Hij wordt is inmiddels een BN-er. Klaar voor kwisjes en paneltjes.quote:
Waarom?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef Latert het volgende:
Nou, nog 2x in DWDD gaan zitten en je wordt net zo gehaat als de rest van dat incestclubje.
Als ze hem de kans hadden gegeven had hij 50 minuten stukken voor zitten lezen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
BrammetjeWas maar goed dat Jeroen en Paul hem steeds onderbraken.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:45 schreef Specularium het volgende:
Hij kwam helemaal niet ijzersterk uit de hoek.
Dan heb ik volgens mij iets anders zitten kijken.quote:
Dank voor het melden man.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Leuk dat de VI Hooligans in de OP genoemd wordenTerecht.
ALsof je dat niet van te voren wist he? Dat dat zou gebeuren.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Niet bedankt voor het verwijderen
Omdat Brad Pitt Willem Holleeder gaat spelen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
Waarom moet er voor de 3e keer in korte tijd een film over de Heineken ontvoering gemaakt worden ?
Zijn toch degenen die dit topic groot hebben gemaakt.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
[..]
ALsof je dat niet van te voren wist he? Dat dat zou gebeuren.
quote:
Dit boek is nog maar het begin. Ooit komt er een uitgebreide reeks met elk levensjaar van Peter in een los boek.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:47 schreef Cynix ® het volgende:
Pedant mannetje, denken dat wij willen weten wat voor jeugd hij had.
Verfilming uiteraardquote:Op woensdag 24 april 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit boek is nog maar het begin. Ooit komt er een uitgebreide reeks met elk levensjaar van Peter in een los boek.
Met foto's van al zijn verjaardagen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit boek is nog maar het begin. Ooit komt er een uitgebreide reeks met elk levensjaar van Peter in een los boek.
Brammetje denkt vast wel dat de hele wereld om hem geen draait.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
BrammetjeWas maar goed dat Jeroen en Paul hem steeds onderbraken.
of het duitste wat ook nog eens grappig klinktquote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef Karina het volgende:
Nou nou wat een rebel zeg en wist hij toen het Engelse woord voor kut nog niet?
En ook van al zijn veroveringen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met foto's van al zijn verjaardagen.
Uitbrengen als presse-papier.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een Allejezus overbodig boek. Hier kan zelfs DeSlegte niets mee.
Fikt anders goed hoor, papier.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
Wat een Allejezus overbodig boek. Hier kan zelfs DeSlegte niets mee.
Peter Jackson gaat er een trilogie van maken.quote:
Kinderen zullen het uit het hoofd leren op de lagere school.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
Ik stem voorquote:Op woensdag 24 april 2013 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen Peter R en Brammetje niet is samen in een kamer gaan zitten om elkaar is te vertellen hoe goed ze wel niet zijn. Zijn wij er vanaf.
En van zijn verkrachtingsslachtoffers.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een catalogus van buitenvrouwen.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:51 schreef NoCigar het volgende:
[..]
En van zijn verkrachtingsslachtoffers.
Ondanks Jack.quote:
Je hebt zeker nog niet de Mart fappers gezien hierquote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef poepa het volgende:
Peter moet niet zeuren. Wie wordt er nog meer vergoddelijkt?
Maar keek het wel altijd voor ik wegging op zaterdagavond.quote:
De voorloper van DWDD eigenlijkquote:
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Maar het is nog steeds best leuk, vind ik.
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:53 schreef poepa het volgende:
Peter moet niet zeuren. Wie wordt er nog meer vergoddelijkt?
En die voetbal-Gordon.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt zeker nog niet de Mart fappers gezien hier
Zelfs met al deze promo?quote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Peter zal toch zelf niet denken dat het een bestseller gaat worden ? Zal niet verder dan zijn familieleden gaan denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gaat gratis weg bij het Kruidvatquote:Op woensdag 24 april 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
Peter zal toch zelf niet denken dat het een bestseller gaat worden ? Zal niet verder dan zijn familieleden gaan denk ik.
En interview met opmerkelijk nieuwsfiguurquote:Op woensdag 24 april 2013 19:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
TV draait door lijkt verdacht veel op Wat u aan ons opviel in de media inderdaad
Dat laatstequote:Op woensdag 24 april 2013 19:57 schreef Chai het volgende:
Is Jack nou zoveel lelijker geworden of viel me dat als kind gewoon nog niet zo op?
Dat laatstequote:Op woensdag 24 april 2013 19:57 schreef Chai het volgende:
Is Jack nou zoveel lelijker geworden of viel me dat als kind gewoon nog niet zo op?
Hij is altijd al ontzettend lelijk geweest, dat is niet iets van de laatste tijd.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:57 schreef Chai het volgende:
quote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zou erg onrealistisch zijn als Jack niet zou lachen, hij lacht immers ook altijd om Tijl Beckand
Dit is meer Hansie Hansie materiaal.quote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef Karina het volgende:
Slechtste youtubje gevonden door de redaktie.
Dat is nu ook he! Voor als we DWDD niet meer aankunnenquote:Op woensdag 24 april 2013 19:59 schreef Latert het volgende:
[..]
Dit is meer Hansie Hansie materiaal.
Niemand wilde hem toch ook op TV? "Hij had meer een radiohoofd"quote:Op woensdag 24 april 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hij is altijd al ontzettend lelijk geweest, dat is niet iets van de laatste tijd.
Dat vind ik heel moeilijk om te zeggenquote:
Nu haakt het klootjesvolk af.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef GGMM het volgende:
Wat een grappige typetjes zeg, ik lig hier helemaal dubbel.
Deze post is sarcastisch, behalve het gedeelte waarin staat dat het sarcastisch is.
Als je bij de Mol zit ben je niet zo zonbestendigquote:Op woensdag 24 april 2013 20:01 schreef Karina het volgende:
Jack is net op vakantie geweest aan zijn rode kop te zien.
Hij is wel flink afgevallen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:01 schreef alors het volgende:
Ligt het aan mijn beeld of is Sjek zo rood?
Als je een paar stuivers omhoog gooit zit-ie bij jou.quote:
Als ze d'r aan de voeten ophangen is het net of ze lacht.quote:
Nee, hij ziet er erg ongezond uit.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:01 schreef alors het volgende:
Ligt het aan mijn beeld of is Sjek zo rood?
Hee hij heeft wel de publieksprijs op het Leids cabaretfestival gewonnen hoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
Sinds wanneer is Sjek een humor-deskundoloog?
Wat?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:04 schreef Jivis het volgende:
[..]
Hee hij heeft wel de publieksprijs op het Leids Cabaretfestival gewonnen hoor.
Hehequote:Op woensdag 24 april 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Sanne vond het niet leuk. Of misschien konden we niet zien dat ze lachte.
Bedankt. Dit had het topic echt even nodig.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik kwam Jack laatst tegen bij de sigarenman.
Kleine persoonlijke noot tussendoor.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt. Dit had het topic echt even nodig.
Die is het zendertje in zijn huidige woning aan zoeken.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
Komt Edwin de Rooy van Zuidewijn nog?
Kwam 'm in de jaren 90 ook vaak tegen. Vond het ook erg leuk gezien te worden door zoveel mogelijk mensen.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
BZN in Irak was ook goedquote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef henkde_j het volgende:
Ik wil het Kunst en Kitsch item in Irak
Whehe inderdaad. Met die pretbekkenquote:
Wat moet jij daar, rook jij sigaren?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Ik dacht eerst dat het een buurman was of zo, ik riep nog vrolijk: halloquote:Op woensdag 24 april 2013 20:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kwam 'm in de jaren 90 ook vaak tegen. Vond het ook erg leuk gezien te worden door zoveel mogelijk mensen.
De was echt super.quote:
Nee ik kocht sigarettenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Wat moet jij daar, trok jij sigaren?
rokenquote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Karina, wat deed jij trouwens bij de sigarenman ? Wat moet jij met een sigaar ?
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat het een buurman was of zo, ik riep nog vrolijk: hallolater realiseerde ik me pas wie het was.
Sigaretten, die verkopen ze daar ook he?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef Pedroso het volgende:
Karina, wat deed jij trouwens bij de sigarenman ? Wat moet jij met een sigaar ?
Ja!quote:
surequote:Op woensdag 24 april 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Sigaretten, die verkopen ze daar ook he?
Jack is vies dikquote:
Is er al gezegd dat hij vies dik is?quote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Slobeend het volgende:
Jack doet al de hele voorbeschouwing in 1 minuut.
Nee. En ook nog niet dat hij een fatsoensrakker is.quote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er al gezegd dat hij vies dik is?
Sowieso lijkt mij die serie van Klopping wel erg interessant.quote:Op donderdag 25 april 2013 07:28 schreef Karina het volgende:
Dat vind ik wel leuke onderwerpen. Zullen velen hier het niet met mij eens zijn gok ik.
Zekerquote:Op donderdag 25 april 2013 10:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Sowieso lijkt mij die serie van Klopping wel erg interessant.
Hoog nerdgehalte, is vrij confronterend voor de meesten hier.quote:Op donderdag 25 april 2013 11:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
ZekerDie haat op Klopping begrijp ik dan ook totaal niet.
quote:Einde der grote elftallen: Tom Egbers en Edwin Winkels - 25-4-2013
Jarenlang was FC Barcelona toonaangevend, maar het voetbalteam begint scheurtjes te vertonen. Afgelopen dinsdag verloor het team met 4-0 van Bayern München. Een einde van een tijdperk? Een dag later won een andere Duitse club, Borussia Dortmund, met 4-1 van Real Madrid. Een Duitse Champions League finale komt zo dichtbij. Met Tom Egbers en Edwin Winkels, duiken we de geschiedenis in en bespreken we de tragiek van het verval van grote teams.
quote:Muziek: Eva Simons - 25-4-2013
hahaquote:Op woensdag 24 april 2013 20:11 schreef Stickertje het volgende:
dacht eerst, wat is lucky geweldig niet grappig, maar het was een aankondiging door jack
quote:- De abdicatie van Koningin Beatrix en de inhuldiging van Prins Willem-Alexander vereisen natuurlijk een enorme voorbereiding. Burgemeester van Amsterdam Eberhard van der Laan is de gastheer van die dag. Slaapt hij nog een beetje? En wat is zijn grootste doemscenario?
- Alexander Klöpping geeft vrijdag college in het kader van DWDD University! Voor dit college bracht Alexander een bezoek aan Silicon Valley, waar de hoofdkantoren staan van onder anderen Apple, Microsoft, Facebook, Twitter en Google. Vanavond een voorproefje.
- Jarenlang was FC Barcelona toonaangevend, maar het voetbalteam begint scheurtjes te vertonen. Afgelopen dinsdag verloor het team met 4-0 van Bayern München. Een einde van een tijdperk? Met Tom Egbers en Edwin Winkels duiken we de geschiedenis in en bespreken we de tragiek van het verval van grote teams.
Muziek is er van Eva Simons, tafeldame is Sylvana Simons.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |