CB vs VeerEliquote:
En van nature?quote:
luv u 2, kom je douchen gaan we glijdenquote:
Neejjquote:Op donderdag 25 april 2013 19:40 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
luv u 2, kom je douchen gaan we glijden
2mbit verbinding?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:48 schreef VeerEli het volgende:
Nog 1 uur en 42 min dan eindelijk vampire diaries binnen, tering
kutwyfquote:
En dan zie je die andere Simons.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:48 schreef wolvendagen het volgende:
Sylvana Simons heeft vandaag een inktvis op dr hoofd. Leuk hoor
Waarom doen vrouwen dat met hun haar? Hoe moeilijk is het om het lang te laten?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die heeft in een windtunnel gestaan.
Ik heb haar dat uitgebreid uitgelegd dat was nodig gezien haar haarkleur.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Wow. Een meisje die snapt hoe torrents werken. Wat een verademing dit.
GTST? Koefnoen?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:26 schreef VeerEli het volgende:
Iemand nog een leuke film tip? Verveel me.
wat voor een film wil je veereliquote:Op donderdag 25 april 2013 20:26 schreef VeerEli het volgende:
Die is nice.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jagten? Staat inmiddels op tpb dus..
Weet ik niet maar ik zag daar een poster van laatstquote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik zag daar een poster van laatst
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:26 schreef VeerEli het volgende:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Weet ik niet maar ik zag daar een poster van laatst
Thanks! Downloadingquote:Op donderdag 25 april 2013 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jagten? Staat inmiddels op tpb dus..
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Deze Veer:
Hachi: A Dog's Tale (2009) - IMDb
quote:
Extracted en Gangster Squad downloading, rest al gezien behalve Broken City. Maarre, is Extracted wat? Nooit wat van gehoord en heeft niet echt een hoog cijfer.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Zosk het volgende:
Broken City
Extracted
Jack Reacher
Gangster Squad
Al gezien, 93 min de ogen uit mijn kop gejanktquote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Deze Veer:
Hachi: A Dog's Tale (2009) - IMDb
Waarom geef je hem dan als tipquote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Zosk het volgende:
Extracted is wel oké, 6.1 is hoog zat en moet je niet naar kijken.
Ik heb het niet met tegenzin afgekeken oid. Kijk gewoon de trailer.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom geef je hem dan als tipMij een beetje kutfilms aansmeren
Shame on you.quote:
Doe apart. Ga leren plsquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Zosk het volgende:
Is eindelijk uit in goede kwaliteit zie ik, wil mijn vriendin wél zien. Alleen maar musical shit toch? Worst ever kijk nog liever een islam film zonder ondertiteling.
Ja, maar na een tijdje wen je er wel aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Zosk het volgende:
Is eindelijk uit in goede kwaliteit zie ik, wil mijn vriendin wél zien. Alleen maar musical shit toch? Worst ever kijk nog liever een islam film zonder ondertiteling.
Voordeel van nieuwsgroepen, dan niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe apart. Ga leren plskwaliteit is zo verneukt als de subs er al in gebrand zijn
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar na een tijdje wen je er wel aan.
quote:
Vind dat zo lelijk die ingebrande subs. Kan je de pixels gewoon tellenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voordeel van nieuwsgroepen, dan niet.![]()
![]()
.
Ja dan gaan je oren bloeden en hoor je niks meer.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar na een tijdje wen je er wel aan.
Weet ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Zosk het volgende:
DOWNLOAD DIE SUBS LOS, HOE HEET DE UITGAVE IK ZOEK DE SUBS WEL OKE?
Beetje goede releases downloaden met ingebakken subs. Zijn wel een paar goede uitgevers op torrents die het wél kunnen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind dat zo lelijk die ingebrande subs. Kan je de pixels gewoon tellen
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
Subsvaak nog slechte vertaling ook zelfs bij professionele vertalingen
Ik bedoel, hoe heet het bestand dat je gaat downloaden?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik nietGa m'n vriend wel vragen morgen
en dat bij zo'n klein meisjequote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grootste poes ter wereld, staat er bij.
Nee is een maine coon die worden zo grootquote:
Ja, maar ik ga hem dus niet downloaden hequote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoe heet het bestand dat je gaat downloaden?
Broken.City.2013-DVD-rip.Inktvis bijvoorbeeld.
Snap je?
Oké.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem dus niet downloaden he
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee is een maine coon die worden zo groot
Woont er hier 1 in de straat. Enorm dat beestquote:
Echtquote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Woont er hier 1 in de straat. Enorm dat beesttwee keer mijn kat
En jouw kat is al zo groot en lelijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Woont er hier 1 in de straat. Enorm dat beesttwee keer mijn kat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Welkom op FOK!
Hjb gek. Fox is klein hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jouw kat is al zo groot en lelijk.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
En jouw kat is al zo groot en lelijk.
Ja kan je gwn kopenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:51 schreef aight1 het volgende:
[..]
Echt
bestaan die gewoon in Nederland
ik wil die
Nee ze is kleiner dan een huis tuin en keukenkat. Kleiner dan normale rassen ook.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh, lijkt altijd erg groot op foto's.
Kan ook maar dan neem je die van iemand anders mee huhuhuquote:Op donderdag 25 april 2013 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh hahaha, dacht dat je die moest vangen XD
Oh.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:52 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee ze is kleiner dan een huis tuin en keukenkat. Kleiner dan normale rassen ook.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:53 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kan ook maar dan neem je die van iemand anders mee huhuhu
Zal wel keer proberen pic te maken met een andere kat erbij.quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef Zosk het volgende:
Deze zodra mijn vriendin en ik een eigen huis hebben:
[ afbeelding ]
Die lichte zijn het mooistquote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Haha oké.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zal wel keer proberen pic te maken met een andere kat erbij.zal wel vechten worden maar dan kan je het wel zien
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
winter is comingquote:Op donderdag 25 april 2013 20:54 schreef Zosk het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind die donkere juist mooier. :$quote:
Mijn vriendin zou terug gaan naar Zweden als ik dit koop.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet eens kermit
Neem er een teckeltje bij.quote:
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Neem er een teckeltje bij.
Inb4 nee.
Ja weetniet ik zag vandaag 2 van die lichte lopenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind die donkere juist mooier. :$
Echter lijken dit meer op Alaskan Malamutes aangezien ze geen blauwe ogen hebben.
Hoezo. Dit is de baas der bazen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Mijn vriendin zou terug gaan naar Zweden als ik dit koop.
Vind ik ook, zij niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hoezo. Dit is de baas der bazen.zo lelijk zo leuk wil hebben
Och ja, natuurlijk.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Ook de lichte zijn super, maar vind donker net iets mooier.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ja weetniet ik zag vandaag 2 van die lichte lopen
en was echt zo van dayyyyum nice
Dat mag.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook de lichte zijn super, maar vind donker net iets mooier.!
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo'n motherfucker.
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:57 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal.
Dan een french bulldogquote:Op donderdag 25 april 2013 20:59 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Of zo'n motherfucker.
Ik vind dat zo'n dullig lied, he.quote:
Nice ja. Uncensored is leuker though.quote:
Vind ik Suit and Tie of Mirrors toch lekkerder.quote:
Wat heb jij voor retardavatar.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind ik Suit and Tie of Mirrors toch lekkerder.
" Free cock " want attentionwhoring.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij voor retardavatar.
Eerder T.Iquote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Volgens mij vindt je het nog steeds goed zonder muziek, soppende kut op pharell.
Dat is JT ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Vind ik Suit and Tie of Mirrors toch lekkerder.
Deel van de #FREEHAAN33 movement.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat heb jij voor retardavatar.
Zie het 'en Argo' gedeelte.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" Free cock " want attentionwhoring.
Net Uma Paloma Blanca.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:05 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Eerder T.I
Maar vind het gewoon een heel leuk, vrolijk, gezellig nummertje
Omdat ik een beetje bedroefd ben met je resultaten op school, dit kan zo niet langer jongedame.quote:
Waarom wil je die terug hebben? Waardeloze, nietszeggende user. Ik ben klb ontgroeid.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deel van de #FREEHAAN33 movement.
[..]
Zie het 'en Argo' gedeelte.
8 en 9 is niet high enough. Moet een tien zijn natuurlijkquote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Omdat ik een beetje bedroefd ben met je resultaten op school, dit kan zo niet langer jongedame.
Ja, ik wil 2 volle handen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
8 en 9 is niet high enough. Moet een tien zijn natuurlijk
In zijn topics viel er zo nu en dan nog wat te lachen. Het is zo saai in KLB de laatste tijdquote:Op donderdag 25 april 2013 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom wil je die terug hebben? Waardeloze, nietszeggende user. Ik ben klb ontgroeid.
ik vond het meestal te sneu om om te lachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In zijn topics viel er zo nu en dan nog wat te lachen. Het is zo saai in KLB de laatste tijdBehalve de SC hoor, ik vind jullie erg gezellig
Hij had een keer een topic over z'n pa die een feestje gaf, en toen ging hij vervolgens foto's posten. Daar heb ik me wel echt krom om gelachen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik vond het meestal te sneu om om te lachen.
Ditquote:Op donderdag 25 april 2013 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nice ja. Uncensored is leuker though.
Link?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij had een keer een topic over z'n pa die een feestje gaf, en toen ging hij vervolgens foto's posten. Daar heb ik me wel echt krom om gelachen.
Waren ze zo lelijk?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Hij had een keer een topic over z'n pa die een feestje gaf, en toen ging hij vervolgens foto's posten. Daar heb ik me wel echt krom om gelachen.
Zit op een langzame werkcomputer, zoeken is hier niet echt praktisch. Zal er vanavond op terug komenquote:
Hahahahahaha waahhhhhhhhtquote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zit op een langzame werkcomputer, zoeken is hier niet echt praktisch. Zal er vanavond op terug komen
Oh come onnnn. Op die andere fotos viel ze echt wel tegenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:10 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Dit. inb4 wd haat op die chick
.
Pharrell.
Bloedlinkquote:
True.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh come onnnn. Op die andere fotos viel ze echt wel tegen
Link?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:14 schreef Fascination het volgende:
Er was ook zo'n topic van hond33, daar moest ik dan wel om lachen.
Welke chick? Welke foto's?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh come onnnn. Op die andere fotos viel ze echt wel tegen
Die met dat bruine haar in die clip van thicke.quote:
Ja maar welke foto's zijn tegenvallers van haar? Ben benieuwdquote:Op donderdag 25 april 2013 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die met dat bruine haar in die clip van thicke.
Zoek maar op tumblr. Ben mobiel. Ze staat overal op als een slet bekant. Echte Svetlana.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar welke foto's zijn tegenvallers van haar? Ben benieuwd
Kansloos.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deel van de #FREEHAAN33 movement.
Hoe heet ze ook alweer?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zoek maar op tumblr. Ben mobiel. Ze staat overal op als een slet bekant. Echte Svetlana.
Je kunt zeggen dat hij lelijk is, want dat is nou eenmaal een feit.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik wilde als reactie haten op je UI maar het lukt me gewoon niet
Nee joh, hij is tof.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat hij lelijk is, want dat is nou eenmaal een feit.
Ik zal jou eens lelijkquote:Op donderdag 25 april 2013 21:21 schreef Zosk het volgende:
[..]
Je kunt zeggen dat hij lelijk is, want dat is nou eenmaal een feit.
Op wordfeud heet ik wel fascination33.quote:
Oeh wat gezellig, zo ben ik hier ook terecht gekomenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:22 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb mij laten vertellen dat ik hier moet zijn
OK ik zal je toevoegen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op wordfeud heet ik wel fascination33.
Ey wtf is deze, je deed ineens resign maar je speelt nog wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op wordfeud heet ik wel fascination33.
1 van de regels is dat wanneer iemand mij quote dat ik diegene moet neuqen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh wat gezellig, zo ben ik hier ook terecht gekomenJe post hier een avond en je komt hier nooit meer weg, bereid je maar alvast voor
Idd, ball & chains enzulksquote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh wat gezellig, zo ben ik hier ook terecht gekomenJe post hier een avond en je komt hier nooit meer weg, bereid je maar alvast voor
Hoi :$quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal jou eens lelijk
Zoks.. Echt.. Hoi :$
Ja, m'n speelzin is weer terug.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey wtf is deze, je deed ineens resign maar je speelt nog wel?Kannie man..
Jij bent anders ook best wel tof, jongenquote:
Die lippenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een kutkopsorry
En die wenkbrauwen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een kutkopsorry
'moet' nog wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
1 van de regels is dat wanneer iemand mij quote dat ik diegene moet neuqen.
Dat heb ik mij ook laten vertellen namelijk.
Dus
Een soort alternatief op de crazy/hot-scale, de lelijk/tof-scale. Deze UI scoort positief.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je tof bent dan kun je niet lelijk zijn?
Stiekem vind ik Haan en Argo topics helemaal niet zo geweldig (vooral die van Argo, om Haan kan ik soms best lachen). Maar ik vond het gewoon een leuk initiatief.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In zijn topics viel er zo nu en dan nog wat te lachen. Het is zo saai in KLB de laatste tijdBehalve de SC hoor, ik vind jullie erg gezellig
Haan is gewoon lekker zichzelfquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Haan en Argo topics helemaal niet zo geweldig (vooral die van Argo, om Haan kan ik soms best lachen). Maar ik vond het gewoon een leuk initiatief.
Dan ben ik breder en ben ik puur straatquote:Op donderdag 25 april 2013 21:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'moet' nog wel?Pas op hoor, er zijn een aantal brede mannen die me zo zouden verdedigen.
Ongeepileerd.quote:
Picsquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan ben ik breder en ben ik puur straat
Dat komt goed uit, want 11 mei is er een KLB-meet in Utrecht.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je mag mij alleen aanschouwen irl
Ik betwijfel ten zeerste dat je breder bent.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan ben ik breder en ben ik puur straat
Zijn die lippen opgespoten?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een kutkopsorry
In de Stairway to Heaven ofzo zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want 11 mei is er een KLB-meet in Utrecht.
Dank je wel. :$quote:Op donderdag 25 april 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent anders ook best wel tof, jongen
The hell manquote:
Minder haten en beter lezen, nieuweling.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In de Stairway to Heaven ofzo zeker
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Minder haten en beter lezen, nieuweling.
Zelf ook vrij recentelijk nog op een feest geweest. Wel grappig, een dj-groep die optrad in de Stairwayquote:Op donderdag 25 april 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
Wel eens in de Stairway gechilled met iemand.. Best leuk hoor :$
Dat waren vooral PUB meets volgens mij.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt daarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zelf ook vrij recentelijk nog op een feest geweest. Wel grappig, een dj-groep die optrad in de Stairway
Ook ONZ meets, was er 1 keer geweest in een ver verledenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat waren vooral PUB meets volgens mij.
We gaan 11 mei dus duidelijk naar een plek met een paal, dit gaat erg leuk worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt daar
Was wel eens een keer een of ander dansles ding iets nogwat en toen riepen ze iedereen op om mee te doen, maar er was geen paal of kooi dus ik zo van "NEUJ!"
Nee, is dat een altocafe of zo? Wij gaan naar de beurs en dan stappen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wacht watquote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We gaan 11 mei dus duidelijk naar een plek met een paal, dit gaat erg leuk worden.
Het is bijna weekend, m'n innerlijke badgirl komt langzaam naar bovenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht wat![]()
Wat is dit voor ongeremde vuigheid?
Ik wacht het even af dan, heel interessant, ditquote:Op donderdag 25 april 2013 21:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is bijna weekend, m'n innerlijke badgirl komt langzaam naar boven
Je kan ook de eerste trein terug nemen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
Tevens moet ik wel de (een na) laatste trein weer terug nemen eh
Ik ben oud man, dat overleef ik nooit.. ZEKER niet als CY echt een weekendbadgirl is, want daar weet ik wel raad meequote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan ook de eerste trein terug nemen.
We kunnen ook gewoon een hotelkamer regelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben oud man, dat overleef ik nooit.. ZEKER niet als CY echt een weekendbadgirl is, want daar weet ik wel raad mee
Gewoon een middagdutje doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben oud man, dat overleef ik nooit.. ZEKER niet als CY echt een weekendbadgirl is, want daar weet ik wel raad mee
Of dit ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een hotelkamer regelen.
Met z'n tweetjes? Of komt hulkmuis dan ook, want dat durf ik niet :$quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een hotelkamer regelen.
Puik plan dit.. Heet ook.. Ff strippen :$quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon een middagdutje doen.
[..]
Of dit ja.
Echt wel joh. Gewoon doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wie bedoel je met hulkmuis, Panzertje? Nee joh, die durft heul niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Met z'n tweetjes? Of komt hulkmuis dan ook, want dat durf ik niet :$
Bwehehehe, verleidelijk welquote:
Zeg dat nou niet te hard, ik weet t niet hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 21:48 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Wie bedoel je met hulkmuis, Panzertje? Nee joh, die durft heul niet.
Drink jij ook echt Grolsch?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe, verleidelijk wel
[..]
Zeg dat nou niet te hard, ik weet t niet hoor
Ik moet overigens even kwijt dat ik geen bier meer in huis heb en nu heb ik niks te drinkenWAT NU!!!
Dat is wel t meest aanwezig hierzo jaquote:
quote:
Ik had hem al gevraagd, hij zegt dat hij de mannelijke concurrentie niet aan kan.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik moet overigens even kwijt dat ik geen bier meer in huis heb en nu heb ik niks te drinkenWAT NU!!!
Hertog Janquote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is wel t meest aanwezig hierzo ja
Maar HJ ook wel en Jupiler etc etc etc
Bij jullie ook?
Bier drinken.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bwehehehe, verleidelijk wel
[..]
Ja, maar ik ben geen manquote:Op donderdag 25 april 2013 21:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik had hem al gevraagd, hij zegt dat hij de mannelijke concurrentie niet aan kan.
Heb je wel wijn? Zo ja, rode wijn drinken
Bij ons thuis vroeger altijd Bavaria tegenwoordig Jupiler.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat is wel t meest aanwezig hierzo ja
Maar HJ ook wel en Jupiler etc etc etc
Bij jullie ook?
Ik ben 12, wat is dezequote:
Samen HJ'tje drinken dan maar de 11e, om mee te beginnenquote:
Wat.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
Gatverdamme, zomaar een stuk pier in m'n hals
Hier tegenwoordig ook niet meer zo nee, zie veel Heineken en Bavaria ook ja.. En Palm geloof ikquote:Op donderdag 25 april 2013 21:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Bij ons thuis vroeger altijd Bavaria tegenwoordig Jupiler.
Weet niet wat in de stad het meest geserveerd wordt, verschilt volgens mij nogal, grolsch heeft iig niet de overhand.
Ik vind Licor43 niet zo eigenlijk, ben meer een Cointreau meisje.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben geen man
Nou ja, anatomisch gezien in ieder geval niet
Die s ook al op.. Staat nog wel Licor43 koud, dus dan die maar
Vogel zit z'n pier te vreten naast me op m'n kussen. Vliegt er ineens een stukje van z'n pier in m'n halsquote:
Ik woon niet op het plattelandquote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zo gaan die dingen op het platteland.
Sorry, maar ik moest hier een beetje om lachenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:54 schreef VeerEli het volgende:
Gatverdamme, zomaar een stuk pier in m'n hals
Kan ik me in vindenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik vind Licor43 niet zo eigenlijk, ben meer een Cointreau meisje.
een palmkequote:Op donderdag 25 april 2013 21:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hier tegenwoordig ook niet meer zo nee, zie veel Heineken en Bavaria ook ja.. En Palm geloof ik
Ja, lees hierbovenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest hier een beetje om lachen![]()
Hoe dat
We moeten nog een keer een steak-afspraak maken ehquote:
Lolquote:
Alcoholistje jij, of niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden
Licor is best wel heftig
*zet fles aan de mond*
ik heb nog wakansie tm maandagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
We moeten nog een keer een steak-afspraak maken eh
[..]
Lol![]()
Tijd voor een beetje etiquette
quote:
Ja vanaf maandag heb ik juist semi-vakantie en dit weekend ben ik wegquote:
Ja met Hugh, omdat ik weet dat ik hem onder de tafel drink. Met jou durf ik dat niet aan denk ikquote:
Hallo, kijk wel uit met al die gekken op die meet, dadelijk worden jullie verkracht omdat jullie kats lam zijn.quote:
donderdag en vrijdag ben ik ook vrijquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja vanaf maandag heb ik juist semi-vakantie en dit weekend ben ik weg
Ben jij nog van plan te komen? Ik heb al een paar persoonlijke bodyguards geregeld.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo, kijk wel uit met al die gekken op die meet, dadelijk worden jullie verkracht omdat jullie kats lam zijn.
Het is echt wel te volgen zonder subs hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
Serieus WTF! Is die pleuris download eindelijk eens klaar, doen de SUBTITLES HET NIET! En als ik een willekeurige latere aflevering aanklik ineens wel. What is this SHIT?!?!?!
nou en dan kijk je zonder. Je hebt toch Engels gehad?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
Serieus WTF! Is die pleuris download eindelijk eens klaar, doen de SUBTITLES HET NIET! En als ik een willekeurige latere aflevering aanklik ineens wel. What is this SHIT?!?!?!
Jammer ditquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja met Hugh, omdat ik weet dat ik hem onder de tafel drink. Met jou durf ik dat niet aan denk ik
Shit, goed puntquote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo, kijk wel uit met al die gekken op die meet, dadelijk worden jullie verkracht omdat jullie kats lam zijn.
Call me maybe.. Baby :$quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag ben ik ook vrij
Vind dat gewoon vervelend, WD.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is echt wel te volgen zonder subs hoor
Ja in principe wel. Alleen heb a.s. zondag bijv. ook ineens weer een training die eerst 's middags gepland stond en nu 's ochtends vroeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij nog van plan te komen? Ik heb al een paar persoonlijke bodyguards geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |