Heb je daar ooit nog wat van gehoord?quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:15 schreef Rave_NL het volgende:
Vandaag in andere tijden DEF:
Die keer dat er om dit bericht contact op werd genomen met defensie om ongewenst gedrag te melden...
Oei, oudequote:Op vrijdag 26 april 2013 23:15 schreef Rave_NL het volgende:
Die keer dat er om dit bericht contact op werd genomen met defensie om ongewenst gedrag te melden...
Waarvoor sorry? Dit zijn lui die erkennen dat ze geen kut kunnen en daarom zichzelf vrijwillig verbannen naar zee.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:15 schreef MaryMouse het volgende:
Ik heb pas 'de Uitverkorenen' gezien, en dat ze blij waren met een zesjes-mentaliteit. Zelfs ik zou dit gen zesje geven. Sorry Rave.
De enige die hij nog kent van defensie zitten op bronbeek, natuurlijk heb ik er niks meer van gehoord.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je daar ooit nog wat van gehoord?
quote:
Dit waren tijdenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Waarvoor sorry? Dit zijn lui die erkennen dat ze geen kut kunnen en daarom zichzelf vrijwillig verbannen naar zee.
Daar doe ik geen zaken mee.
Rellertquote:
Schiet die fucking vogel!quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:19 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
[..]
Dit waren tijden
the Rime of the Ancient Mariner
Mag ik mijn dagelijkse dosis ff ontvangenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:20 schreef Rave_NL het volgende:
Maar sindsdien bejegen ik iedereen met het respect wat ie verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:22 schreef m.k het volgende:
[..]
Mag ik mijn dagelijkse dosis ff ontvangenWelk gedeelte van "dat ie verdient" snap je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:19 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
De enige die hij nog kent van defensie zitten op bronbeek, natuurlijk heb ik er niks meer van gehoord.
Ik verdien op zijn minst respect voor de gepaste topic titel toenquote:Op vrijdag 26 april 2013 23:24 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Welk gedeelte van "dat ie verdient" snap je niet?
Klopt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:29 schreef MaryMouse het volgende:
Toch opende Clan wel vaak interessante topics hier en in C&H.
En ik een lintje for being awesome, maar mij hoor je ook niet.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:27 schreef m.k het volgende:
[..]
Ik verdien op zijn minst respect voor de gepaste topic titel toen
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:15 schreef Rave_NL het volgende:
Ik haal slechts een anekdote op van DEF's roemruchte geschiedenis.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Rave_NL het volgende:
Maar Mary, ben nu momenteel erg geïnteresseerd in de trench-poetry van WWI tov de pro-militaire poetry van het thuisfront.
[ afbeelding ]
Best veel te vinden op Project Gutenberg. Ik ben zelf zoekende/lezende tussen pakweg 1750 en 1918.quote:Op vrijdag 26 april 2013 23:38 schreef Rave_NL het volgende:
Maar Mary, ben nu momenteel erg geïnteresseerd in de trench-poetry van WWI tov de pro-militaire poetry van het thuisfront.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |