SPOILER: FOK!CRAFTOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het boek over Bestemmingsplan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Radioactive, a song by Imagine Dragons on Spotify.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: Ex LedenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lijst met game(r)s van de MC-SCOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.______________________________________________________
User plaatjes door Plex![]()
Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Niet slecht ofzo maar omdat het van Daft Punk komt vind iedereen het maar geweldigAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.![]()
Vind dat die kerel wel goed kan zingen en vooral later in het stuk dat je hun vocoder(?) hoort dat vind ik vooral tofquote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Niet slecht ofzo maar omdat het van Daft Punk komt vind iedereen het maar geweldig![]()
Zoals?quote:Op donderdag 25 april 2013 19:05 schreef shaderon het volgende:
pff, onze school gaat nu ook rekening houden met het gevaar dat er een gek op elk moment iedereen neer kan knallen. 't wordt steeds gekker![]()
Hier in utrecht is een school met van die poortjes, moet je je pasje scannen... Anders kom je niet binnen.. En ook niet naar buitenStaan ook bewakers naast..
![]()
beetje mengeling van modjo en room 5 make luv.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:36 schreef Ame_thyst het volgende:
Niet slecht ofzo maar omdat het van Daft Punk komt vind iedereen het maar geweldighttp://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
room 5 idd kon er al niet opkomenquote:, had verwacht dat daft punk na hoeveel jaar niets te hebben uitgebracht wat verder was gekomen dan weer een Moog en een vocoder
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
pas maar op, zometeen knalt er iemand je school ovehoop, hoe willen ze aan de wapens komen? schietbaan overvallen?![]()
hier kom je zo aan wapens, als je de mensen kent..quote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef Flodder450 het volgende:
pas maar op, zometeen knalt er iemand je school ovehoop, hoe willen ze aan de wapens komen? schietbaan overvallen?![]()
079 x 070quote:Op donderdag 25 april 2013 20:10 schreef shaderon het volgende:
[..]
hier kom je zo aan wapens, als je de mensen kent..Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Dikke tam als iemand je tepel dr af snijdt dan je wel wit wegtrekt. Overigens zijn er wel verschillen met de boeken.
GoT btw.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”![]()
Geen poep.quote:Op donderdag 25 april 2013 20:12 schreef SosuaCafe het volgende:
Dikke tam als iemand je tepel dr af snijdt dan je wel wit wegtrekt. Overigens zijn er wel verschillen met de boeken.
GoT btw.![]()
haha die Get Luck en Modjo Lady zijn prima te mixen, doen ?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Doe eens gek?quote:Op donderdag 25 april 2013 20:47 schreef Ame_thyst het volgende:
haha die Get Luck en Modjo Lady zijn prima te mixen, doen ?![]()
waar kan ik ff makkelijk audio delenmijn soundcloud zit aan mijn facebook
quote:Making a bowl of cereal. Throwing that bowl of cereal at the fridge. Then proclaiming it destroyed.quote:Shitting in the hallway. I snapped a pic. Total deer in headlights moment for him. Wife cleaned it up. I laughed.![]()
Soundcloud (gehuehue)quote:Op donderdag 25 april 2013 21:11 schreef Ame_thyst het volgende:
waar kan ik ff makkelijk audio delenmijn soundcloud zit aan mijn facebook
![]()
is niet goed te krijgen helaas, Modjo Lady zit een beetje pitchband in dus soms past het goed en soms net niet, en net niet klink onwijs kutAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Jaquote:Op donderdag 25 april 2013 22:25 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.mixcloud.com/cultor/luck-lady-01/
werkt dat![]()
Lol mijn broer zn jas was ook gestolen. Ook chasinquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom nooit Chasin mee naar de kroeg![]()
was geen chasin, maar zon normale h&m jasquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Daarom nooit Chasin mee naar de kroegFear is the grease of society.![]()
komt denk ik dat mensen als het warm nog is, acht uur. naar de stad gaan terrasje pakken zonder jas( het is toch veel te warm)daarna na de kroeg, en om twee uur is het wel koud buiten dus dan maar een jas meenemen. kan ook ongeluk zijn, iedereen heeft zijn zomer jas uit de kast getrokken, en is vergeten welke van hem was, nog niet gewend.Fear is the grease of society.![]()
Mwoah, mensen zien denk ik gewoon een dure jas hangen die ze kunnen slijten op marktplaats of aan een vriend/neef/whatevah![]()
beter dan een broekquote:Op vrijdag 26 april 2013 07:13 schreef vogelkooi het volgende:
jas van een vriend van mij is gejat in de kroeg, klootvolkOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
zie die jas niet zo snel op marktplaats. lelijk, en oud. twee jaar geleden wel leuk.Fear is the grease of society.![]()
je moeder om te kijken waar je je jas hebt gelatenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:01 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
wie ben jij dan on hier in onze sc te posten?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Maar ik had het warm, dus niet nodigquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:02 schreef vogelkooi het volgende:
jij zou hem toch meenemen, dat hadden we afgesproken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ok, Dus het verhaal waar we even verder mee gaan, Afuture.
Nou die vriend krijgt dus nu dus nog die PC gratis maar nog steeds geen kast.
Hij was naar de filiaal gegaan en daar stond gewoon de kast die hij nodig had, Nou hij zou er vaart achter zetten zodat hij die kast kon krijgen en dat hij woensdag weer terug kon bellen.
Woensdag gebeld dus, Ja er is nog geen nieuws sorry zeggen ze.
Nou gister (donderdag) dus weer terug gebeld, Zegt hij: Ja sorry maar het gaat langer duren dan gedacht. zegt mijn vriend dus: Ja wat langer dan verwacht? Het duurt nu al godverdomme 4 maanden langer dan verwacht, ik vind dat jullie er wel vaart achter mogen zetten.
Zegt die medewerker dus: Ja doe eens niet zo brutaal, Mijn vriend gaat dus door met vertellen en die medewerker hangt gewoon op! Goeie service daar![]()
![]()
mijn collega" goededagschotel" bij binnenkomst lab, niemand lacht. merken we en gaan heel gemaakt hard lachen. wat zijn we toch gemeenFear is the grease of society.![]()
Lekker danquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:15 schreef MineraalWater het volgende:
Hij was naar de filiaal gegaan en daar stond gewoon de kast die hij nodig had, Nou hij zou er vaart achter zetten zodat hij die kast kon krijgen en dat hij woensdag weer terug kon bellen.
Nou gister (donderdag) dus weer terug gebeld, Zegt hij: Ja sorry maar het gaat langer duren dan gedacht. zegt mijn vriend dus: Ja wat langer dan verwacht? Het duurt nu al godverdomme 4 maanden langer dan verwacht, ik vind dat jullie er wel vaart achter mogen zetten.
Zegt die medewerker dus: Ja doe eens niet zo brutaal, Mijn vriend gaat dus door met vertellen en die medewerker hangt gewoon op! Goeie service daar
Gewoon Azerty of 4launch e.d. voor mij dan maar![]()
4 maanden, en je doet nog zaken met ze?quote:Op vrijdag 26 april 2013 08:15 schreef MineraalWater het volgende:
Zegt die medewerker dus: Ja doe eens niet zo brutaal, Mijn vriend gaat dus door met vertellen en die medewerker hangt gewoon op! Goeie service daar
ik heb zelf overigens 3 bestellingen geplaatst het afgelopen jaar en die zijn allemaal goed en snel geleverd.. (geen hele pc's)
en heb daar een brother labelwriter gescoord voor ruim de helft van de normale prijs![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 april 2013 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
nog steeds is AOE2 HD niet toevegoegd aan de OP?![]()
Nouja hij krijgt de PC gratis h, Ik zei ook al tegen hem, Ja zeg gewoon dat je de kast ergens anders besteld maar dan deden ze zijn order cancelen omdat hij dan werkte met de concurrentquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
4 maanden, en je doet nog zaken met ze?
ik heb zelf overigens 3 bestellingen geplaatst het afgelopen jaar en die zijn allemaal goed en snel geleverd.. (geen hele pc's)
en heb daar een brother labelwriter gescoord voor ruim de helft van de normale prijs![]()
![]()
ik zou gewoon gezegd hebben dat ze ik toch nog een kast heb gevonden hier in huis en dat ze alles zonder kast mogen opsturenquote:Op vrijdag 26 april 2013 08:47 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nouja hij krijgt de PC gratis h, Ik zei ook al tegen hem, Ja zeg gewoon dat je de kast ergens anders besteld maar dan deden ze zijn order cancelen omdat hij dan werkte met de concurrent![]()
![]()
Ja maar dan moeten ze hun order opnieuw maken zeggen zequote:Op vrijdag 26 april 2013 08:52 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou gewoon gezegd hebben dat ze ik toch nog een kast heb gevonden hier in huis en dat ze alles zonder kast mogen opsturen
Dus dan word je geld teruggestort, opnieuw betalen, opnieuw factuur etc etc. Hun kunnen niet gewoon een 1 ding verwijderen van een order kut bedrijf![]()
remy en ik iigquote:Op vrijdag 26 april 2013 09:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wie hebben hem dan allemaal en wie spelen hem?![]()
hij heeft m nog niet aangeraakt, maar daar zorg ik dan wel voor!quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Shaderon speelt het niet toch?
potje vanavond remy?![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
*steekt hand op*quote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wil iedereen die ooit een filmpje van Aquila heeft afgespeeld even zijn hand opsteken?![]()
Nope, Scheelt ook dat ik dat filmpje een weekje of 3-4 geleden al heb gezienquote:Op vrijdag 26 april 2013 10:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Wil iedereen die ooit een filmpje van Aquila heeft afgespeeld even zijn hand opsteken?![]()
FWPquote:Op vrijdag 26 april 2013 11:58 schreef d4v1d het volgende:
Dat je 's avonds in bed ligt en iets geniaals bedenkt en het dan de volgende ochtend bent vergeten![]()
Nieuwe tc!
http://www.syfy.com/tinman/oz/
TCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 54% gewijzigd door AlDieWillenteKaaprenVaren op 26-04-2013 12:24:12 ]![]()
Klant met grote staalhandel: Kun je mij tekeningen van dit en dit artikel sturen?
Ik: Ja, sure.
Klant: Kun je mij ook vertellen van welk materiaal jullie dit maken?
Ik:![]()
![]()
?quote:Op vrijdag 26 april 2013 12:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Klant met grote staalhandel: Kun je mij tekeningen van dit en dit artikel sturen?
Ik: Ja, sure.
Klant: Kun je mij ook vertellen van welk materiaal jullie dit maken?
Ik:
[ afbeelding ]Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Lol op talesfromtechsupport:quote:Me: Thanks for calling ____, my name is lawlitsmanda, how can I help you?
Cust: Hi, I need help getting my wireless connection working.
Me: Sure thing. goes through initial steps of getting model number, etc, I get to the point of asking which lights on the modem/router were lit up
Cust: Uh, there are no lights.
Me: Okay, could I ask how you have it hooked up?
Cust: Sure, I had the power plugged into the back of it and the other end in the outlet, and dsl cord in the phone jack and other end in the modem, and the yellow cord in the computer and back of the modem.
Me: Sounds like you had it hooked up correctly. I couldn't help but notice you said had. What changed?
Cust: The box it came in mentioned wireless, so I threw all the wires and cords out.![]()
Gigantisch bedrijf, die willen tekeningen en materiaalspecificaties zodat ze zelf die artikelen kunnen maken. De middelen daarvoor hebben ze, maar het materiaal moet kloppen voor de TV, anders mag het de weg niet op.quote:![]()
Dus ipv het product te kopen bij jullie willen ze weten hoe ze het zelf maken?
Feitelijk welquote:Op vrijdag 26 april 2013 13:32 schreef Ame_thyst het volgende:
Dus ipv het product te kopen bij jullie willen ze weten hoe ze het zelf maken?
Ik had haar wat prijzen gestuurd, de tekening gestuurd zodat ze er rekening mee kunnen houden in de constructietekeningen maar kopen moeten ze bij ons
Ze belde net weet dat ze inderdaad gaan bestellen![]()
![]()
Behind more than 9000 boxxies.quote:Op vrijdag 26 april 2013 11:24 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)-komt-nederland.htmlzit je dan met je proxy op 4chan
![]()
http://www.nu.nl/economie(...)eming-van-geest.html
je vraag je af, wie neukt zeAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
frederique spigt.quote:Op vrijdag 26 april 2013 13:44 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eming-van-geest.html
je vraag je af, wie neukt zehttp://www.syfy.com/tinman/oz/
quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:09 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik dacht dat jouw UI een of ander skeer monster was maar dat is dus een fotolens.![]()
![]()
hier wel..quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
Wtf "Je hebt een nieuw PM bericht"
Staat helemaal niks?![]()
hele idee was dat het toch uit vrijwillers bestond?quote:
dan kan ik mij voorstellen dat men er verontwaardigd over is..![]()
Ja ok.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
hele idee was dat het toch uit vrijwillers bestond?
dan kan ik mij voorstellen dat men er verontwaardigd over is..![]()
Bedankt, was net op het idee gekomen om het MED topic te checkenquote:
Zal wel een lekker stukje drama worden![]()
Ha, die mods e.a zullen zich nu wel behoorlijk bedondert voelen!Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
:W trusten baas!
Op dinsdag 13 augustus 2013 21:29 schreef smegmanus het volgende:
Kudo's voor deze TS +1 positieve note.![]()
21pm's
Denk ik niet, dat je voor nop werkt weet je. Dat Breuls e.d. flink veel tijd in coderen steken is ook bekend. Daar mag best een beloning tegenover staan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef plopkweker het volgende:
Ha, die mods e.a zullen zich nu wel behoorlijk bedondert voelen!
Eerlijk hoor, al zouden ze een miljoen per jaar maken, dan nog boeit dat mij om eerlijk te zijn niet bijster veel.![]()
Zolang je 24/7 no-life kan FOK!ken als wij jwzquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk ik niet, dat je voor nop werkt weet je. Dat Breuls e.d. flink veel tijd in coderen steken is ook bekend. Daar mag best een beloning tegenover staan.
Eerlijk hoor, al zouden ze een miljoen per jaar maken, dan nog boeit dat mij om eerlijk te zijn niet bijster veel.![]()
Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
Reply all de hele tijdquote:
Ik ook niet, maar wel leuk om te lezen hoe mensen gek worden ervanquote:
43pms
Die PMwat een mongool
Joh verrassend zeg dat het grootste forum van NL geen verlies draaitquote:De site die volledig op vrijwilligers draait, is dus behoorlijk winstgevend.
Wat een retardedAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
FB / Ik weet hoeveel Yvonne aan fok verdient. Waarom krijg ik deze PM?
Verklaard wel hoe die TED teller zo snel vol kwam.Dit stukje is wel BS, heb wel eens foto's van zijn huis gezien.quote:Uit de gegevens kan niet worden opgemaakt hoeveel Roodbol zelf aan de site overhoudt, maar op basis van zijn woonsituatie kan dit geschat worden op meer dan een ton per jaar.Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
wat doet die John Snow .gif spoiler overal, hoezo is er een gif van een aflevering die nog niet geweest is
klagen als je eens een PM krijgtquote:
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
die berichten / pm's worden binnenkort toch wel weggehaald.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
DM?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Ame_thyst het volgende:
wat doet die John Snow .gif spoiler overal, hoezo is er een gif van een aflevering die nog niet geweest is![]()
En wat is het probleem nou dat ze wat geld krijgen? Als het tenminste waar is... Is dan weer niet nodig om er over te liegen dat het vrijwillig is maargoed .:')![]()
zou dat bij de crew dan niet bekend kunnen zijn?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:36 schreef d4v1d het volgende:
En wat is het probleem nou dat ze wat geld krijgen? Als het tenminste waar is... Is dan weer niet nodig om er over te liegen dat het vrijwillig is maargoed .:')
Vertel het eensquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:40 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
zou dat bij de crew dan niet bekend kunnen zijn?![]()
![]()
dat is het probleem nou juist
van mij mag fok! flink geld verdienen ook over de rug van vrijwilligers maar dat miereneuken over dat ze amper de servers draaiend houden is wel waar hoor.![]()
![]()
dit is het probleem, kun je wel een emo.gif posten david maar als het echt waar is zou het wel ergens op slaan die PM.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:45 schreef -Datdus- het volgende:
van mij mag fok! flink geld verdienen ook over de rug van vrijwilligers maar dat miereneuken over dat ze amper de servers draaiend houden is wel waar hoor.alleen de namen in de PM maar volgens mij zijn er meerdere. heb geen pm ontvangenquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:46 schreef -Datdus- het volgende:
Kreeg iedereen de pm of alleen de namen in de pm?Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken![]()
Heb ik een dubbelganger genaamd datdus?quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:51 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
dit is het probleem, kun je wel een emo.gif posten david maar als het echt waar is zou het wel ergens op slaan die PM.(Je quote datdus en noemt mijn naam dus..)
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 15:54:51 ]![]()
Ik ben een script aan het schrijven die het internet afzoekt naar e-mail adressen en in een database opslaat
Ben benieuwd hoeveel ik er kan verzamelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"nerd"quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey is het lastig om een script te schrijven waarmee je een botje reacties laat plaatsen op reddit?
Aangezien je eerst moet inloggen op reddit en de sessie/cookies moet onderhouden kan het wel wat moeilijk worden.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:54 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Heb ik een dubbelganger genaamd datdus?(Je quote datdus en noemt mijn naam dus..)
laat ook maar
www.reddit.com/dev/apiquote:Op vrijdag 26 april 2013 16:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
"nerd"
Aangezien je eerst moet inloggen op reddit en de sessie/cookies moet onderhouden kan het wel wat moeilijk worden.![]()
neequote:Op vrijdag 26 april 2013 16:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey is het lastig om een script te schrijven waarmee je een botje reacties laat plaatsen op reddit?![]()
STING als ik jou even al die PM-ers NSB, ban je ze dan?Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:12 schreef Ame_thyst het volgende:
STING als ik jou even al die PM-ers NSB, ban je ze dan?
Sting kan niet bannen, daar moet je Netsplitter of opa of Yvonne of danny en ik denk ook breuls voor hebben
Noten kan wel![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeven in minder dan een minuut![]()
![]()
scheelt dat ik nooit weet wie wie is met al die namenAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Ik heet Ritch.quote:Op vrijdag 26 april 2013 15:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Geen idee trouwens, had die niet een gare kutnaam?![]()
gore hoer. Alles verspoiled.quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:33 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hey, heb mijn eerste "Warning: Game of Thrones spoiler below"
Het noorden en de wildlingen gaan samen werken.![]()
Wtf die PMs, thuis maar lezenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Stuur die PM's eens door.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
alle 35?quote:http://www.syfy.com/tinman/oz/
WeljaIt's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.![]()
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!![]()
Ik kan mn PM's niet openen?Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
En ik heb geen rechten om het MED topic te bekijken
Ennnnn dicht..quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
KLB / 30+ PM's krijgen..
IK BEN BOBBERNAUT EN IK BEN BOOS
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 18:07:13 ]![]()
Kkr fokquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
JA WATquote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ja godverdomme, waar ging het over?quote:Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Iemand had rond gestuurd dat wat admins (yvonne, breuls etc.) geld verdienen terwijl overal werd gezegd dat het 'vrijwillig' zou zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja godverdomme, waar ging het over?
Was iets van 2k p.p per maand.![]()
![]()
HAHA jij denkt ze doen het vrijwilligquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iemand had rond gestuurd dat wat admins (yvonne, breuls etc.) geld verdienen terwijl overal werd gezegd dat het 'vrijwillig' zou zijn.
Was iets van 2k p.p per maand.
![]()
[ Bericht 37% gewijzigd door SosuaCafe op 26-04-2013 20:27:05 ]http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik heb er geen problemen mee dat ze wat verdienen. Het is alleen een beetje raar dat dan overal wordt gezegd dat het vrijwillig isquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHA jij denkt ze doen het vrijwillig
Breuls zet een heel forum in elkaar. Meer dan terecht dat hij daar wat aan verdient.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Durf ik om een link te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:23 schreef SosuaCafe het volgende:
LinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Link hhahahaha punny!Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Edithttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Vakantie tot september
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ff checken, dank!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:12 schreef MineraalWater het volgende:
Tim/Loon, Bij zara hebben ze ook zo'n soort jas (trench-coats) die jij wou.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Vakantie tot september
ik ook mofoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Vakantie tot september
Gestopt met je opleiding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Wie niet kan je beter vragenquote:Maar Peter het langste denk
Heftig hoor dat WOquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:31 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nee, gewoon klaar voor het jaar.
had jij niet die dame? :pquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:37 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Wie niet kan je beter vragenMaar Peter het langste denk
![]()
nee. We hebben een nieuwe dan denk ik nevermind. Iedereen zit over dr te zeiken maar ik vind dr wel meevallen..quote:![]()
![]()
Premaster jaar h, dus heb niet de volle werklast. Andere mensjes mogen nu hun scriptie schrijven of voor maand naar Spanje voor veldwerk. Hoef ik niet te doen.quote:![]()
![]()
veldwerk. Leker katoen plukken?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Premaster jaar h, dus heb niet de volle werklast. Andere mensjes mogen nu hun scriptie schrijven of voor maand naar Spanje voor veldwerk. Hoef ik niet te doen.![]()
![]()
Vakantie tot september
Ik zit al een kleine 4 maanden thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-04-2013 19:43:38 ]![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zit al een kleine 4 maanden thuisik ook sinds januari.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is er boeiend aan grond in spanje?quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:45 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nah, petrologie en shit. Saai spul dus scheelt dat ik dat geen maand hoef te doen.![]()
Post ze in de CMD groep op facebookquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:40 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
nee. We hebben een nieuwe dan denk ik nevermind. Iedereen zit over dr te zeiken maar ik vind dr wel meevallen..?
In wat nu Spanje is waren heul vroeger bergen. Die zijn over de loop van miljoenen jaren gerodeerd waardoor wat vroeger de wortels van bergen waren (en dus paar km diep in de korst zaten) nu aan de oppervlakte liggen in grote vlaktes. Daar zijn een hoop gesteentevorming en metamorfose processen in te zien.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:48 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat is er boeiend aan grond in spanje?
[ Bericht 0% gewijzigd door Timwonnacott op 26-04-2013 20:02:01 ]![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Flodder450 het volgende:
En toen was de eerste klasgenoot van mij van mijn middelbare school overleden
Hou oud is hij/zij geworden?Op maandag 8 oktober 2012 22:34 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:10 schreef Flodder450 het volgende:
En toen was de eerste klasgenoot van mij van mijn middelbare school overleden
Damn, da's wel heul jong..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:26 schreef SosuaCafe het volgende:
wtf ziekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook. Waarom zetten ze dat op zo'n site. Ik verwachtte een grap oid.http://www.syfy.com/tinman/oz/
Ik moest wel glimlachen toen ik dat keek icm dit liedjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ze maar niet vreemdgaan, kuthoer.Op woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Ah.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
In wat nu Spanje is waren heul vroeger bergen. Die zijn over de loop van miljoenen jaren gerodeerd waardoor wat vroeger de wortels van bergen waren (en dus paar km diep in de korst zaten) nu aan de oppervlakte liggen in grote vlaktes. Daar zijn een hoop gesteentevorming en metamorfose processen in te zien.Nee, niet dat ik zie.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Post ze in de CMD groep op facebook?
![]()
Werken en nog enigsinds nuttig zijn voor de samenlevingquote:Op vrijdag 26 april 2013 20:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet op Loon en ame_thyst en David![]()
![]()
![]()
Zo de tering hey, dat filmpje, het ging sneller dan dat ik had verwacht, een kop van de romp scheiden...![]()
luie mensen. Hadden ze maar de boeken moeten lezen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 20:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
-15 in drie minuten
Mensen die niet tegen GoT spoilers kunnenhttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Sowieso, het geduld op kunnen brengen om die boeken niet te lezenJaar wachten op volgend seizoen, ya right. Al moet je wel 3-4 jaar wachten op volgend boek. Langzame flikker die GRRM.
![]()
![]()
Dude.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
http://wiki.answers.com/Q(...)ones_books_are_there
There are currently five books published in the A Song of Ice and Fire series, which may also be called the Game of Thrones series after the television adaptation. There are plans for a further two novels in the series. The following list is the titles of the five published and two planned books in the series.
A Game of Thrones
A Clash of Kings
A Storm of Swords
A Feast for Crows
A Dance with Dragons
The Winds of Winter (tentatively titled, not yet released)
A Dream of Spring (tentatively titled, not yet released)Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
5 boeken, en alleen seizoen 1 volgt strak boek 1. Vanaf boek 2 wijkt de tv serie best een stuk af op veel delen, karakters die zijn geschrapt, events die zijn veranderd. etc![]()
nope. Gebeuren ook nog andere dingen en je mist "erg" veel details. De engelse luisterboeken zijn overigens ook een aanrader.quote:Op vrijdag 26 april 2013 21:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nah nee, ga er nu niet meer mee beginnen. Dan weet ik van de eerste delen al wat er gebeurt enzohttp://www.syfy.com/tinman/oz/
Jawel, http://www.zara.com/webap(...)47/TRENCHCOAT%20KORT was wel leuk jasje. Alleen betaling is zo zuur. Duurt altijd zo elle lang met paypal.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Had je nog gekeken of zat er niks tussen?![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:19 schreef vogelkooi het volgende:
Mensen/kinderen uit de jaren nul hihihahahoho![]()
gvd die wou ik ook al halen iddquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:20 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Jawel, http://www.zara.com/webap(...)47/TRENCHCOAT%20KORT was wel leuk jasje. Alleen betaling is zo zuur. Duurt altijd zo elle lang met paypal.
Wel beige iig![]()
hahaha beste novelty everquote:Op vrijdag 26 april 2013 22:14 schreef MineraalWater het volgende:
Voor onze redditors:
Yes You Are by Your Text Spoken![]()
Blauw duidelijk.quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:22 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
gvd die wou ik ook al halen idd
Wel beige iigStaat mij beter dan beige iig.
![]()
Ik ook; ben overigens volgende week met vakantie naar het buitenland.
Kan mogelijk wel een verbinding hosselen als een eckte autist en gewoon doorposten.
Chickens evolved from dinosaurs, and they were huge, bro. So eat lots of chicken
Forum Opties Forumhop: Hop naar: