Ze gezicht is één grote snee.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:27 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Heeft die nou een snee in zn lip?
De comments vol met veronderstellingen?quote:Op woensdag 24 april 2013 23:24 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Lees die terechte comments daar maar.
Rare bron btw.
Klinkt wel als een bijzonder verhaal idd.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Deze vent is een held. Heb zijn verhaal jaren geleden in een programma van Jack Spijkerman gehoord. Binnen een maand of 8 sprak hij bijna accentloos Nederlands. Letterlijk half blind ontsnapt naar de enige stad die hij kende, Amsterdam.
Dat ben ik wel met je eens.WA lijkt daar een stuk moeilijker mee om te gaan dan Beatrix.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:27 schreef Travel. het volgende:
[..]
Principes dat, die kids en familie naar Argentinië etc naar het buitenland kunnen, van belastingeld (zal best meer opleveren, maar betaald wordt het wel door ons) maar zodra er een keer iets tegenover staat is er meteen gezeik.
Bijzonder, en vooral heel knap, en dan gewoon de Uni afronden en nu kamerlid van PvdA zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:28 schreef Kenju het volgende:
Deze vent is een held. Heb zijn verhaal jaren geleden in een programma van Jack Spijkerman gehoord. Binnen een maand of 8 sprak hij bijna accentloos Nederlands. Letterlijk half blind ontsnapt naar de enige stad die hij kende, Amsterdam.
Ja nu mag het wel omdat ze nu nieuws zijn.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:33 schreef ddx het volgende:
Wel grappig net die foto's die niet in media mochten komen van rechter, maar dan wel in het nos journaal laten zien.
En nu weer op publiek net....
Volgens mij is v. Rossem wel een stinkerd.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:34 schreef marcodej het volgende:
Het gezicht van Van Rossum is ook een snee.
Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Volgens mij is v. Rossem wel een stinkerd.zo'n zwerver
Hij heeft altijd iets zwarts aan volgens mijquote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.
1 set zwarte klerenquote:Op woensdag 24 april 2013 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij heeft altijd iets zwarts aan volgens mij
Zijn kast hangt vol met zwarte truien.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Latert het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ie dezelfde kleren aan als gister. Ben benieuwd of ie morgen weer in het zwart komt.
Henk en Ingrid.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Dat misbruik-argument klopt wel... En inderdaad de het symboolpolitiek-argument. Warom zou je het dan doen?
quote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem leegt wel zijn zak elke dag
Ohja, daar hebben ze het over gehad bij VIquote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem wast wel zijn zak elke dag
En hij eet elke dag een banaan.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:39 schreef superniger het volgende:
Maarten van Rossem wast wel zijn zak elke dag
Omdat illegaliteit niet strafbaar stellen nergens op slaat. Als je illegaal een land binnen gaat ben je strafbaar, lijk mij vrij logisch.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:36 schreef Kenju het volgende:
Dat misbruik-argument klopt wel... En inderdaad de het symboolpolitiek-argument. Warom zou je het dan doen?
Ze lopen een beetje achter. Dit was vroeger ook normaal hier.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:56 schreef Specularium het volgende:
Is cultuur, moeten wij gewoon respecteren.
Het gaat hier om een rechtspositie. Ik ben het ermee eens dat wanneer je illegaal bent, je iets doet wat niet mag. Strafbaar stellen stelt je echter open voor andere sancties dan uitzetten. Dit terwijl uitzetten het enige zou moeten zijn. Waarschijnlijk blijft het ook gewoon hetzelfde, en dus is het pure symboolpolitiek. Maar ik kan me voorstellen dat je een illegale nu wel makkelijker kan uitbuiten. Immers is het grote verschil tussen wel en niet strafbaar dat je nu vervolgd kan worden.quote:Op woensdag 24 april 2013 23:52 schreef vaatwasser41 het volgende:
[..]
Omdat illegaliteit niet strafbaar stellen nergens op slaat. Als je illegaal een land binnen gaat ben je strafbaar, lijk mij vrij logisch.
frits is de connectie tussen RTL en NOS ivm primeursquote:Op donderdag 25 april 2013 22:51 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Frits Wester
Parlementair verslaggever bespreekt belastingfraude door Bulgaren.
Uitgerekend meesteroplichter frits wester mag komen spreken over fraude
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |