weekers heeft een transfer gemaakt naar PSVquote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wie praat me kort bij over Weekers? Nieuws vandaag niet meegekregen.
Ik heb wel een wijf maar het ziet er niet uit, en geen haar op me hoofd (zover ik ze nog heb) die er over denkt daar elke dag overheen te gaan. Dus ja ik ben een ekte Fokkert, alleen ik ben wat ouder...(aan jullie om de waarheid hier tussen te ventileren)quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat heb je toch ook niet? Dit is fok...
Je kan het Frits niet kwalijk nemen. Het is gewoon triest dat P&W maar 1 a 2 politiek verslaggevers in hun klapper hebben.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef Travel. het volgende:
Grappig onderwerp. Jammer dat Frits-ik-denk-dat-ik-alles-weet-Wester weer zijn mening moet laten horen.
quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik heb wel een wijf maar het ziet er niet uit, en geen haar op me hoofd (zover ik ze nog heb) die er over denkt daar elke dag overheen te gaan. Dus ja ik ben een ekte Fokkert, alleen ik ben wat ouder...(aan jullie om de waarheid hier tussen te ventileren)
Och geef dat meiske toch het voordeel. Ze was waarschijnlijk ongesteld....quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Miltenburg![]()
Slechtste voorzitter ooit.
Verbeet in d'r eerste jaar was ook een ramp hoorquote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Miltenburg![]()
jij kent de voorzitter van 1972 natuurlijk!!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Van Miltenburg![]()
En dat is geen compliment.quote:
dr. ir. A. Vondeling!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:20 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
jij kent de voorzitter van 1972 natuurlijk!!
Op een paar mooie en grappige stukjes heeft ook zij het bar slecht gedaan. Die Geus met die rode drank neus was toch echt de beste die ik heb meegemaakt in mijn politieke geschiedenis.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Verbeet in d'r eerste jaar was ook een ramp hoor
Ik dacht je een grapje maaktequote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weekers kan er niks van en Miltenburg moest huilen.
Ik maak nooit grapjes.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:21 schreef Travel. het volgende:
[..]
Ik dacht je een grapje maakte_!_!_!_! wat een politiek weer zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |