hier wel..quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:24 schreef MineraalWater het volgende:
Wtf "Je hebt een nieuw PM bericht"
Staat helemaal niks?
hele idee was dat het toch uit vrijwillers bestond?quote:
Ja ok.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:29 schreef mschol het volgende:
[..]
hele idee was dat het toch uit vrijwillers bestond?
dan kan ik mij voorstellen dat men er verontwaardigd over is..
Bedankt, was net op het idee gekomen om het MED topic te checkenquote:
Denk ik niet, dat je voor nop werkt weet je. Dat Breuls e.d. flink veel tijd in coderen steken is ook bekend. Daar mag best een beloning tegenover staan.quote:Op vrijdag 26 april 2013 14:36 schreef plopkweker het volgende:
Ha, die mods e.a zullen zich nu wel behoorlijk bedondert voelen!
Zolang je 24/7 no-life kan FOK!ken als wij jwzquote:Op vrijdag 26 april 2013 14:47 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Denk ik niet, dat je voor nop werkt weet je. Dat Breuls e.d. flink veel tijd in coderen steken is ook bekend. Daar mag best een beloning tegenover staan.
Eerlijk hoor, al zouden ze een miljoen per jaar maken, dan nog boeit dat mij om eerlijk te zijn niet bijster veel.
Reply all de hele tijdquote:
Ik ook niet, maar wel leuk om te lezen hoe mensen gek worden ervanquote:
Joh verrassend zeg dat het grootste forum van NL geen verlies draaitquote:De site die volledig op vrijwilligers draait, is dus behoorlijk winstgevend.
Dit stukje is wel BS, heb wel eens foto's van zijn huis gezien.quote:Uit de gegevens kan niet worden opgemaakt hoeveel Roodbol zelf aan de site overhoudt, maar op basis van zijn woonsituatie kan dit geschat worden op meer dan een ton per jaar.
klagen als je eens een PM krijgtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |