quote:Op donderdag 25 april 2013 19:17 schreef OProg het volgende:
Als Tinco net zo goed kan onderhandelen als acteren geef ik er geen stuiver voor.
Maya heeft een grotere lul dan Deef, dus dat wordt geen scharen...quote:Op donderdag 25 april 2013 19:18 schreef OProg het volgende:
Deze gaan ook scharen.
Iedereen uit de kast.
Zegt niks. Dat heeft Pinkeltje ook al.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:19 schreef Latert het volgende:
[..]
Maya heeft een grotere lul dan Deef, dus dat wordt geen scharen...
Ik zou de 1978 versie doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 19:25 schreef Specularium het volgende:
Die bol...com reclame, die moeder is Miss Madge/Match.
De broer van Joffrey komt nu wraak nemenquote:Op donderdag 25 april 2013 19:27 schreef Doler12 het volgende:
Haha die Rick, de rasta neger en die ander pottenrammer! 'Een potje met vet'![]()
Ik ben denk ik te oud voor figurant, en te jong voor hoofdpersonage...quote:Op donderdag 25 april 2013 21:18 schreef FoXje het volgende:
Heeft iedereen zich al als figurant opgegeven ?
Maxima lijkt tegenwoordig de visagist van Beatrix over genomen te hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
Haha
Wel een tuttig pakje wat Maxima aanhad.
Wel kudo's voor haar losse haar.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:04 schreef OProg het volgende:
[..]
Maxima lijkt tegenwoordig de visagist van Beatrix over genomen te hebben.
Maar ik ben al vergeten wat er gister is gebeurd...quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef OProg het volgende:
Dat zou wel eens prettig zijn, geen herhaling.
Nee ik heb gister het eerste stuk gemist!quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef OProg het volgende:
Dat zou wel eens prettig zijn, geen herhaling.
Ron is er zo eentje die ik ervan verdenk 3 kinderen in de kelder te hebben.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef alors het volgende:
Ron Boszhard, dat is ook kindermishandeling.
Ja, dat heb ik ook elke dag.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef Latert het volgende:
[..]
Maar ik ben al vergeten wat er gister is gebeurd...
Dat was de herhaling van eergisteren.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:05 schreef alors het volgende:
[..]
Nee ik heb gister het eerste stuk gemist!
Nee, Ron is geen Meneer Kaktus.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:06 schreef OProg het volgende:
[..]
Ron is er zo eentje die ik ervan verdenk 3 kinderen in de kelder te hebben.
om geld in te zamelen.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:08 schreef Broodboor het volgende:
Ik snap het niet meer, waarom ruilen ze?
Voor de Abelpartijquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:09 schreef Broodboor het volgende:
[..]
waarom, ik snap het hele verhaal niet meer zonder die herhaling
krukjequote:Op vrijdag 26 april 2013 19:11 schreef Latert het volgende:
Wat? Zijn buurvrouw heeft een oud kutje? Tinco praat eens duidelijk man...
Ja ... Euh jaja........ Droge kloot die deefteefquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:12 schreef OProg het volgende:
Deef moet misschien toch maar besluiten priester te worden nu.
Met zijn lelijke laptopquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef alors het volgende:
Tinco, hoe hij praat, hoe hij kijkt, hoe hij lachtwat een razend aidspersonage
![]()
En dan is ie ook nog een neger.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef alors het volgende:
![]()
Matthijs mag dan wel klagen op de CL, maar dit is 10x erger.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:20 schreef alors het volgende:
Jezus belachelijk dat de herhaling hiervoor moest wijken.
Ik dacht even, Deef wordt een player, en toen dacht ik, o nee, het is Deef.quote:Op vrijdag 26 april 2013 19:23 schreef Latert het volgende:
Meral en Deef waren eerst ook wederzijds verliefd op elkaar. maar dat plot moest wijken voor Nola's uitzetting.
Die preview had ik gister gezien. Vraag me niet waarom, maar ik was gister aan het zappen, en bleef hangen bij Vrijlandquote:
Moet je eerder beginnen.quote:Op maandag 29 april 2013 18:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
7 uur is hier bijna altijd etenstijd
Het hele jeugdjournaal is familie van Deef.quote:Op maandag 29 april 2013 18:57 schreef OProg het volgende:
Die presentator moet wel familie van Deef zijn.
quote:
hij had de enige realistische regel tekstquote:Op maandag 29 april 2013 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Geef die allochtoon eens klappen Deef
quote:Op maandag 29 april 2013 19:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Geef die allochtoon eens klappen Deef
Tuurlijk welquote:Op maandag 29 april 2013 19:07 schreef Latert het volgende:
[..]
Ze hebben toch geen internet in Sri Lanka...
Tuurlijk niet, Sri Lanka is een middeleeuwse gevaarlijke wildernis, kijk jij geen Spangas ofsow?quote:
Nee, die zijn nu al weer teruggeplaatst op de Dependance.quote:Op maandag 29 april 2013 19:16 schreef Broodboor het volgende:
Dus straks iedereen in het roze behalve Joffrey en de rasta, zij bieden hun excuses aan en we zien ze nooit meer terug.
quote omdat blijft van toepassingquote:Op vrijdag 26 april 2013 19:13 schreef alors het volgende:
![]()
quote:Op maandag 29 april 2013 19:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht: 'Goede quote ja', toen zag ik dat ie van mezelf was
Realistisch blijven hè, het is spangas.quote:
Daarom, ik heb vast een zeer spannende cliffhanger gemist.quote:Op maandag 29 april 2013 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Realistisch blijven hè, het is spangas.
Ja, die koning zien we nog vaak genoegquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:03 schreef Latert het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon lekker hardcore Spangas kijken
Spangas niet dan?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:05 schreef Broodboor het volgende:
[..]
Ja, die koning zien we nog vaak genoeg
Erger zou zijn om hem zelf deze serie te laten kijken.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:08 schreef OProg het volgende:
Tinco moet zelf lekker een tijdje in die magnetron gaan zitten.
Die jongen heeft vrij weinig zelfkritiek vrees ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:08 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Erger zou zijn om hem zelf deze serie te laten kijken.
Tinco's acteerprestaties zaten bij een zak chips.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:09 schreef OProg het volgende:
[..]
Die jongen heeft vrij weinig zelfkritiek vrees ik.
Je kan het ruilen voor een paperclip.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Tinco's acteerprestaties zaten bij een zak chips.
dan heb je goed geruildquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef Latert het volgende:
[..]
Je kan het ruilen voor een paperclip.
Deze serie slaat gewoon nergens op.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:11 schreef alors het volgende:
Als zo iemand bij ons de klas in kwam lopen zat echt iedereen zo
'gayshit' etc, etc, te doen
Ja idd, en dan zeg je toch gewoon 'Miss Madge moest eerder weg' en klaar is het. Tsjonge jonge wat een aids is dit ook.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:12 schreef Broodboor het volgende:
Wat boeit de conciërge het of er kinderen eerder weg gaan
Hosselaar, jwz.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef OProg het volgende:
Aldert heeft ooit op school gezeten.
Ook schokkend.
Helemaal niet, Miss Madge heeft hem gekocht op een slavenveiling.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef OProg het volgende:
Aldert heeft ooit op school gezeten.
Ook schokkend.
en Nolaquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:13 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Spangalis is voor iedereen!!
Behalve homofoben.
Ze had hem beter kunnen ruilen voor een rolletje plakband.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Helemaal niet, Miss Madge heeft hem gekocht op een slavenveiling.
Geruild voor een horloge dat bij de chips zat hoop ik.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:14 schreef Latert het volgende:
[..]
Helemaal niet, Miss Madge heeft hem gekocht op een slavenveiling.
Speciaal onderwijsquote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
waarom hebben ze in elke les dezelfde vaste plekken?
Had jij dat niet?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:19 schreef Ceviche het volgende:
waarom hebben ze in elke les dezelfde vaste plekken?
Op de middelbare school wel geloof ik. Maar is ook alweer een tijdje terug.quote:
Alle lessen dezelfde plek?quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Op de middelbare school wel geloof ik. Maar is ook alweer een tijdje terug.
Joah maar bij ons was ook niet elk lokaal hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:22 schreef OProg het volgende:
Maar is net zoiets als flexwerken. Iedereen gaan gewoon telkens op zijn eigen plek zitten.
Volgens mij hebben ze bij het Spangalis juist bijna nooit dezelfde plaatsen? Ze zitten meestal volledig willekeurig door de klas, met een zeer dynamische groep waarin om de week mensen overgeplaatst worden naar de dependance, en andersom.quote:Op dinsdag 30 april 2013 19:24 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Joah maar bij ons was ook niet elk lokaal hetzelfde.
En basisschoolleerlingen bij 20+-ers in de klasquote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij het Spangalis juist bijna nooit dezelfde plaatsen? Ze zitten meestal volledig willekeurig door de klas, met een zeer dynamische groep waarin om de week mensen overgeplaatst worden naar de dependance, en andersom.
Deef en Eman zitten achterin in het midden, daarvoor Maya en Nola, en daarvoor zit Meral altijd. Bij de bovenbouw zitten Charly en Vallon achterin het midden, en Raaf en Abel/Tinco tegen de muur (voor Charly/Vallon rechts tegen de muur).quote:Op dinsdag 30 april 2013 20:00 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze bij het Spangalis juist bijna nooit dezelfde plaatsen? Ze zitten meestal volledig willekeurig door de klas, met een zeer dynamische groep waarin om de week mensen overgeplaatst worden naar de dependance, en andersom.
Ze is al wegquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef nolamoetblijven het volgende:
nola moet blijven!!
of ben ik te laat?
Tijd om een nieuwe aan te maken: nolaiswegquote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef nolamoetblijven het volgende:
nola moet blijven!!
of ben ik te laat?
quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef nolamoetblijven het volgende:
nola moet blijven!!
of ben ik te laat?
Dave ben jij dat ?quote:Op woensdag 1 mei 2013 10:43 schreef nolamoetblijven het volgende:
nola moet blijven!!
of ben ik te laat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |