Sjonge dat meen je niet?quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet die nog es proberen haha! Ik eet er zelf nooit, de hondjes krijgen elke week een frikandel daar van hun grote vriendin
Jaa alleen ik bedoel de pup foto.. Hier staat ie het mooist op, alleen die achtergrondquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Mubassie, is het niet minder werk om hem ff buiten neer te zetten en een nieuwe foto te maken?
Ik vind hem mooi, hij groeit mooi in zijn vel![]()
quote:Op donderdag 23 mei 2013 17:28 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Sjonge dat meen je niet?
Ik reis er wekelijk een uurtje voor om daar te eten zo lekker is die!
Haha, prachtig vind ik dat, honden die gewoon lekker er bij willen horenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 22:03 schreef monsterd. het volgende:
Ik heb stiekem de gewoonte om Milo ook allerlei lekkers te voeren hoor.![]()
Het liefste doet hij ons gewoon precies na, inclusief lekker zitten
[ afbeelding ]
Foto's doen het nietquote:Op dinsdag 28 mei 2013 19:43 schreef kawa4 het volgende:
en hier mijn pupsels ( alleen camera is nie zo best)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog een paar weekjes en dan moeten we al weer afscheid gaan nemen
Mooie foto, Lange tongquote:
Mooie foto, Lange orenquote:
had de eerste van het jaar afgelopen vrijdagquote:Op zondag 2 juni 2013 18:29 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Hoe is't met alle hondjes hier, allemaal genieten van het mooie weer?Vandaag nog even met Koda in het park een wandelingetje gemaakt, thuis even nagekeken en ja hoor; direct 2 teken.
Wauw, mooie foto.quote:
Klinkt als veel werk en geduldquote:Op maandag 3 juni 2013 21:41 schreef oh-oh het volgende:
Als ik ooit mijn poedel heb gaat ie ook in de koorden
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:39 schreef Njosnavelin het volgende:
Filmpje van 1 van onze honden die probeert de golven te pakken![]()
http://tinypic.com/r/2wefdzc/5
quote:Op maandag 3 juni 2013 21:50 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Leuke reeks met foto's weer oh oh!
Over Koda heb ik helaas wat minder leuk nieuws. Hij gaat erg achteruit de afgelopen 2-3 dagen; hij laat zijn eten soms staan, hij zondert zich van ons af en komt niet zo vaak meer aandacht zoeken.. En hij loopt nog steeds behoorlijk mank. Ik heb nog steeds hoop dat het wel goed kan komen, maar als ik realistisch ben en zie hoe hij de afgelopen 4 weken is veranderd, denk ik toch dat Koda botkanker heeft en dat we hem moeten laten inslapen. Iedere keer als ik er aan denk schiet ik al vol, ik zou echt niet zonder Koda kunnen..
Woensdag worden er foto's gemaakt om onze vermoedens en die van de dierenarts te bevestigen. 4 weken geleden werden er foto's gemaakt en toen ontdekten ze dus die ''woekering'' op zijn schouder. Een biopt hebben ze nog niet gedaan nee, maar hij heeft dus een flinke anti-biotica kuur gehad aangezien de dierenarts ook een ontsteking niet wou uitsluiten, aangezien de klachten daar wel op leken.quote:Op maandag 3 juni 2013 21:53 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
![]()
Jeetje wat erg. Heb het topic de afgelopen tijd niet heel goed meer gevolgd, maar uit die foto van zijn schouder hebben ze toch een tumor geconstateerd? Hebben ze er ook een biopt van genomen ofzo? Of wordt dat niet gedaan bij honden?
Okee.. En kan het niet dat hij nu door die antibiotica ziek is dan? Dat mank lopen is wel erg verontrustend natuurlijkquote:Op maandag 3 juni 2013 21:55 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Woensdag worden er foto's gemaakt om onze vermoedens en die van de dierenarts te bevestigen. 4 weken geleden werden er foto's gemaakt en toen ontdekten ze dus die ''woekering'' op zijn schouder. Een biopt hebben ze nog niet gedaan nee, maar hij heeft dus een flinke anti-biotica kuur gehad aangezien de dierenarts ook een ontsteking niet wou uitsluiten, aangezien de klachten daar wel op leken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |