heerlijk stage gelopen en verveeld, morgen eindelijk vakantiequote:Op donderdag 25 april 2013 20:18 schreef cool15 het volgende:
heerlijke dag vandaag. Lekker gechilled op het vondelpark met een plantje en wat lolgas naast een pop-up club kar. En hoe hebben jullie van deze mooie dag genoten
Schijnheilig ook nog.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik denk nu aan vakantie dus dat is niet echt emogifmaterial
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kloptquote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ok ja je weet maar nooit toch, kan zomaar omslaan
ja he, heeeeeeerrrrlllliiijjjjkkquote:Op donderdag 25 april 2013 20:23 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heerlijk stage gelopen en verveeld, morgen eindelijk vakantie
jammer inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
gadverdamme, leuk liedje, gaat Nicki Minaj kei erg buiten de maat praten/gillen/kreten schreeuwen
Het is wel in de maat hoor, maar dat is dan ook het enige dat ze goed doetquote:Op donderdag 25 april 2013 21:13 schreef JRRY het volgende:
gadverdamme, leuk liedje, gaat Nicki Minaj kei erg buiten de maat praten/gillen/kreten schreeuwen
zal best maar ik vind het niet klinken, daarom noem ik het buiten de maatquote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is wel in de maat hoor, maar dat is dan ook het enige dat ze goed doet
mooie vrouwquote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ellen page voor je topic
[ afbeelding ]
goeeedquote:
leuk leukquote:
quote:
HOOOOOIquote:
zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Ik ga ff niet quoten want zit op tella dus multiquoten kost moeiteeee, maar met mij alles goed! Met jullie?
mooizo, mij ook hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Ik ga ff niet quoten want zit op tella dus multiquoten kost moeiteeee, maar met mij alles goed! Met jullie?
Hoiiquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
sorry hoor, maar wat een kut liedquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind 'm stom beginnen met stom gehijg maar daarna
goedquote:
jaquote:
nee dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry hoor, maar wat een kut lied![]()
klinkt goedquote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
Mooi dat het met iedereen goed gaat:D
Ik heb lekker ook bijna vakantie, vanavond nog ff oppassen en Chillen met vrienden, morgen laatste dagje school, nog even hard repeteren en zaterdagochtend werken en dan zaterdagavond eindelijk weer uit en keihard feesten
Ze ziet er prima uit op deze foto.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ellen page voor je topic
[ afbeelding ]
Pardon, dit is een slowchat daar mag dat.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oprechte interesse
tax en prom, waarom praten jullie niet via whatsapp
waarom vervuilen jullie het topic. correctie: de reeks
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oprechte interesse
Waarom voeg jij niet iedereen van het topic toe en praat met iedereen via whatsapp zodat je niet in de reeks hoeft te reageren?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oprechte interesse
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
Internet
Hond.. kat haaienpakjes op een stofzuiger.. right
Zeker, er mag gepraat worden over zeer uitgebreide zaken en wat al wel niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Pardon, dit is een slowchat daar mag dat.
grquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker, er mag gepraat worden over zeer uitgebreide zaken en wat al wel niet.
Maar ik moet wel zeggen dat prom en tax dat naar een heel ander niveau tillen. Een niveau die niet bepaald hoog is
gr
posten over wijn die op is, ja dat is ook een heel hoog niveau jaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat prom en tax dat naar een heel ander niveau tillen. Een niveau die niet bepaald hoog is
gr
als ik iemand iets wil vragen vraag ik het ook meestal via whatsappquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom voeg jij niet iedereen van het topic toe en praat met iedereen via whatsapp zodat je niet in de reeks hoeft te reageren?
Zo kan ik het ook vragen
En nee geen zorgen voel me verder niet aangevallen ofzo hoor
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
"buhuuu mijn wijn is bijna op" vind ik persoonlijk ook niet een hoog niveau
haha ja dat was eenmalig, hooguit twee keer gebeurd.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
posten over wijn die op is, ja dat is ook een heel hoog niveau ja
No offence verder.
Naw we spreken elkaar ook de hele dag op whatsappquote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik iemand iets wil vragen vraag ik het ook meestal via whatsapp
als ze toevallig in het topic zijn vraag ik het dan.
het lijkt alleen alsof jullie elkaar alleen via fok spreken.
en begrijp me niet verkeerd, ik kan er best overheen lezen. maar misschien zou je het beperkt kunnen houden
hahahha mijn ookquote:
Als je een hoog niveau wilt dan kan je beter naar FIL gaan ipv JNGquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gr
het zou dan handig zijn als je een glas had dat nooit leeggingquote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha mijn ook
nee ff serieus ik heb dorst maar ik heb geen zin om te halen
ja ik ook serieusquote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha mijn ook
nee ff serieus ik heb dorst maar ik heb geen zin om te halen
met ijsklontjesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik ook serieus
ik drink best nog wel eens lekker koude ranja![]()
het liefst sinaasappel of aardbei
met dit weer lekker![]()
Ik dacht vroeger dat ik dat had, met zo'n beker voor mee naar school, er leek altijd geen einde aan te komen. Ik was 5-6-7 ofzo en kon die beker niet in het pauzetje opquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou dan handig zijn als je een glas had dat nooit leegging
Eigenlijk hebben wij alleen maar siroop in huisquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik ook serieus
ik drink best nog wel eens lekker koude ranja![]()
het liefst sinaasappel of aardbei
met dit weer lekker![]()
haha zo schattigquote:Op donderdag 25 april 2013 21:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ik dat had, met zo'n beker voor mee naar school, er leek altijd geen einde aan te komen. Ik was 5-6-7 ofzo en kon die beker niet in het pauzetje op
hoho niemand zegt dat ik een hoog niveau wil/verwachtquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je een hoog niveau wilt dan kan je beter naar FIL gaan ipv JNG
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou dan handig zijn als je een glas had dat nooit leegging
Wij hebben sowieso nooit cola of siroop in huis haha. Ik drink alleen maar water, thee, koffie en verse fruitsapjesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben wij alleen maar siroop in huisen soms mogen we cola. Mijn moeder is zo gezond met voedsel meeh.
Binnen een uur, let maar op.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoho niemand zegt dat ik een hoog niveau wil/verwacht
mijn posts zijn 9/10 keer louter hersenscheten
als ze de volgende keer weer beginnen zal ik het wel even opmerken, misschien snap je dan waar ik t over heb
Mhaw ik zie niet in waarom je zo erg op ons zou moeten gaan letten, als je je aan ons irriteert doe je toch alsof we er niet zijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ze de volgende keer weer beginnen zal ik het wel even opmerken, misschien snap je dan waar ik t over heb
Waarom zit je dan te janken dat Tax en prom posten op "laag niveau" als het je niks uit maaktquote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij hebben biologische siroop van de ahquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso nooit cola of siroop in huis haha. Ik drink alleen maar water, thee, koffie en verse fruitsapjes![]()
Wat ik drink bij het uitgaan is weer een ander verhaal, maargoed.
Verse, dus niet uit pak of fles maar gewoon zelfgeperst/geblendquote:
alleen jammer dat ze heel snel niet meer goed zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Verse, dus niet uit pak of fles maar gewoon zelfgeperst/geblend
Als zijn die AH sappen uit fles idd wel erg lekker op z'n tijd
Eetsmakelijkquote:
Wij hebben... cola en soms wat sapjesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso nooit cola of siroop in huis haha. Ik drink alleen maar water, thee, koffie en verse fruitsapjes![]()
Wat ik drink bij het uitgaan is weer een ander verhaal, maargoed.
Oh whehe ik dacht dat deze versgeperst warenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Verse, dus niet uit pak of fles maar gewoon zelfgeperst/geblend
Als zijn die AH sappen uit fles idd wel erg lekker op z'n tijd
ik let er ook niet opquote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik zie niet in waarom je zo erg op ons zou moeten gaan letten, als je je aan ons irriteert doe je toch alsof we er niet zijn?
Doe ik ook bij posts die ik stom vind
het lage niveau maakt me niks uit, het zijn de onderwerpen waar ze over praten wat onnozel isquote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te janken dat Tax en prom posten op "laag niveau" als het je niks uit maakt
Mja volgebsmij wel toegevoegde suikers en troep enzo hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh whehe ik dacht dat deze versgeperst waren
Dan lees je het nietquote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het lage niveau maakt me niks uit, het zijn de onderwerpen waar ze over praten wat onnozel is
Ah nee alcohol drink ik alleen tijdens uitgaan, chillen/feestjes, en lekker een wijntje op het terras in de zomer is ook wel chillquote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
[..]
Wij hebben... cola en soms wat sapjes
doordeweeks drink ik als ik alleen ben hooguit een biertje naast al het water wat ik drink
Tegenwoordig dus eigenlijk niet meer
En als ik niet alleen ben -> drank / Taksi
Dus je vindt maar dat we aan hen moeten aanpassen terwijl het van 2 kanten moet komen?quote:
komt best vaak voor imoquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
nouja, als het nou echt alleéén maar met elkaar praten is etc, dan snap ik je punt hoor dv maar dat is het nou ook weer niet.
Eeehhhh.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
nouja, als het nou echt alleéén maar met elkaar praten is etc, dan snap ik je punt hoor dv maar dat is het nou ook weer niet.
Nah het was vandaag wel beetje veel maarjaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
Ja maar ze waren ook zo ongeveer de enigen in de SCquote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah het was vandaag wel beetje veel maarja
Doe dat, dat laagje was zieligquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik drink rivella, water en Taksi en soms drank
Straks even dat kleine laagje dropshot bevrijden
Vind het heel soms wel even lekker voor de smaakquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah nee alcohol drink ik alleen tijdens uitgaan, chillen/feestjes, en lekker een wijntje op het terras in de zomer is ook wel chillmaar altijd met anderen dus
Ja uhhh hallo wil je me nou doodmakenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
muggen negeer je het liefst ook
maar dood maken is soms handiger
ik heb er gisteren een nog zieliger laagje van gemaaktquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe dat, dat laagje was zielig
[..]
Vind het heel soms wel even lekker voor de smaak
[..]
Ja uhhh hallo wil je me nou doodmaken?
Well that escalated quickly
Klopt, en als het heel rustig is dan valt het gewoon ook sneller op + als er niemand post is het al helemaal zo doodquote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ze waren ook zo ongeveer de enigen in de SC
Ja je zuipt stiekem gewoon onze drankvoorraad opquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb er gisteren een nog zieliger laagje van gemaakt
nee er zat nog maar heel weinig inquote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je zuipt stiekem gewoon onze drankvoorraad op
Geintje
Mensen posten juist niks omdat ze er niet doorheen komen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, en als het heel rustig is dan valt het gewoon ook sneller op + als er niemand post is het al helemaal zo dood
Tax en prom doodmaken lijkt me wel erg drastischquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
muggen negeer je het liefst ook
maar dood maken is soms handiger
Jep inderdaad, straks verzuipt de SC tussen alle andere bruisende topics en kenne we het niet meer terugvindenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, en als het heel rustig is dan valt het gewoon ook sneller op + als er niemand post is het al helemaal zo dood
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jep inderdaad, straks verzuipt de SC tussen alle andere bruisende topics en kenne we het niet meer terugvinden![]()
Als we over alles waar we ons aan ergeren een pm sturen naar een mod kunnen we maar beter meteen de sc sluitenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dus je vindt maar dat we aan hen moeten aanpassen terwijl het van 2 kanten moet komen?
Ik ga hierover wel even met de modjes PM-en.
Als iemand hoi zegt zeggen ze wel hoi terug hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen posten juist niks omdat ze er niet doorheen komen.
Aw, phuu nu heb ik ook trek in dropshotquote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee er zat nog maar heel weinig in
Alsnog reageer ik op zo een moment als ik tijd heb en niet met andere zaken ben ook nog op andere posts..quote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mensen posten juist niks omdat ze er niet doorheen komen.
heul belangrijk inderdaadquote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als iemand hoi zegt zeggen ze wel hoi terug hoor
fok!ston bombing ohhmygoddquote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
kan het ook aanliggen, geen idee, het viel vandaag extra op ja.
verder vraag ik nu alleen of het beperkt kan worden, ik heb er altijd al overheen gelezen en zal dat ook gaan voortzetten maar als frustraties gaan opbouwen barst er op den duur een bom xDxdX
Godsamme Jerquote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jep inderdaad, straks verzuipt de SC tussen alle andere bruisende topics en kenne we het niet meer terugvinden![]()
phuu wees jaloersquote:Op donderdag 25 april 2013 22:10 schreef Taexon het volgende:
[..]
Aw, phuu nu heb ik ook trek in dropshot![]()
[..]
Alsnog reageer ik op zo een moment als ik tijd heb en niet met andere zaken ben ook nog op andere posts..
Het is niet zo in een slowchat dat je maar 1 onderwerp tegelijk kan aanhouden
Prom haat me, ik haat d'r, dus als ik hoi zeg, zegt ze niks terug en gaat ze verder intiem doen met Tax.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef JRRY het volgende:
[..]
Als iemand hoi zegt zeggen ze wel hoi terug hoor
Het is pas net beginnenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Hoe is het hier met jullie? Beetje gezellig nog? of niet meer nu ik er ben
Nee joh wegwezen, al die struggles van jou altijd gadverdammequote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Dan moeten jullie een goedmaaksgesprek startenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prom haat me, ik haat d'r, dus als ik hoi zeg, zegt ze niks terug en gaat ze verder intiem doen met Tax.
Ja hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef Toto69 het volgende:
Hier ben ik het auf sich mit einsquote:Op donderdag 25 april 2013 22:12 schreef Ezell het volgende:
Jeetje, wat een gedoe zeg.Houd gewoon een beetje rekening met elkaar. Als je ergert aan een gespreksonderwerp, negeer het toch lekker. En als jij de 'schuldige' bent, zorg je dat je je een beetje rekening houdt met anderen als zij er zijn. Er telkens over klagen heeft ook geen nut.
waarom zou je ook reageren op iemand die je niet ligt? Ik zie daar het nut niet van in namelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 22:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Prom haat me, ik haat d'r, dus als ik hoi zeg, zegt ze niks terug en gaat ze verder intiem doen met Tax.
Niet voordat ze normaal kan doen tegen en over DV.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:12 schreef JRRY het volgende:
[..]
Dan moeten jullie een goedmaaksgesprek starten
Kijk nu begin je zelf weerquote:Op donderdag 25 april 2013 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
prom hoelaat zal ik morgen komen? heb je de auto beschikbaar? gaan we ffies naar het bos met de hond wandeleneffe blokje om. is je moeder thuis
ik heb nog vieze handdoeken hihihi
oh en mijn wijn is bijna oppppppppheb je nog dropshot
Dit dus.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:12 schreef Dromenvangertje het volgende:
prom hoelaat zal ik morgen komen? heb je de auto beschikbaar? gaan we ffies naar het bos met de hond wandeleneffe blokje om. is je moeder thuis
ik heb nog vieze handdoeken hihihi
oh en mijn wijn is bijna oppppppppheb je nog dropshot
Of ze kan haar ook gewoon negeren of in ieder geval geen contact/gesprek/discussie zoeken, als ze haar niet mag.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niet voordat ze normaal kan doen tegen en over DV.
Waarom reageer je nu dan?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
waarom zou je ook reageren op iemand die je niet ligt? Ik zie daar het nut niet van in namelijk
Zoals etsu en ezell net zegt, het moet van 2 kanten komen. Zij beperken het, wij negeren het. klaarquote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of ze kan haar ook gewoon negeren of in ieder geval geen contact/gesprek/discussie zoeken, als ze haar niet mag.
Om alleen even iets duidelijk te maken waarom ik niet reageer omdat je dat tegen jer zei.quote:
Ze hoeft d'r niet te mogen, da's helemaal niet erg, maar er zijn momenten geweest dat ze DV zwart zat te maken. En dat vind ik niet kunnen. Negeren of niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
Of ze kan haar ook gewoon negeren of in ieder geval geen contact/gesprek/discussie zoeken, als ze haar niet mag.
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef Taexon het volgende:
Oke, waarmee kan ik whiskey lekker mengen?
Heb hier nog een bijna volle fles (van een FOK!ker!!!!
![]()
UGHUM UGHUM ) staan en heb trek in een drankje
ahjoh als zij dat wil doen achter mijn rug om vind ik dat helemaal prima ( als zij daar gelukkig van wordt), als ik het lees/te weten kom is het een ander verhaalquote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hoeft d'r niet te mogen, da's helemaal niet erg, maar er zijn momenten geweest dat ze DV zwart zat te maken. En dat vind ik niet kunnen. Negeren of niet.
neem gewoon 1 biertje, niet zo janken en wees jaloersquote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef Taexon het volgende:
Oke, waarmee kan ik whiskey lekker mengen?
Heb hier nog een bijna volle fles (van een FOK!ker!!!!
![]()
UGHUM UGHUM ) staan en heb trek in een drankje
Gebeurt vaak genoeg door anderen ook bij anderen, niet alleen bij dvquote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze hoeft d'r niet te mogen, da's helemaal niet erg, maar er zijn momenten geweest dat ze DV zwart zat te maken. En dat vind ik niet kunnen. Negeren of niet.
eey msacrasquote:Op donderdag 25 april 2013 22:09 schreef msacras het volgende:
[..]
Als we over alles waar we ons aan ergeren een pm sturen naar een mod kunnen we maar beter meteen de sc sluiten
Wat een gezeik om niks zeg
??quote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
GA MET ONS MEE ALS JE DAT WILT. HOOR JE BIJ ONS?????
eenschquote:Op donderdag 25 april 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gebeurt vaak genoeg door anderen ook bij anderen, niet alleen bij dv
Vind ik dan ook niet kunnen.
waar gaan we heenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:15 schreef supersof het volgende:
GA MET ONS MEE ALS JE DAT WILT. HOOR JE BIJ ONS?????
Oke bewaar de whiskey wel voor een andere keer in de vakantiequote:Op donderdag 25 april 2013 22:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
neem gewoon 1 biertje, niet zo janken en wees jaloers
Tuurlijk zou dat ook niet moeten kunnen. Maar het valt wel erg op dat prom alleen maar zit te zeiken en zwart maken op DV. En daar heb ik last van want DV is een vriendin van me.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:17 schreef JRRY het volgende:
[..]
Gebeurt vaak genoeg door anderen ook bij anderen, niet alleen bij dv
Vind ik dan ook niet kunnen.
ja anders heb je pechquote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke bewaar de whiskey wel voor een andere keer in de vakantie
Probleem is dat het bier niet koud staat, vandaar dat ik iets anders zocht
maar alsnog neem ik maar een biertjeen ja ik ben jaloers gvd
Winx, pak elkaar maar bij de hand, kom en laat je overspoelen, door de kracht van de natuur. OOH WINX CLUHUBquote:
mijn hoofd wat doe jequote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Winx, pak elkaar maar bij de hand, kom en laat je overspoelen, door de kracht van de natuur. OOH WINX CLUHUB
Naar de feeënquote:
Opeens had ik hem in mijn hoofdquote:
oh nu heb ik dat lied in mijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is niet heel erg aardig van haar ja maar wat vind jij ervan als jouw vrienden andere users zwart maken? Is dat wel OK?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat ook niet moeten kunnen. Maar het valt wel erg op dat prom alleen maar zit te zeiken en zwart maken op DV. En daar heb ik last van want DV is een vriendin van me.
jeweetquote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die gozer is zo fking droog
[..]
Liefffffffff
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh nu heb ik dat lied in mijn hoofd
maarja beter dan dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn he
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Bemoei ik me er niet mee, da's toch logisch?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat is niet heel erg aardig van haar ja maar wat vind jij ervan als jouw vrienden andere users zwart maken? Is dat wel OK?
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh nu heb ik dat lied in mijn hoofd
maarja beter dan dezedie luisterde ik vroeger niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
kan je me een note geven nuquote:Op donderdag 25 april 2013 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Daar trap ik niet in
ja hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
Willen jullie mijn examenschilderij ziem?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
Show mequote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
Wat als we nee zeggen?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
ja primaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
redelijk.
beetje stage gehad vandaag, morgen weer
met jou?
chillquote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja primanog 1 dag stage en dan vakantie
wow mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
De instagramvariant, dus een klein deel staat er niet op
Erg mooi!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Netjes!!quote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ben niet eens zo ver van het station geweest.quote:
jij ookquote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef Toto69 het volgende:
Jullie zijn allemaal tof.
Wilde ik even zeggen.
ik doe mee aan een wedstrijd om met een rc helikoptertje zo dicht mogelijk bij WimLex te komen, en 'm dan te raken met een waterpistool die eronder hangt.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
zekernog plannen voor dinsdag?
Jij ook meneerquote:Op donderdag 25 april 2013 22:27 schreef Toto69 het volgende:
Jullie zijn allemaal tof.
Wilde ik even zeggen.
hahahahahaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik doe mee aan een wedstrijd om met een rc helikoptertje zo dicht mogelijk bij WimLex te komen, en 'm dan te raken met een waterpistool die eronder hangt.
gelukkig geef je het zelf toequote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef Taexon het volgende:
[..]
Jij ook meneer
Soms zijn we even niet helemaal tof hoor
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ik doe mee aan een wedstrijd om met een rc helikoptertje zo dicht mogelijk bij WimLex te komen, en 'm dan te raken met een waterpistool die eronder hangt.
Hoezo?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:28 schreef Ezell het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee, ben niet eens zo ver van het station geweest.Maar ja, ik was er voor school. Ben nu alleen helemaal verward. Dus da's flink kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mobiel typen is echt kut![]()
Ja zo ben ikquote:Op donderdag 25 april 2013 22:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gelukkig geef je het zelf toe
tenminste nog iets positiefsquote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja zo ben ik
Ik geef het tenminste toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoezo?Ik weet echt niet meer wat ik wil met mijn studie. Met specialisatie enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mobiel typen is echt kut
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
tenminste nog iets positiefsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
echt heel mooiquote:Op donderdag 25 april 2013 22:26 schreef arachide. het volgende:
[ afbeelding ]
Dankjewel! Ik zal er morgen even naar kijkenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
echt heel mooialleen ik zou die hand van de zwarte dame wat groter maken. De vingers bedoel ik. Van haar hand zonder dat weegschaal ding. Maar dat zou ik doen he
Ook hogescholen hebben hoorcollege's hoor..quote:Op donderdag 25 april 2013 19:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zeg toch 'hc'? Enkel op de universiteit beschikbaar.
Ja want die andere vingers zijn wel wat langerquote:Op donderdag 25 april 2013 22:39 schreef arachide. het volgende:
[..]
Dankjewel! Ik zal er morgen even naar kijken
whehe jaquote:
Welke heb je?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:31 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik weet echt niet meer wat ik wil met mijn studie. Met specialisatie enzo...
die tieten vielen me vandaag pas op terwijl ik hem echt al 5x gezien heb ofzoquote:
Ik bedoel welke specialisatiesquote:Op donderdag 25 april 2013 22:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
nog geenik moet nu kiezen en da's kut
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
die tieten vielen me vandaag pas op terwijl ik hem echt al 5x gezien heb ofzo
was sowieso lekker blond bezig de laatste tijdquote:
ik voel je pijnquote:Op donderdag 25 april 2013 22:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ineens niet moe meer, hoofdpijn, en vreselijk irritante kriebelhoest
Probeer maar.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
O. Is te veel en te ingewikkeld om hier eventjes snel neer te zetten.
Fb?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geïnteresseerd en dan doe je zo. Je zoekt 't maar uit.
Waarom moet ik altijd om jou lachenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben oprecht geïnteresseerd en dan doe je zo. Je zoekt 't maar uit.
Ik sta dan ook niet voor niks bekend als komedius (ofzo). In real ben ik ook zo.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Waarom moet ik altijd om jou lachen![]()
Mwuah.. Ze was druk bezig met school, dus heb er een beetje geholpen en toen ging ik alweer naar huis.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
was het leuk bij vriendin?
een komiek bedoel je toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik sta dan ook niet voor niks bekend als komedius (ofzo). In real ben ik ook zo.
awh ach als je haar maar gezien hebt tochquote:Op donderdag 25 april 2013 22:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mwuah.. Ze was druk bezig met school, dus heb er een beetje geholpen en toen ging ik alweer naar huis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |