Dit dus. Maar kap dan ook met die berichtjes sturen zou ik zeggen.quote:
Ook mogelijkquote:
Onderzoek is uitgevoerd onder respondenten van Lexa... alsof die uitkomsten dan te vertrouwen zijnquote:Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de mensen die klaar zijn met zoeken op datingsites, het volgende fantastische onderzoek
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-koninginnedag.html
Briefjesquote:Op donderdag 25 april 2013 15:51 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Briefjes sturen doe je op de basisschool "ik ben op jou"
Kap gewoon met antwoorden. Helemaal. Als ze dan ophoudt, wil ze je sowieso niet. Als ze je gaat stalken/bellen etc, dan maak je misschien nog een kans. Maar ik denk het niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef AversusZ het volgende:
Dit dus. Maar kap dan ook met die berichtjes sturen zou ik zeggen.
nee want de aandacht wilt ze niet kwijtquote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef AversusZ het volgende:
[..]
je vraagt het aan de verkeerdequote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef AversusZ het volgende:
[..]
[..]
Ook mogelijkmaar zou jij het dan een half uur volhouden. Ik zou het in ieder geval snel afbreken als het kut was.
Anyway, ik liep eerst te lurken in deze topic reeks maar kom nu ook even gedag zeggen
Diegenen die dat heel erg hopen lijken me vooral van die mutsen die anders nooit buiten komen ofzo. ZOOO anders dan een normaal avondje uit is Koninginnedag immers ook weer niet.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Onderzoek is uitgevoerd onder respondenten van Lexa... alsof die uitkomsten dan te vertrouwen zijn. Mijn zus heeft haar vriend toevallig wel op K'dag leren kennen, dan nu alweer 6 jaar
.
Wat een raar onderzoek trouwens. Dan zijn er blijkbaar 40% van de vrijgezellen die ABSOLUUT geen zin heeft om een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen. Wat willen ze dan? Binnen world of warcraft spelen? Alleen maar stomme mensen tegen het lijf lopen? Niemand tegen het lijf lopen?quote:Bijna 60 procent van de vrijgezellen hoopt op 30 april een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen.
Die 40 procent zijn dus de vrouwen die op klootzakken en slechte mannen vallen!quote:Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat een raar onderzoek trouwens. Dan zijn er blijkbaar 40% van de vrijgezellen die ABSOLUUT geen zin heeft om een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen. Wat willen ze dan? Binnen world of warcraft spelen? Alleen maar stomme mensen tegen het lijf lopen? Niemand tegen het lijf lopen?
Inderdaad, feesten zijn er om bij gefeest te wordenquote:Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef rival het volgende:
Ik ben met koninginnedag te druk met feestvieren om echt op zoek te gaan, kom je nou toevallig wat leuks tegen dan is het een ander verhaal....
maar daadwerkelijk op zoek? nee zonde van het feest
Haha, mooi. Vorig jaar nog een paiq-date van destijds gesproken op de Westerstraat, nadat ze me 28 keer had proberen te bellen (met 3 verschillende nummers) en me 10 smsjes en 30 whatsappjes had verstuurd over waar ik precies stond. Dat vond ik al redelijk afknapper-waardig (ook al was het bereik idd slecht), vervolgens blijk ik met m'n stomme kop haar ook mee te hebben gevraagd naar het kampioensfeest van Ajax.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Vorige Koninginnedag was wel gaaf. Veel gezopen, leuk gekletst, gedanst etc.
Alleen dan wel de volgende dag erachter komen dat je met iemand hebt staan zoenen.. en dat kon ik me niet meer herinneren
Daarna nog wel met hem afgesproken, maar dat werd hem toch niet
quote:Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef marcel-o het volgende:
Vanavond mn aller eerste date ooit..
ben benieuwd
Je kreeg haar nummer pas na de date? Da's sowieso dubbelzinnig als zij je afwees natuurlijk, toch?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef dawg het volgende:
mijn date gister was eigenlijk de meest leuke en tegelijk ook de meest dubbelzinnige-maar-toch-eigenlijk-ook-weer-niet die ik ooit heb gehad.
veel, heel veel gelachen en slap geouwehoerd etc, tot ze meldt dat ze zo'n hekel heeft aan daten, en dat ik me maar vereerd moest voelen omdat ze mij wel date. maar aangezien ze nog niet zolang single was en ze het daar nog wel een beetje moeilijk mee had wees ze me af. en toen ik daar gewoon normaal op reageerde vroeg ze of ik het niet erg vond om afgewezen te worden.
toen op naar huis, 50mtr van het centrum af. zegt ze ineens: "jij gaat hier naar rechts denk ik?" uhhh... "oh wacht, nog even 3 zoenen", draait zich om en geeft me 3 zoenen, haar nummer, en toen ging ze.
niet gezoend dus. en het lijkt me vrij duidelijk, maar wat vaag zeg.
anyway, was erg leuk, sowieso, ongedwongen etc.
Goed bezigquote:Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef marcel-o het volgende:
Vanavond mn aller eerste date ooit..
ben benieuwd
drankie drinken op n terrasje vanavond..quote:
Goeie keus voor een eerste date en ideaal met dit weer. Ken je haar van een datingsite?quote:Op donderdag 25 april 2013 16:53 schreef marcel-o het volgende:
[..]
drankie drinken op n terrasje vanavond..
ken r net 2 dagen
op het einde. ik ken haar van haar kapperszaakje hier in de buurt. had haar nummer niet, dus paar weken terug naar die zaak gebeld en haar uitgevraagd, ik heb haar dus in de tussentijd helemaal niet meer gesproken. toen over de foon zei ze al meteen (volgens mij overviel ik haar, had ze dat niet verwacht) dat ze niet op zoek was naar een nieuw vriendje, dus eigenlijk was ik al afgewezen voordat de date er uberhaupt was.quote:Op donderdag 25 april 2013 16:52 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je kreeg haar nummer pas na de date? Da's sowieso dubbelzinnig als zij je afwees natuurlijk, toch?
Waar kende je haar van?
Badooquote:Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef barocci het volgende:
[..]
Goeie keus voor een eerste date en ideaal met dit weer. Ken je haar van een datingsite?
Oei, Badoo staat toch bekend als het afvoerpuntje van de datingsitesquote:Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef marcel-o het volgende:
Kapsters zijn meestal wel tof!
[..]
Badoohad dat echt nooooit verwacht..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |