Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is v. Rossem wel een stinkerd.zo'n zwerver
Hij heeft altijd iets zwarts aan volgens mijquote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.
1 set zwarte klerenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft altijd iets zwarts aan volgens mij
Zijn kast hangt vol met zwarte truien.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.
Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Dat misbruik-argument klopt wel... En inderdaad de het symboolpolitiek-argument. Warom zou je het dan doen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem leegt wel zijn zak elke dag
Ohja, daar hebben ze het over gehad bij VIquote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem wast wel zijn zak elke dag
En hij eet elke dag een banaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem wast wel zijn zak elke dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |