Ja idd, en dan zeg je toch gewoon 'Miss Madge moest eerder weg' en klaar is het. Tsjonge jonge wat een aids is dit ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:12 schreef Broodboor het volgende:
Wat boeit de conciërge het of er kinderen eerder weg gaan
Hosselaar, jwz.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef OProg het volgende:
Aldert heeft ooit op school gezeten.
Ook schokkend.
Helemaal niet, Miss Madge heeft hem gekocht op een slavenveiling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef OProg het volgende:
Aldert heeft ooit op school gezeten.
Ook schokkend.
en Nolaquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Spangalis is voor iedereen!!
Behalve homofoben.
Ze had hem beter kunnen ruilen voor een rolletje plakband.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Helemaal niet, Miss Madge heeft hem gekocht op een slavenveiling.
Geruild voor een horloge dat bij de chips zat hoop ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Helemaal niet, Miss Madge heeft hem gekocht op een slavenveiling.
Speciaal onderwijsquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
waarom hebben ze in elke les dezelfde vaste plekken?
Had jij dat niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
waarom hebben ze in elke les dezelfde vaste plekken?
Op de middelbare school wel geloof ik. Maar is ook alweer een tijdje terug.quote:
Alle lessen dezelfde plek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Op de middelbare school wel geloof ik. Maar is ook alweer een tijdje terug.
Joah maar bij ons was ook niet elk lokaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
Maar is net zoiets als flexwerken. Iedereen gaan gewoon telkens op zijn eigen plek zitten.
Volgens mij hebben ze bij het Spangalis juist bijna nooit dezelfde plaatsen? Ze zitten meestal volledig willekeurig door de klas, met een zeer dynamische groep waarin om de week mensen overgeplaatst worden naar de dependance, en andersom.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Joah maar bij ons was ook niet elk lokaal hetzelfde.
En basisschoolleerlingen bij 20+-ers in de klasquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij het Spangalis juist bijna nooit dezelfde plaatsen? Ze zitten meestal volledig willekeurig door de klas, met een zeer dynamische groep waarin om de week mensen overgeplaatst worden naar de dependance, en andersom.
Deef en Eman zitten achterin in het midden, daarvoor Maya en Nola, en daarvoor zit Meral altijd. Bij de bovenbouw zitten Charly en Vallon achterin het midden, en Raaf en Abel/Tinco tegen de muur (voor Charly/Vallon rechts tegen de muur).quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij het Spangalis juist bijna nooit dezelfde plaatsen? Ze zitten meestal volledig willekeurig door de klas, met een zeer dynamische groep waarin om de week mensen overgeplaatst worden naar de dependance, en andersom.
Ze is al wegquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef nolamoetblijven het volgende:
nola moet blijven!!
of ben ik te laat?
Tijd om een nieuwe aan te maken: nolaiswegquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef nolamoetblijven het volgende:
nola moet blijven!!
of ben ik te laat?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef nolamoetblijven het volgende:
nola moet blijven!!
of ben ik te laat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |