Ja, lees hierbovenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry, maar ik moest hier een beetje om lachen![]()
Hoe dat
We moeten nog een keer een steak-afspraak maken ehquote:
Lolquote:
Alcoholistje jij, of niet?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden
Licor is best wel heftig
*zet fles aan de mond*
ik heb nog wakansie tm maandagquote:Op donderdag 25 april 2013 21:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
We moeten nog een keer een steak-afspraak maken eh
[..]
Lol![]()
Tijd voor een beetje etiquette
quote:
Ja vanaf maandag heb ik juist semi-vakantie en dit weekend ben ik wegquote:
Ja met Hugh, omdat ik weet dat ik hem onder de tafel drink. Met jou durf ik dat niet aan denk ikquote:
Hallo, kijk wel uit met al die gekken op die meet, dadelijk worden jullie verkracht omdat jullie kats lam zijn.quote:
donderdag en vrijdag ben ik ook vrijquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja vanaf maandag heb ik juist semi-vakantie en dit weekend ben ik weg
Ben jij nog van plan te komen? Ik heb al een paar persoonlijke bodyguards geregeld.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo, kijk wel uit met al die gekken op die meet, dadelijk worden jullie verkracht omdat jullie kats lam zijn.
Het is echt wel te volgen zonder subs hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
Serieus WTF! Is die pleuris download eindelijk eens klaar, doen de SUBTITLES HET NIET! En als ik een willekeurige latere aflevering aanklik ineens wel. What is this SHIT?!?!?!
nou en dan kijk je zonder. Je hebt toch Engels gehad?quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
Serieus WTF! Is die pleuris download eindelijk eens klaar, doen de SUBTITLES HET NIET! En als ik een willekeurige latere aflevering aanklik ineens wel. What is this SHIT?!?!?!
Jammer ditquote:Op donderdag 25 april 2013 21:59 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja met Hugh, omdat ik weet dat ik hem onder de tafel drink. Met jou durf ik dat niet aan denk ik
Shit, goed puntquote:Op donderdag 25 april 2013 22:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Hallo, kijk wel uit met al die gekken op die meet, dadelijk worden jullie verkracht omdat jullie kats lam zijn.
Call me maybe.. Baby :$quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
donderdag en vrijdag ben ik ook vrij
Vind dat gewoon vervelend, WD.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:02 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is echt wel te volgen zonder subs hoor
Ja in principe wel. Alleen heb a.s. zondag bijv. ook ineens weer een training die eerst 's middags gepland stond en nu 's ochtends vroeg.quote:Op donderdag 25 april 2013 22:01 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ben jij nog van plan te komen? Ik heb al een paar persoonlijke bodyguards geregeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |