abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 april 2013 @ 15:59:57 #1
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125722021

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
  donderdag 25 april 2013 @ 16:03:57 #2
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_125722173
Excuus :@ Had het niet door :@
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_125722187
Ik ben met koninginnedag te druk met feestvieren om echt op zoek te gaan, kom je nou toevallig wat leuks tegen dan is het een ander verhaal....

maar daadwerkelijk op zoek? nee zonde van het feest :)
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 april 2013 @ 16:04:33 #4
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125722198
Focking f5 knop versleten..
pi_125722201
quote:
14s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ze vindt je niet leuk genoeg.

Dit dus. Maar kap dan ook met die berichtjes sturen zou ik zeggen.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:48 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

of de kus was kut
Ook mogelijk :') maar zou jij het dan een half uur volhouden. Ik zou het in ieder geval snel afbreken als het kut was.

Anyway, ik liep eerst te lurken in deze topic reeks maar kom nu ook even gedag zeggen :W
Sam: Whenever there is any doubt, there is no doubt. That's the first thing they teach you.
Vincent:Who taught you?
Sam: I don't remember. That's the second thing they teach you.
pi_125722244
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:47 schreef SilentChaos het volgende:
Voor de mensen die klaar zijn met zoeken op datingsites, het volgende fantastische onderzoek :P
http://www.nu.nl/lifestyl(...)n-koninginnedag.html
Onderzoek is uitgevoerd onder respondenten van Lexa... alsof die uitkomsten dan te vertrouwen zijn ;). Mijn zus heeft haar vriend toevallig wel op K'dag leren kennen, dan nu alweer 6 jaar O+.

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:51 schreef Coco98 het volgende:

[..]

Briefjes sturen doe je op de basisschool "ik ben op jou *; "
Briefjes O+ :s)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  Official ESF Kreviewer donderdag 25 april 2013 @ 16:07:41 #7
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_125722345
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef AversusZ het volgende:
Kap gewoon met antwoorden. Helemaal. Als ze dan ophoudt, wil ze je sowieso niet. Als ze je gaat stalken/bellen etc, dan maak je misschien nog een kans. Maar ik denk het niet.
pi_125722361
quote:

[..]

nee want de aandacht wilt ze niet kwijt ;)
  donderdag 25 april 2013 @ 16:09:57 #9
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_125722437
quote:

[..]

[..]

Ook mogelijk :') maar zou jij het dan een half uur volhouden. Ik zou het in ieder geval snel afbreken als het kut was.

Anyway, ik liep eerst te lurken in deze topic reeks maar kom nu ook even gedag zeggen :W
je vraagt het aan de verkeerde
  donderdag 25 april 2013 @ 16:10:17 #10
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125722451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:05 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Onderzoek is uitgevoerd onder respondenten van Lexa... alsof die uitkomsten dan te vertrouwen zijn ;). Mijn zus heeft haar vriend toevallig wel op K'dag leren kennen, dan nu alweer 6 jaar O+.
Diegenen die dat heel erg hopen lijken me vooral van die mutsen die anders nooit buiten komen ofzo. ZOOO anders dan een normaal avondje uit is Koninginnedag immers ook weer niet.

Het enige aparte is dat je dan met daglicht iemand staat te zoenen, ipv in de hoek van 't cafeeeee om 3u snachts.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 25 april 2013 @ 16:13:44 #11
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125722592
quote:
Bijna 60 procent van de vrijgezellen hoopt op 30 april een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen.
Wat een raar onderzoek trouwens. Dan zijn er blijkbaar 40% van de vrijgezellen die ABSOLUUT geen zin heeft om een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen. Wat willen ze dan? Binnen world of warcraft spelen? Alleen maar stomme mensen tegen het lijf lopen? Niemand tegen het lijf lopen?
  donderdag 25 april 2013 @ 16:18:43 #12
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_125722752
Vorige Koninginnedag was wel gaaf. Veel gezopen, leuk gekletst, gedanst etc.
Alleen dan wel de volgende dag erachter komen dat je met iemand hebt staan zoenen.. en dat kon ik me niet meer herinneren :')
Daarna nog wel met hem afgesproken, maar dat werd hem toch niet :)
  donderdag 25 april 2013 @ 16:18:58 #13
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125722761
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:13 schreef Silenus het volgende:

[..]

Wat een raar onderzoek trouwens. Dan zijn er blijkbaar 40% van de vrijgezellen die ABSOLUUT geen zin heeft om een leuke man of vrouw tegen het lijf te lopen. Wat willen ze dan? Binnen world of warcraft spelen? Alleen maar stomme mensen tegen het lijf lopen? Niemand tegen het lijf lopen?
Die 40 procent zijn dus de vrouwen die op klootzakken en slechte mannen vallen!

Yes we zijn er uit! Mysterie opgelost!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_125723198
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:04 schreef rival het volgende:
Ik ben met koninginnedag te druk met feestvieren om echt op zoek te gaan, kom je nou toevallig wat leuks tegen dan is het een ander verhaal....

maar daadwerkelijk op zoek? nee zonde van het feest :)
Inderdaad, feesten zijn er om bij gefeest te worden ^O^ En je kan je soms enorm vergissen op zo'n avond, kom je iemand tegen, leuk en gezellig mee gehad. Hou je wat contact komen er steeds meer eigenaardigheden boven water, gelukkig is het niet van daten gekomen met de desbetreffende dame :)
  donderdag 25 april 2013 @ 16:36:35 #15
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125723256
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:18 schreef Cue_ het volgende:
Vorige Koninginnedag was wel gaaf. Veel gezopen, leuk gekletst, gedanst etc.
Alleen dan wel de volgende dag erachter komen dat je met iemand hebt staan zoenen.. en dat kon ik me niet meer herinneren :')
Daarna nog wel met hem afgesproken, maar dat werd hem toch niet :)
Haha, mooi. Vorig jaar nog een paiq-date van destijds gesproken op de Westerstraat, nadat ze me 28 keer had proberen te bellen (met 3 verschillende nummers) en me 10 smsjes en 30 whatsappjes had verstuurd over waar ik precies stond. Dat vond ik al redelijk afknapper-waardig (ook al was het bereik idd slecht), vervolgens blijk ik met m'n stomme kop haar ook mee te hebben gevraagd naar het kampioensfeest van Ajax. :'( Twee dagen later werd Ajax idd kampioen, stuurde ze een berichtje en ik natuurlijk spijt want had helemaal geen zin om dat met een vrouw te vieren.

En het jaar daarvoor overdag met een Canadese stewardess gezoend. Elke keer als ze weer een paar dagen in Nederland is wil ze afspreken, krijg tot op de dag van vandaag nog wel eens een whatsappje van haar. Ze is overigens eskimo, heb alleen met haar gezoend en geneusd. (ik nog bang zijn dat de term 'eskimo' beledigend zou zijn en 'neuzen' stereo-typerend, maar gek genoeg vond ze dat volkomen normaal)

Wat een avonturen toch altijd met Hare Majesteit.
pi_125723402
mijn date gister was eigenlijk de meest leuke en tegelijk ook de meest dubbelzinnige-maar-toch-eigenlijk-ook-weer-niet die ik ooit heb gehad. :D

veel, heel veel gelachen en slap geouwehoerd etc, tot ze meldt dat ze zo'n hekel heeft aan daten, en dat ik me maar vereerd moest voelen omdat ze mij wel date. maar aangezien ze nog niet zolang single was en ze het daar nog wel een beetje moeilijk mee had wees ze me af. en toen ik daar gewoon normaal op reageerde vroeg ze of ik het niet erg vond om afgewezen te worden. :?

toen op naar huis, 50mtr van het centrum af. zegt ze ineens: "jij gaat hier naar rechts denk ik?" uhhh... "oh wacht, nog even 3 zoenen", draait zich om en geeft me 3 zoenen, haar nummer, en toen ging ze.

niet gezoend dus. en het lijkt me vrij duidelijk, maar wat vaag zeg. :')
anyway, was erg leuk, sowieso, ongedwongen etc.
  donderdag 25 april 2013 @ 16:41:14 #17
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125723411
Vanavond mn aller eerste date ooit..

ben benieuwd :7
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen
  donderdag 25 april 2013 @ 16:51:42 #18
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_125723730
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef marcel-o het volgende:

:o spannend! :o

Wat ga je doen?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  donderdag 25 april 2013 @ 16:52:15 #19
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_125723761
quote:
19s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef dawg het volgende:
mijn date gister was eigenlijk de meest leuke en tegelijk ook de meest dubbelzinnige-maar-toch-eigenlijk-ook-weer-niet die ik ooit heb gehad. :D

veel, heel veel gelachen en slap geouwehoerd etc, tot ze meldt dat ze zo'n hekel heeft aan daten, en dat ik me maar vereerd moest voelen omdat ze mij wel date. maar aangezien ze nog niet zolang single was en ze het daar nog wel een beetje moeilijk mee had wees ze me af. en toen ik daar gewoon normaal op reageerde vroeg ze of ik het niet erg vond om afgewezen te worden. :?

toen op naar huis, 50mtr van het centrum af. zegt ze ineens: "jij gaat hier naar rechts denk ik?" uhhh... "oh wacht, nog even 3 zoenen", draait zich om en geeft me 3 zoenen, haar nummer, en toen ging ze.

niet gezoend dus. en het lijkt me vrij duidelijk, maar wat vaag zeg. :')
anyway, was erg leuk, sowieso, ongedwongen etc.
Je kreeg haar nummer pas na de date? Da's sowieso dubbelzinnig als zij je afwees natuurlijk, toch?

Waar kende je haar van? :)
pi_125723764
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:41 schreef marcel-o het volgende:

Goed bezig ^O^ Veel plezier en succes! Maak er een mooie avond van :)
  donderdag 25 april 2013 @ 16:53:55 #21
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125723814
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:51 schreef ook_gek het volgende:
Wat ga je doen?
drankie drinken op n terrasje vanavond..

ken r net 2 dagen :P
vage is dat t lijkt of k r al heel lang ken ..
pi_125723895
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:53 schreef marcel-o het volgende:

[..]

drankie drinken op n terrasje vanavond..

ken r net 2 dagen :P
Goeie keus voor een eerste date en ideaal met dit weer. Ken je haar van een datingsite?
pi_125723919
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:52 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je kreeg haar nummer pas na de date? Da's sowieso dubbelzinnig als zij je afwees natuurlijk, toch?

Waar kende je haar van? :)
op het einde. ik ken haar van haar kapperszaakje hier in de buurt. had haar nummer niet, dus paar weken terug naar die zaak gebeld en haar uitgevraagd, ik heb haar dus in de tussentijd helemaal niet meer gesproken. toen over de foon zei ze al meteen (volgens mij overviel ik haar, had ze dat niet verwacht) dat ze niet op zoek was naar een nieuw vriendje, dus eigenlijk was ik al afgewezen voordat de date er uberhaupt was. :')
maar ja, ik vond/vind het dus ook allemaal wat dubbel. maar het was leuk, toffe avond gehad. :)
  donderdag 25 april 2013 @ 16:58:17 #24
176873 marcel-o
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_125723963
Kapsters zijn meestal wel tof!

quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:56 schreef barocci het volgende:

[..]

Goeie keus voor een eerste date en ideaal met dit weer. Ken je haar van een datingsite?
Badoo :P had dat echt nooooit verwacht..
pi_125724057
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:58 schreef marcel-o het volgende:
Kapsters zijn meestal wel tof!

[..]

Badoo :P had dat echt nooooit verwacht..
Oei, Badoo staat toch bekend als het afvoerpuntje van de datingsites :P Maar goed, er zullen niet alleen maar tokkies op staan ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')