Thanks! Downloadingquote:Op donderdag 25 april 2013 20:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Jagten? Staat inmiddels op tpb dus..
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Deze Veer:
Hachi: A Dog's Tale (2009) - IMDb
quote:
Extracted en Gangster Squad downloading, rest al gezien behalve Broken City. Maarre, is Extracted wat? Nooit wat van gehoord en heeft niet echt een hoog cijfer.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:38 schreef Zosk het volgende:
Broken City
Extracted
Jack Reacher
Gangster Squad
Al gezien, 93 min de ogen uit mijn kop gejanktquote:Op donderdag 25 april 2013 20:40 schreef Fascination het volgende:
Deze Veer:
Hachi: A Dog's Tale (2009) - IMDb
Waarom geef je hem dan als tipquote:Op donderdag 25 april 2013 20:43 schreef Zosk het volgende:
Extracted is wel oké, 6.1 is hoog zat en moet je niet naar kijken.
Ik heb het niet met tegenzin afgekeken oid. Kijk gewoon de trailer.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Waarom geef je hem dan als tipMij een beetje kutfilms aansmeren
Shame on you.quote:
Doe apart. Ga leren plsquote:
quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Zosk het volgende:
Is eindelijk uit in goede kwaliteit zie ik, wil mijn vriendin wél zien. Alleen maar musical shit toch? Worst ever kijk nog liever een islam film zonder ondertiteling.
Ja, maar na een tijdje wen je er wel aan.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:45 schreef Zosk het volgende:
Is eindelijk uit in goede kwaliteit zie ik, wil mijn vriendin wél zien. Alleen maar musical shit toch? Worst ever kijk nog liever een islam film zonder ondertiteling.
Voordeel van nieuwsgroepen, dan niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Doe apart. Ga leren plskwaliteit is zo verneukt als de subs er al in gebrand zijn
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar na een tijdje wen je er wel aan.
quote:
Vind dat zo lelijk die ingebrande subs. Kan je de pixels gewoon tellenquote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voordeel van nieuwsgroepen, dan niet.![]()
![]()
.
Ja dan gaan je oren bloeden en hoor je niks meer.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar na een tijdje wen je er wel aan.
Weet ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 20:46 schreef Zosk het volgende:
DOWNLOAD DIE SUBS LOS, HOE HEET DE UITGAVE IK ZOEK DE SUBS WEL OKE?
Beetje goede releases downloaden met ingebakken subs. Zijn wel een paar goede uitgevers op torrents die het wél kunnen.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vind dat zo lelijk die ingebrande subs. Kan je de pixels gewoon tellen
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Salatrel het volgende:
Subsvaak nog slechte vertaling ook zelfs bij professionele vertalingen
Ik bedoel, hoe heet het bestand dat je gaat downloaden?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Weet ik nietGa m'n vriend wel vragen morgen
en dat bij zo'n klein meisjequote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Grootste poes ter wereld, staat er bij.
Nee is een maine coon die worden zo grootquote:
Ja, maar ik ga hem dus niet downloaden hequote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik bedoel, hoe heet het bestand dat je gaat downloaden?
Broken.City.2013-DVD-rip.Inktvis bijvoorbeeld.
Snap je?
Oké.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga hem dus niet downloaden he
quote:Op donderdag 25 april 2013 20:49 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee is een maine coon die worden zo groot
Woont er hier 1 in de straat. Enorm dat beestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |