OK ik zal je toevoegen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op wordfeud heet ik wel fascination33.
Ey wtf is deze, je deed ineens resign maar je speelt nog wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Op wordfeud heet ik wel fascination33.
1 van de regels is dat wanneer iemand mij quote dat ik diegene moet neuqen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh wat gezellig, zo ben ik hier ook terecht gekomenJe post hier een avond en je komt hier nooit meer weg, bereid je maar alvast voor
Idd, ball & chains enzulksquote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Oeh wat gezellig, zo ben ik hier ook terecht gekomenJe post hier een avond en je komt hier nooit meer weg, bereid je maar alvast voor
Hoi :$quote:Op donderdag 25 april 2013 21:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zal jou eens lelijk
Zoks.. Echt.. Hoi :$
Ja, m'n speelzin is weer terug.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:24 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ey wtf is deze, je deed ineens resign maar je speelt nog wel?Kannie man..
Jij bent anders ook best wel tof, jongenquote:
Die lippenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een kutkopsorry
En die wenkbrauwen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een kutkopsorry
'moet' nog wel?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
1 van de regels is dat wanneer iemand mij quote dat ik diegene moet neuqen.
Dat heb ik mij ook laten vertellen namelijk.
Dus
Een soort alternatief op de crazy/hot-scale, de lelijk/tof-scale. Deze UI scoort positief.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je tof bent dan kun je niet lelijk zijn?
Stiekem vind ik Haan en Argo topics helemaal niet zo geweldig (vooral die van Argo, om Haan kan ik soms best lachen). Maar ik vond het gewoon een leuk initiatief.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
In zijn topics viel er zo nu en dan nog wat te lachen. Het is zo saai in KLB de laatste tijdBehalve de SC hoor, ik vind jullie erg gezellig
Haan is gewoon lekker zichzelfquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Stiekem vind ik Haan en Argo topics helemaal niet zo geweldig (vooral die van Argo, om Haan kan ik soms best lachen). Maar ik vond het gewoon een leuk initiatief.
Dan ben ik breder en ben ik puur straatquote:Op donderdag 25 april 2013 21:26 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
'moet' nog wel?Pas op hoor, er zijn een aantal brede mannen die me zo zouden verdedigen.
Ongeepileerd.quote:
Picsquote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan ben ik breder en ben ik puur straat
Dat komt goed uit, want 11 mei is er een KLB-meet in Utrecht.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:30 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Je mag mij alleen aanschouwen irl
Ik betwijfel ten zeerste dat je breder bent.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:27 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dan ben ik breder en ben ik puur straat
Zijn die lippen opgespoten?quote:Op donderdag 25 april 2013 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Echt een kutkopsorry
In de Stairway to Heaven ofzo zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 21:31 schreef Piye het volgende:
[..]
Dat komt goed uit, want 11 mei is er een KLB-meet in Utrecht.
Dank je wel. :$quote:Op donderdag 25 april 2013 21:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent anders ook best wel tof, jongen
The hell manquote:
Minder haten en beter lezen, nieuweling.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
In de Stairway to Heaven ofzo zeker
quote:Op donderdag 25 april 2013 21:37 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Minder haten en beter lezen, nieuweling.
Zelf ook vrij recentelijk nog op een feest geweest. Wel grappig, een dj-groep die optrad in de Stairwayquote:Op donderdag 25 april 2013 21:38 schreef Dqod het volgende:
Wel eens in de Stairway gechilled met iemand.. Best leuk hoor :$
Dat waren vooral PUB meets volgens mij.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt daarquote:Op donderdag 25 april 2013 21:39 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zelf ook vrij recentelijk nog op een feest geweest. Wel grappig, een dj-groep die optrad in de Stairway
Ook ONZ meets, was er 1 keer geweest in een ver verledenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat waren vooral PUB meets volgens mij.
We gaan 11 mei dus duidelijk naar een plek met een paal, dit gaat erg leuk worden.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:40 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nog nooit meegemaakt daar
Was wel eens een keer een of ander dansles ding iets nogwat en toen riepen ze iedereen op om mee te doen, maar er was geen paal of kooi dus ik zo van "NEUJ!"
Nee, is dat een altocafe of zo? Wij gaan naar de beurs en dan stappen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:32 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Wacht watquote:Op donderdag 25 april 2013 21:41 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We gaan 11 mei dus duidelijk naar een plek met een paal, dit gaat erg leuk worden.
Het is bijna weekend, m'n innerlijke badgirl komt langzaam naar bovenquote:Op donderdag 25 april 2013 21:42 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wacht wat![]()
Wat is dit voor ongeremde vuigheid?
Ik wacht het even af dan, heel interessant, ditquote:Op donderdag 25 april 2013 21:43 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het is bijna weekend, m'n innerlijke badgirl komt langzaam naar boven
Je kan ook de eerste trein terug nemen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Dqod het volgende:
Tevens moet ik wel de (een na) laatste trein weer terug nemen eh
Ik ben oud man, dat overleef ik nooit.. ZEKER niet als CY echt een weekendbadgirl is, want daar weet ik wel raad meequote:Op donderdag 25 april 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Je kan ook de eerste trein terug nemen.
We kunnen ook gewoon een hotelkamer regelen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben oud man, dat overleef ik nooit.. ZEKER niet als CY echt een weekendbadgirl is, want daar weet ik wel raad mee
Gewoon een middagdutje doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben oud man, dat overleef ik nooit.. ZEKER niet als CY echt een weekendbadgirl is, want daar weet ik wel raad mee
Of dit ja.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een hotelkamer regelen.
Met z'n tweetjes? Of komt hulkmuis dan ook, want dat durf ik niet :$quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon een hotelkamer regelen.
Puik plan dit.. Heet ook.. Ff strippen :$quote:Op donderdag 25 april 2013 21:46 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon een middagdutje doen.
[..]
Of dit ja.
Echt wel joh. Gewoon doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 21:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |