Ennnnn dicht..quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:05 schreef bobbernaut het volgende:
KLB / 30+ PM's krijgen..
IK BEN BOBBERNAUT EN IK BEN BOOS
Kkr fokquote:
JA WATquote:
Ja godverdomme, waar ging het over?quote:
Iemand had rond gestuurd dat wat admins (yvonne, breuls etc.) geld verdienen terwijl overal werd gezegd dat het 'vrijwillig' zou zijn.quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:15 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ja godverdomme, waar ging het over?
HAHA jij denkt ze doen het vrijwilligquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:17 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Iemand had rond gestuurd dat wat admins (yvonne, breuls etc.) geld verdienen terwijl overal werd gezegd dat het 'vrijwillig' zou zijn.
Was iets van 2k p.p per maand.
Ik heb er geen problemen mee dat ze wat verdienen. Het is alleen een beetje raar dat dan overal wordt gezegd dat het vrijwillig isquote:Op vrijdag 26 april 2013 18:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
HAHA jij denkt ze doen het vrijwillig
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:23 schreef SosuaCafe het volgende:
Durf ik om een link te vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 18:23 schreef SosuaCafe het volgende:
LinkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, ff checken, dank!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:12 schreef MineraalWater het volgende:
Tim/Loon, Bij zara hebben ze ook zo'n soort jas (trench-coats) die jij wou.
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Vakantie tot september
ik ook mofoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef Timwonnacott het volgende:
Vakantie tot september
Gestopt met je opleiding?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |