseren voor een voorbijganger, en hij stond daar mooi te wezen dus ik trok zelf ook ff een kiekje.
Zie ik op de pc pas dat lekkere snoepje op de achtergrond![]()
[ afbeelding ]
Hij loopt er anderhalf uur mee rond in zn bek en dan vreet ie ze toch maar op. Ondertussen stuiteren ze wel door heel de tuin omdat ie er mee aan t spelen is..quote:
Hahaquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hij loopt er anderhalf uur mee rond in zn bek en dan vreet ie ze toch maar op. Ondertussen stuiteren ze wel door heel de tuin omdat ie er mee aan t spelen is..
Meen je dat nou ? Sylver was gek op druivenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:34 schreef oh-oh het volgende:
Druiven mogen honden niet he. Net als chocolade.
Ik moet eerlijk zeggen dat die van mij t ook wel es op hebben maar ik probeer er wel op te letten!
http://www.alletop10lijst(...)g-zijn-voor-de-hond/quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Ja ik weet dat druiven niet zo goed zijn, maar wij hebben wilde druiven in de tuin dus hij vindt ze vanzelf.. Is het echt zo gevaarlijk als chocola? Of moeten ze dan extrewmveel druiven eten ofzo?
http://dier-en-natuur.inf(...)we-vleesvoeding.htmlquote:Op dinsdag 4 juni 2013 23:57 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar rauwe eieren he. Zijn honden dan niet gevoelig voor de salmonella bacterie?
Bedankt! Ja zijn gezondheid was niet zoals het hoorde nee, maar ik heb toch zo ontzettend hard om hem moeten lachen soms. Echt een prachtbeest was het. Ben aan de ene kant ook wel blij dat ik hem nu heb laten inslapen, dan hoeft hij niet meer te lijden, want dat konden wij zelf ook niet langer meer aanzien. Ik zal de mooie herinneringen en tijden met Koda altijd blijven onthouden.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:41 schreef Njosnavelin het volgende:
Ah gvd wat erg![]()
Ik schrik er helemaal van.. Jeetje wat verschrikkelijk zeg![]()
Hij heeft echt pech gehad met zijn gezondheid. En dat het dan toch zo'n ontzettend lieve en sociale hond is gebleven.. Echt een hart van goud als ik al,je verhalen hoor.
Volgens mij heeft hij het ook heel erg getroffen om bij jullie op te groeien. Heel triest dat hij er maar zo kort van heeft kunnen genieten en jullie maar zo kort van hem.
Heel veel sterkte maus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.an urge to help mankind overcomes me
quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:47 schreef saaw het volgende:
Oh nee, wat verschrikkelijk
![]()
! Ik leef enorm met jullie mee en wens jullie alle sterkte toe
Jullie hebben hem alle liefde gegeven dus hij heeft volgens mij, ondanks de medische ellende, een prachtig leven gehad, al was het natuurlijk veel te kort.
Ik vind onderstaande verhaaltje zo lief en moet er altijd aan denken als een hond in mijn omgeving overlijdt. Hoop dat je er ook wat troost in kunt vinden! Even in een spoiler want het is best lang.Wat een mooi verhaal, dankje voor het delen. Ga hem zeker opslaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helaas.. En ik zal zeker nog af en toe komen kijken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 13:48 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
He verdorie ik had nog zo de hoop dat er ergens gewoon een ontsteking zat ofzo. Dat het erger leek dan dat het is/was....
God Maus ik heb jou of Koda nooit gezien in het echt maar je laat me door je woorden en je foto's janken als een klein kind.
Heel veel sterkte en kom als je wilt inderdaad nog eens aanwaaien in dit topic..
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
Ja inderdaad. Juist omdat ik weet dat we goed gehandeld hebben heb ik er ook wat meer vrede mee. Maar goed, hoe is het met jullie hondjes? Ik kan wel een beetje afleiding gebruiken.quote:Op woensdag 5 juni 2013 14:22 schreef oh-oh het volgende:
Dat denk ik ook hoor, die Kodakanjer zal een flink gat achterlaten. Maar idd, als hij zo ziek was, dan voelt het wel "goed", dat maakt het gemis niet kleiner maar dat maakt het toch wel makkelijker vond ik zelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |