goeeedquote:
leuk leukquote:
quote:
HOOOOOIquote:
zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Ik ga ff niet quoten want zit op tella dus multiquoten kost moeiteeee, maar met mij alles goed! Met jullie?
mooizo, mij ook hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
Ik ga ff niet quoten want zit op tella dus multiquoten kost moeiteeee, maar met mij alles goed! Met jullie?
Hoiiquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef msacras het volgende:
sorry hoor, maar wat een kut liedquote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik vind 'm stom beginnen met stom gehijg maar daarna
goedquote:
jaquote:
nee dat nou ook weer nietquote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef supersof het volgende:
[..]
sorry hoor, maar wat een kut lied![]()
klinkt goedquote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef msacras het volgende:
Mooi dat het met iedereen goed gaat:D
Ik heb lekker ook bijna vakantie, vanavond nog ff oppassen en Chillen met vrienden, morgen laatste dagje school, nog even hard repeteren en zaterdagochtend werken en dan zaterdagavond eindelijk weer uit en keihard feesten
Ze ziet er prima uit op deze foto.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ellen page voor je topic
[ afbeelding ]
Pardon, dit is een slowchat daar mag dat.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oprechte interesse
tax en prom, waarom praten jullie niet via whatsapp
waarom vervuilen jullie het topic. correctie: de reeks
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oprechte interesse
Waarom voeg jij niet iedereen van het topic toe en praat met iedereen via whatsapp zodat je niet in de reeks hoeft te reageren?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
oprechte interesse
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:50 schreef Taexon het volgende:
Internet
Hond.. kat haaienpakjes op een stofzuiger.. right
Zeker, er mag gepraat worden over zeer uitgebreide zaken en wat al wel niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:48 schreef msacras het volgende:
[..]
Pardon, dit is een slowchat daar mag dat.
grquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zeker, er mag gepraat worden over zeer uitgebreide zaken en wat al wel niet.
Maar ik moet wel zeggen dat prom en tax dat naar een heel ander niveau tillen. Een niveau die niet bepaald hoog is
gr
posten over wijn die op is, ja dat is ook een heel hoog niveau jaquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar ik moet wel zeggen dat prom en tax dat naar een heel ander niveau tillen. Een niveau die niet bepaald hoog is
gr
als ik iemand iets wil vragen vraag ik het ook meestal via whatsappquote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Taexon het volgende:
[..]
Waarom voeg jij niet iedereen van het topic toe en praat met iedereen via whatsapp zodat je niet in de reeks hoeft te reageren?
Zo kan ik het ook vragen
En nee geen zorgen voel me verder niet aangevallen ofzo hoor
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef Taexon het volgende:
"buhuuu mijn wijn is bijna op" vind ik persoonlijk ook niet een hoog niveau
haha ja dat was eenmalig, hooguit twee keer gebeurd.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
posten over wijn die op is, ja dat is ook een heel hoog niveau ja
No offence verder.
Naw we spreken elkaar ook de hele dag op whatsappquote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
als ik iemand iets wil vragen vraag ik het ook meestal via whatsapp
als ze toevallig in het topic zijn vraag ik het dan.
het lijkt alleen alsof jullie elkaar alleen via fok spreken.
en begrijp me niet verkeerd, ik kan er best overheen lezen. maar misschien zou je het beperkt kunnen houden
hahahha mijn ookquote:
Als je een hoog niveau wilt dan kan je beter naar FIL gaan ipv JNGquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
gr
het zou dan handig zijn als je een glas had dat nooit leeggingquote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha mijn ook
nee ff serieus ik heb dorst maar ik heb geen zin om te halen
ja ik ook serieusquote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
hahahha mijn ook
nee ff serieus ik heb dorst maar ik heb geen zin om te halen
met ijsklontjesquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
ja ik ook serieus
ik drink best nog wel eens lekker koude ranja![]()
het liefst sinaasappel of aardbei
met dit weer lekker![]()
Ik dacht vroeger dat ik dat had, met zo'n beker voor mee naar school, er leek altijd geen einde aan te komen. Ik was 5-6-7 ofzo en kon die beker niet in het pauzetje opquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het zou dan handig zijn als je een glas had dat nooit leegging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |