Eigenlijk hebben wij alleen maar siroop in huisquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik ook serieus
ik drink best nog wel eens lekker koude ranja![]()
het liefst sinaasappel of aardbei
met dit weer lekker![]()
haha zo schattigquote:Op donderdag 25 april 2013 21:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik dacht vroeger dat ik dat had, met zo'n beker voor mee naar school, er leek altijd geen einde aan te komen. Ik was 5-6-7 ofzo en kon die beker niet in het pauzetje op
hoho niemand zegt dat ik een hoog niveau wil/verwachtquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef msacras het volgende:
[..]
Als je een hoog niveau wilt dan kan je beter naar FIL gaan ipv JNG
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou dan handig zijn als je een glas had dat nooit leegging
Wij hebben sowieso nooit cola of siroop in huis haha. Ik drink alleen maar water, thee, koffie en verse fruitsapjesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:57 schreef supersof het volgende:
[..]
Eigenlijk hebben wij alleen maar siroop in huisen soms mogen we cola. Mijn moeder is zo gezond met voedsel meeh.
Binnen een uur, let maar op.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoho niemand zegt dat ik een hoog niveau wil/verwacht
mijn posts zijn 9/10 keer louter hersenscheten
als ze de volgende keer weer beginnen zal ik het wel even opmerken, misschien snap je dan waar ik t over heb
Mhaw ik zie niet in waarom je zo erg op ons zou moeten gaan letten, als je je aan ons irriteert doe je toch alsof we er niet zijn?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ze de volgende keer weer beginnen zal ik het wel even opmerken, misschien snap je dan waar ik t over heb
Waarom zit je dan te janken dat Tax en prom posten op "laag niveau" als het je niks uit maaktquote:Op donderdag 25 april 2013 21:58 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wij hebben biologische siroop van de ahquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso nooit cola of siroop in huis haha. Ik drink alleen maar water, thee, koffie en verse fruitsapjes![]()
Wat ik drink bij het uitgaan is weer een ander verhaal, maargoed.
Verse, dus niet uit pak of fles maar gewoon zelfgeperst/geblendquote:
alleen jammer dat ze heel snel niet meer goed zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Verse, dus niet uit pak of fles maar gewoon zelfgeperst/geblend
Als zijn die AH sappen uit fles idd wel erg lekker op z'n tijd
Eetsmakelijkquote:
Wij hebben... cola en soms wat sapjesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef msacras het volgende:
[..]
Wij hebben sowieso nooit cola of siroop in huis haha. Ik drink alleen maar water, thee, koffie en verse fruitsapjes![]()
Wat ik drink bij het uitgaan is weer een ander verhaal, maargoed.
Oh whehe ik dacht dat deze versgeperst warenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef msacras het volgende:
[..]
Verse, dus niet uit pak of fles maar gewoon zelfgeperst/geblend
Als zijn die AH sappen uit fles idd wel erg lekker op z'n tijd
ik let er ook niet opquote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mhaw ik zie niet in waarom je zo erg op ons zou moeten gaan letten, als je je aan ons irriteert doe je toch alsof we er niet zijn?
Doe ik ook bij posts die ik stom vind
het lage niveau maakt me niks uit, het zijn de onderwerpen waar ze over praten wat onnozel isquote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef msacras het volgende:
[..]
Waarom zit je dan te janken dat Tax en prom posten op "laag niveau" als het je niks uit maakt
Mja volgebsmij wel toegevoegde suikers en troep enzo hahaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef JRRY het volgende:
[..]
Oh whehe ik dacht dat deze versgeperst waren
Dan lees je het nietquote:Op donderdag 25 april 2013 22:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het lage niveau maakt me niks uit, het zijn de onderwerpen waar ze over praten wat onnozel is
Ah nee alcohol drink ik alleen tijdens uitgaan, chillen/feestjes, en lekker een wijntje op het terras in de zomer is ook wel chillquote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef Taexon het volgende:
[..]
Eetsmakelijk
[..]
Wij hebben... cola en soms wat sapjes
doordeweeks drink ik als ik alleen ben hooguit een biertje naast al het water wat ik drink
Tegenwoordig dus eigenlijk niet meer
En als ik niet alleen ben -> drank / Taksi
Dus je vindt maar dat we aan hen moeten aanpassen terwijl het van 2 kanten moet komen?quote:
komt best vaak voor imoquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
nouja, als het nou echt alleéén maar met elkaar praten is etc, dan snap ik je punt hoor dv maar dat is het nou ook weer niet.
Eeehhhh.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
nouja, als het nou echt alleéén maar met elkaar praten is etc, dan snap ik je punt hoor dv maar dat is het nou ook weer niet.
Nah het was vandaag wel beetje veel maarjaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef JRRY het volgende:
Ja maar ze waren ook zo ongeveer de enigen in de SCquote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef supersof het volgende:
[..]
Nah het was vandaag wel beetje veel maarja
Doe dat, dat laagje was zieligquote:Op donderdag 25 april 2013 22:04 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik drink rivella, water en Taksi en soms drank
Straks even dat kleine laagje dropshot bevrijden
Vind het heel soms wel even lekker voor de smaakquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef msacras het volgende:
[..]
Ah nee alcohol drink ik alleen tijdens uitgaan, chillen/feestjes, en lekker een wijntje op het terras in de zomer is ook wel chillmaar altijd met anderen dus
Ja uhhh hallo wil je me nou doodmakenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
muggen negeer je het liefst ook
maar dood maken is soms handiger
ik heb er gisteren een nog zieliger laagje van gemaaktquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Doe dat, dat laagje was zielig
[..]
Vind het heel soms wel even lekker voor de smaak
[..]
Ja uhhh hallo wil je me nou doodmaken?
Well that escalated quickly
Klopt, en als het heel rustig is dan valt het gewoon ook sneller op + als er niemand post is het al helemaal zo doodquote:Op donderdag 25 april 2013 22:06 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja maar ze waren ook zo ongeveer de enigen in de SC
Ja je zuipt stiekem gewoon onze drankvoorraad opquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb er gisteren een nog zieliger laagje van gemaakt
nee er zat nog maar heel weinig inquote:Op donderdag 25 april 2013 22:08 schreef Taexon het volgende:
[..]
Ja je zuipt stiekem gewoon onze drankvoorraad op
Geintje
Mensen posten juist niks omdat ze er niet doorheen komen.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, en als het heel rustig is dan valt het gewoon ook sneller op + als er niemand post is het al helemaal zo dood
Tax en prom doodmaken lijkt me wel erg drastischquote:Op donderdag 25 april 2013 22:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
muggen negeer je het liefst ook
maar dood maken is soms handiger
Jep inderdaad, straks verzuipt de SC tussen alle andere bruisende topics en kenne we het niet meer terugvindenquote:Op donderdag 25 april 2013 22:07 schreef Taexon het volgende:
[..]
Klopt, en als het heel rustig is dan valt het gewoon ook sneller op + als er niemand post is het al helemaal zo dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |