ja anders heb je pechquote:Op donderdag 25 april 2013 22:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Oke bewaar de whiskey wel voor een andere keer in de vakantie
Probleem is dat het bier niet koud staat, vandaar dat ik iets anders zocht
maar alsnog neem ik maar een biertjeen ja ik ben jaloers gvd
Winx, pak elkaar maar bij de hand, kom en laat je overspoelen, door de kracht van de natuur. OOH WINX CLUHUBquote:
mijn hoofd wat doe jequote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef supersof het volgende:
[..]
Winx, pak elkaar maar bij de hand, kom en laat je overspoelen, door de kracht van de natuur. OOH WINX CLUHUB
Naar de feeënquote:
Opeens had ik hem in mijn hoofdquote:
oh nu heb ik dat lied in mijn hoofdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat is niet heel erg aardig van haar ja maar wat vind jij ervan als jouw vrienden andere users zwart maken? Is dat wel OK?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tuurlijk zou dat ook niet moeten kunnen. Maar het valt wel erg op dat prom alleen maar zit te zeiken en zwart maken op DV. En daar heb ik last van want DV is een vriendin van me.
jeweetquote:Op donderdag 25 april 2013 22:19 schreef Taexon het volgende:
[..]
Die gozer is zo fking droog
[..]
Liefffffffff
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh nu heb ik dat lied in mijn hoofd
maarja beter dan dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn he
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Bemoei ik me er niet mee, da's toch logisch?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ja dat is niet heel erg aardig van haar ja maar wat vind jij ervan als jouw vrienden andere users zwart maken? Is dat wel OK?
quote:Op donderdag 25 april 2013 22:20 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
oh nu heb ik dat lied in mijn hoofd
maarja beter dan dezedie luisterde ik vroeger niet echtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
kan je me een note geven nuquote:Op donderdag 25 april 2013 22:22 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ik zit mobiel. Daar trap ik niet in
ja hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
Willen jullie mijn examenschilderij ziem?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
Show mequote:Op donderdag 25 april 2013 22:23 schreef arachide. het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |