Iz trein.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:32 schreef remlof het volgende:
Haha, wat is deze op station Nijmegen?
[ afbeelding ]
Aardige collega'squote:Op zaterdag 27 april 2013 17:29 schreef Mirgeam het volgende:
Iz trein van m'n werkgever [ afbeelding ]
dat is HSL Logistik Benelux 1832. Staat normaal op de Kijfhoek, maar ook regelmatig in Nijmegen wanneer er spoedig een trein uit Emmerich opgehaald moet worden.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:32 schreef remlof het volgende:
Haha, wat is deze op station Nijmegen?
[ afbeelding ]
wahahahaquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:55 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi volk die Duitsers. Voetbaluitslagen door krijgen op de GSM-r
Ah ok, maar waarom dat ruitpatroon?quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:30 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
dat is HSL Logistik Benelux 1832. Staat normaal op de Kijfhoek, maar ook regelmatig in Nijmegen wanneer er spoedig een trein uit Emmerich opgehaald moet worden.
Het schijnt dat bedrijven daar hun logo ofzo (tegen betaling) kunnen laten plaatsen. Overigens was ik gisteren ook in Nijmegen en zag ik dat er toch al enkele vakjes gevuld waren. En dat ondanks dat die lok nou ook weer niet heel veel treinen rijdt (helaas).quote:
Me likesquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:55 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi volk die Duitsers. Voetbaluitslagen door krijgen op de GSM-r
Kan hier in NL trouwens ook. Het schijnt dat je met de GSM-r ook berichten kan sturen en zelfs (wat natuurlijk niet mag), privé gesprekken kan voeren.quote:Op zaterdag 27 april 2013 18:29 schreef MTL het volgende:
[..]
Me likes![]()
Heb het niet zo met voetbal, maar dit is dan wel weer geniaal!
leuke repo, of een reeks mooie foto's, of een verslag van een stationsverbouwing, dagje klussen aan een museumtrein..quote:
Klasgenoot van mij werkt bij de ZLSM als machinist en helpt mee met onderhoud. Ik kan hem eens vragen of hij wat wilt maken om zo te publiceren hier ?quote:Op zaterdag 27 april 2013 19:41 schreef Peter het volgende:
[..]
leuke repo, of een reeks mooie foto's, of een verslag van een stationsverbouwing, dagje klussen aan een museumtrein..
Nee, niet per definitie. Dat infra ten behoeve van de bijsturing minder capaciteit heeft dan de regulier gebruikte infra vind ik niet meer dan normaal. Als dat niet het geval zou mogen wezen zouden de kosten van het spoorsysteem meer dan verdubbelen. Reizigers willen dat niet gaan betalen.quote:
Nah, die dingen van NSR zijn gewoon hele simpele mobieltjes, die van andere vervoerders zijn geavanceerder volgens mijquote:Op zaterdag 27 april 2013 18:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kan hier in NL trouwens ook. Het schijnt dat je met de GSM-r ook berichten kan sturen en zelfs (wat natuurlijk niet mag), privé gesprekken kan voeren.
Je mag zo een deel van mijn Hef repo overnemenquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:41 schreef Peter het volgende:
[..]
leuke repo, of een reeks mooie foto's, of een verslag van een stationsverbouwing, dagje klussen aan een museumtrein..
Zou prima zijquote:Op zaterdag 27 april 2013 19:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Klasgenoot van mij werkt bij de ZLSM als machinist en helpt mee met onderhoud. Ik kan hem eens vragen of hij wat wilt maken om zo te publiceren hier ?
'Gratis' publicatie voor die stichting en leuk voor mensen om dat eens te zien
Idem: fotografie@fok.nlquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:30 schreef b2py het volgende:
[..]
Je mag zo een deel van mijn Hef repo overnemen
Ik heb ze op Imgur gezet, maar ik zal ze mailen .quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Idem: fotografie@fok.nl
Even vermelden of je naamsvermelding wil (nickname of echte naam) en linkje naar je website/flikr-account?
Zou fijn zijn! Dan gaat het uploaden naar de FOK!server makkelijker.quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:02 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik heb ze op Imgur gezet, maar ik zal ze mailen .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |