Aangevuld met:quote:Op woensdag 24 april 2013 18:56 schreef golfer het volgende:
Voorlopige gastenlijst:
Sander Terphuis
PvdA-lid bespreekt strafbaar stellen van illegalen.
Schuurhof en Noomen
Royalty-deskundige en hoofdredacteur over publicatie foto's Amalia.
Maarten van Rossem
Historicus geeft een minicollege over koning Willem II.
Terpstraquote:Op woensdag 24 april 2013 20:32 schreef Eenskijken het volgende:
kijken hoe terpstra zich voor schut zet is ook wel lachen.
quote:Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Aangevuld met:
Antoinette Vlieger
Schreef 'Ver van mijn bed' over misbruik dienstmeisjes in Arabisch Schiereiland.
Als je je eerst even inleest weet je misschien wat en waarom....quote:
Zuurpruimquote:Op woensdag 24 april 2013 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Als je je eerst even inleest weet je misschien wat en waarom....
Ja, vanwege z'n handicaps.quote:Op woensdag 24 april 2013 21:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ZuurpruimIk heb me ingelezen maar hij heeft een gare kop.
Zie TV / [Pauw & Witteman #292] En hij staat!quote:Op woensdag 24 april 2013 22:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh
Zo ziet het er niet uit
Ingrid Beugel erbijquote:Op woensdag 24 april 2013 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Marjon van Royen zou vast ook wel een mening over de kroning hebben.. Nodig haar eens uit en zorg voor een drankje of twee
Die komt dan vertellen dat de Grieken niet voor niets het koningshuis eruit geschopt hebben in de jaren zestig van de vorige eeuw.quote:
Mariska Orbán-de Haas er ook gewoon bij.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Dat zou de grootste topshow ooit zijn. Maar die 2 grootheden tegelijk kan P&W niet aan.
Of op een middelbare schoolquote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moeten even een nieuwe maken, in de HEMA ofzo.
Onderzoek te water.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:12 schreef Latert het volgende:
Iets met veldonderzoek, boot en Pauw, etc.
Andere opties:quote:Op woensdag 24 april 2013 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze moeten even een nieuwe maken, in de HEMA ofzo.
Precies.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef alors het volgende:
Je bent gewoon een kneus man, laat dat kind toch met rust.
Tijdens de herdenking op 4 meiquote:Op woensdag 24 april 2013 23:14 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Andere opties:
- In de gevangenis
- In de IKEA
- Op de dam tijdens 30 April.
- Tijdens een begrafenis.
- La Place
- Trein
Gewoon met een microfoon, gaat prima in die reclame.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
En dan wel schreeuwen he.
Daarom. Sowieso is het argument een normaal leven een drol. Ze groeien op in de mooiste (vakantie)huizen, maar een beetje last HO HO HO MAAR DAT KAN NIET HOOR DAN IS ER EEN PROBLEEMquote:Op woensdag 24 april 2013 23:17 schreef Latert het volgende:
Tsja, hier hebben alle celebrities mee te maken...
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:18 schreef Rickazio het volgende:
Wij onderhouden die kids. Alleen privacy als er geen cent naar die lui gaat.
Moest er net aan denken.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Ze krijgen toch hun fotomomentje om de zoveel tijd?
Laat het daar lekker bij. Ben al blij dat Joop van Telllingen dood is.
Ach, deels wel waar. Er wordt alleen maar geklaagd, terwijl ze eigenlijk niet veel te klagen hebben.quote:
Als je een paar miljoen overmaakt naar mij mag je zoveel foto's maken als je wiltquote:
netto brengen ze anders best wat geld in het laadje voor het volk.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:18 schreef Rickazio het volgende:
Wij onderhouden die kids. Alleen privacy als er geen cent naar die lui gaat.
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:19 schreef Specularium het volgende:
Ze krijgen toch hun fotomomentje om de zoveel tijd?
Laat het daar lekker bij. Ben al blij dat Joop van Telllingen dood is.
hoe kom je daar bij?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
netto brengen ze anders best wat geld in het laadje voor het volk.
Jij vindt ook dat iedereen die geld krijgt van de overheid, mensen in de bijstand, ambtenaren, etc, etc, gewoon geen recht meer op privacy hebben?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:19 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Als je een paar miljoen overmaakt naar mij mag je zoveel foto's maken als je wilt
O dat weer. Maar het gaat om PRINCIPES PRINCIPES PRINCIPES!!!!quote:Op woensdag 24 april 2013 23:19 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
netto brengen ze anders best wat geld in het laadje voor het volk.
Paar miljoen vergelijken met geld voor levensonderhoudquote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt ook dat iedereen die geld krijgt van de overheid, mensen in de bijstand, ambtenaren, etc, etc, gewoon geen recht meer op privacy hebben?
Alsof dat kind daarom heeft gevraagd.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Paar miljoen vergelijken met geld voor levensonderhoud
http://biz.thepostonline.(...)land-145-miljard-op/quote:
Lekker hypocriet ja. Die durft wel gewoon naast Kwalbert te zitten.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Travel. het volgende:
JA JA BOULEVARD DIE IETS ZEGT OVER DE PRIVACY, LAAT ME NIET LACHEN.
Ze kunnnen gewoon afstand doen van de troon, maar als het zo ver is vinden ze het allemaal stiekem toch wel leukquote:Op woensdag 24 april 2013 23:22 schreef alors het volgende:
[..]
Alsof dat kind daarom heeft gevraagd.
Lees die terechte comments daar maar.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
http://biz.thepostonline.(...)land-145-miljard-op/
Daarnaast is het idee van privacy nou juist dat het geen standaard dienstverlening is waar je voor betaald.
Welke principes? Dat je kinderen met rust laat?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
O dat weer. Maar het gaat om PRINCIPES PRINCIPES PRINCIPES!!!!
Inderdaad ja. Ook als het om het afschaffen van het Koningshuis gaat.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:26 schreef marcodej het volgende:
"Het is 2013" is altijd zo'n- argument.
Principes dat, die kids en familie naar Argentinië etc naar het buitenland kunnen, van belastingeld (zal best meer opleveren, maar betaald wordt het wel door ons) maar zodra er een keer iets tegenover staat is er meteen gezeik.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:25 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Welke principes? Dat je kinderen met rust laat?
Ik vind eigenlijk met deze foto's niet zoveel mis, en de mediacode geforceerd.
Maar er is geen enkel journalistiek principe gedient met deze foto; Niks nieuwswaardigs. Dus waarom je juist met deze foto's de code doorbreekt ontgaat mij een beetje. Amalia vast op een politiebureau, dat zou een relevante foto zijn die de hele natie direct aangaat.
Ze gezicht is één grote snee.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heeft die nou een snee in zn lip?
De comments vol met veronderstellingen?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lees die terechte comments daar maar.
Rare bron btw.
Klinkt wel als een bijzonder verhaal idd.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Deze vent is een held. Heb zijn verhaal jaren geleden in een programma van Jack Spijkerman gehoord. Binnen een maand of 8 sprak hij bijna accentloos Nederlands. Letterlijk half blind ontsnapt naar de enige stad die hij kende, Amsterdam.
Dat ben ik wel met je eens.WA lijkt daar een stuk moeilijker mee om te gaan dan Beatrix.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Principes dat, die kids en familie naar Argentinië etc naar het buitenland kunnen, van belastingeld (zal best meer opleveren, maar betaald wordt het wel door ons) maar zodra er een keer iets tegenover staat is er meteen gezeik.
Bijzonder, en vooral heel knap, en dan gewoon de Uni afronden en nu kamerlid van PvdA zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Deze vent is een held. Heb zijn verhaal jaren geleden in een programma van Jack Spijkerman gehoord. Binnen een maand of 8 sprak hij bijna accentloos Nederlands. Letterlijk half blind ontsnapt naar de enige stad die hij kende, Amsterdam.
Ja nu mag het wel omdat ze nu nieuws zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:33 schreef ddx het volgende:
Wel grappig net die foto's die niet in media mochten komen van rechter, maar dan wel in het nos journaal laten zien.
En nu weer op publiek net....
Volgens mij is v. Rossem wel een stinkerd.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
Het gezicht van Van Rossum is ook een snee.
Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is v. Rossem wel een stinkerd.zo'n zwerver
Hij heeft altijd iets zwarts aan volgens mijquote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.
1 set zwarte klerenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft altijd iets zwarts aan volgens mij
Zijn kast hangt vol met zwarte truien.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.
Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Dat misbruik-argument klopt wel... En inderdaad de het symboolpolitiek-argument. Warom zou je het dan doen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem leegt wel zijn zak elke dag
Ohja, daar hebben ze het over gehad bij VIquote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem wast wel zijn zak elke dag
En hij eet elke dag een banaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem wast wel zijn zak elke dag
Omdat illegaliteit niet strafbaar stellen nergens op slaat. Als je illegaal een land binnen gaat ben je strafbaar, lijk mij vrij logisch.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Dat misbruik-argument klopt wel... En inderdaad de het symboolpolitiek-argument. Warom zou je het dan doen?
Ze lopen een beetje achter. Dit was vroeger ook normaal hier.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Is cultuur, moeten wij gewoon respecteren.
Het gaat hier om een rechtspositie. Ik ben het ermee eens dat wanneer je illegaal bent, je iets doet wat niet mag. Strafbaar stellen stelt je echter open voor andere sancties dan uitzetten. Dit terwijl uitzetten het enige zou moeten zijn. Waarschijnlijk blijft het ook gewoon hetzelfde, en dus is het pure symboolpolitiek. Maar ik kan me voorstellen dat je een illegale nu wel makkelijker kan uitbuiten. Immers is het grote verschil tussen wel en niet strafbaar dat je nu vervolgd kan worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:52 schreef vaatwasser41 het volgende:
[..]
Omdat illegaliteit niet strafbaar stellen nergens op slaat. Als je illegaal een land binnen gaat ben je strafbaar, lijk mij vrij logisch.
frits is de connectie tussen RTL en NOS ivm primeursquote:Op donderdag 25 april 2013 22:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Frits Wester
Parlementair verslaggever bespreekt belastingfraude door Bulgaren.
Uitgerekend meesteroplichter frits wester mag komen spreken over fraude
Vandaar dat Johan er zo slecht uitzietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Lucia heeft toch seks gehad met Johan Derksen, na die ene DWDD?
nee dat was altijd al zoquote:Op donderdag 25 april 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vandaar dat Johan er zo slecht uitziet
Vertel vertelquote:Op donderdag 25 april 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Lucia heeft toch seks gehad met Johan Derksen, na die ene DWDD?
Ze lijkt echt op Wim!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Lucia is een combinatie van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, frits is een nepjournalist met een dubbele agenda.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
frits is de connectie tussen RTL en NOS ivm primeurs
Er was duidelijk een seksueel geladen sfeer aan tafel. Lucia flirtte erop los.quote:
Als ik geen wijf zou hebben waar ik zo bijna elke dag overheen moet/wil zou ik het zelfde doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
Maarten is eigenlijk gewoon een vieze vent.. 3 Dagen al dezelfde kleding aan.. Verder een prachtige spreker natuurlijk.
je begrijpt het nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, frits is een nepjournalist met een dubbele agenda.
Ik zie hem nog steeds als woordvoerder CDA en dan snap je vaak al waar hij zogenaamd zijn "mening" vandaan haalt.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, frits is een nepjournalist met een dubbele agenda.
Zes jaar geen pik gezien, dan is alles goed genoegquote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er was duidelijk een seksueel geladen sfeer aan tafel. Lucia flirtte erop los.
Daarom begint ie ook een uitvaartbureau voor ex-politici.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Lucia ziet er wel wat uitgeruster uit tov die eerste uitzending.
Gerdje aan de andere kant staat op overlijden.
dat heb je toch ook niet? Dit is fok...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ik geen wijf zou hebben waar ik zo bijna elke dag overheen moet/wil zou ik het zelfde doen.
Als je hier post heb je tenminste wel 30 cm.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat heb je toch ook niet? Dit is fok...
klopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je hier post heb je tenminste wel 30 cm.
Vergeet ook vooral niet dat hij naast zn werk als journalist ook een succesvol lobbykantoor heeftquote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds als woordvoerder CDA en dan snap je vaak al waar hij zogenaamd zijn "mening" vandaan haalt.
Weekers kan er niks van en Miltenburg moest huilen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wie praat me kort bij over Weekers? Nieuws vandaag niet meegekregen.
Van Miltenburgquote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weekers kan er niks van en Miltenburg moest huilen.
weekers heeft een transfer gemaakt naar PSVquote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wie praat me kort bij over Weekers? Nieuws vandaag niet meegekregen.
Ik heb wel een wijf maar het ziet er niet uit, en geen haar op me hoofd (zover ik ze nog heb) die er over denkt daar elke dag overheen te gaan. Dus ja ik ben een ekte Fokkert, alleen ik ben wat ouder...(aan jullie om de waarheid hier tussen te ventileren)quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat heb je toch ook niet? Dit is fok...
Je kan het Frits niet kwalijk nemen. Het is gewoon triest dat P&W maar 1 a 2 politiek verslaggevers in hun klapper hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
Grappig onderwerp. Jammer dat Frits-ik-denk-dat-ik-alles-weet-Wester weer zijn mening moet laten horen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb wel een wijf maar het ziet er niet uit, en geen haar op me hoofd (zover ik ze nog heb) die er over denkt daar elke dag overheen te gaan. Dus ja ik ben een ekte Fokkert, alleen ik ben wat ouder...(aan jullie om de waarheid hier tussen te ventileren)
Och geef dat meiske toch het voordeel. Ze was waarschijnlijk ongesteld....quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Miltenburg![]()
Slechtste voorzitter ooit.
Verbeet in d'r eerste jaar was ook een ramp hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Miltenburg![]()
jij kent de voorzitter van 1972 natuurlijk!!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Miltenburg![]()
En dat is geen compliment.quote:
dr. ir. A. Vondeling!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jij kent de voorzitter van 1972 natuurlijk!!
Op een paar mooie en grappige stukjes heeft ook zij het bar slecht gedaan. Die Geus met die rode drank neus was toch echt de beste die ik heb meegemaakt in mijn politieke geschiedenis.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Verbeet in d'r eerste jaar was ook een ramp hoor
Ik dacht je een grapje maaktequote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weekers kan er niks van en Miltenburg moest huilen.
Ik maak nooit grapjes.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik dacht je een grapje maakte_!_!_!_! wat een politiek weer zeg.
Ik mis toch het gesnuif van Kieftquote:Op donderdag 25 april 2013 23:23 schreef Latert het volgende:
[ afbeelding ]
What is seen cannot be unseen.
Die gooit die kleine zakjes friet in een holle kies...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
Ton Elias gaat de hele dag happymeals lopen vreten.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:24 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die gooit die kleine zakjes friet in een holle kies...
Daarom werd ze ook beschuldigd.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze lijkt wel enigszins gestoord te zijn
Beroerte gehad...schijnt wel wat te kunnen doen met mensen...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef Ronaldsen het volgende:
Ze lijkt wel enigszins gestoord te zijn
Deed een gooi in 2010. Maar toen won Verbeet opnieuw.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:22 schreef Wopper1 het volgende:
Ton Elias opvolger van van Miltenburg.. Hahaha
De plofvoorzitter
Ooh vandaar.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Beroerte gehad...schijnt wel wat te kunnen doen met mensen...
45.000 euro heeft ze gekregen volgens Wikipediaquote:Op donderdag 25 april 2013 23:22 schreef RensAjacied het volgende:
Heb altijd medelijden met die vrouw al is ze nu wel financieel onafhankelijk.
oei ok. Wist k nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ok vandaar, wist ik nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:25 schreef waxmask het volgende:
[..]
Zo weinig?quote:Op donderdag 25 april 2013 23:27 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
45.000 euro heeft ze gekregen volgens Wikipedia
quote:
quote:
Toen zat ze nog vast en diende haar laatste middel cassatie nog.quote:
De Nederlandse staat kan dat geld uiteraard beter besteden... aan Bulgaarse dorpen bijvoorbeeld...quote:
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Als Lucia uit de kleren gaat wel
Ik had die vrouw wel een miljoentje of 2 gegund hoor. Jezus man...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:29 schreef Latert het volgende:
[..]
De Nederlandse staat kan dat geld uiteraard beter besteden... aan Bulgaarse dorpen bijvoorbeeld...
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
ik gun jou haar levenquote:Op donderdag 25 april 2013 23:31 schreef Martinello het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |