Vandaar dat Johan er zo slecht uitzietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Lucia heeft toch seks gehad met Johan Derksen, na die ene DWDD?
nee dat was altijd al zoquote:Op donderdag 25 april 2013 23:11 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vandaar dat Johan er zo slecht uitziet
Vertel vertelquote:Op donderdag 25 april 2013 23:10 schreef marcodej het volgende:
Lucia heeft toch seks gehad met Johan Derksen, na die ene DWDD?
Ze lijkt echt op Wim!quote:Op donderdag 25 april 2013 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Lucia is een combinatie van:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, frits is een nepjournalist met een dubbele agenda.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:09 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
frits is de connectie tussen RTL en NOS ivm primeurs
Er was duidelijk een seksueel geladen sfeer aan tafel. Lucia flirtte erop los.quote:
Als ik geen wijf zou hebben waar ik zo bijna elke dag overheen moet/wil zou ik het zelfde doen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:11 schreef Wopper1 het volgende:
Maarten is eigenlijk gewoon een vieze vent.. 3 Dagen al dezelfde kleding aan.. Verder een prachtige spreker natuurlijk.
je begrijpt het nietquote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, frits is een nepjournalist met een dubbele agenda.
Ik zie hem nog steeds als woordvoerder CDA en dan snap je vaak al waar hij zogenaamd zijn "mening" vandaan haalt.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Nee, frits is een nepjournalist met een dubbele agenda.
Zes jaar geen pik gezien, dan is alles goed genoegquote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Er was duidelijk een seksueel geladen sfeer aan tafel. Lucia flirtte erop los.
Daarom begint ie ook een uitvaartbureau voor ex-politici.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef Specularium het volgende:
Lucia ziet er wel wat uitgeruster uit tov die eerste uitzending.
Gerdje aan de andere kant staat op overlijden.
dat heb je toch ook niet? Dit is fok...quote:Op donderdag 25 april 2013 23:13 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als ik geen wijf zou hebben waar ik zo bijna elke dag overheen moet/wil zou ik het zelfde doen.
Als je hier post heb je tenminste wel 30 cm.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
dat heb je toch ook niet? Dit is fok...
klopt.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als je hier post heb je tenminste wel 30 cm.
Vergeet ook vooral niet dat hij naast zn werk als journalist ook een succesvol lobbykantoor heeftquote:Op donderdag 25 april 2013 23:14 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ik zie hem nog steeds als woordvoerder CDA en dan snap je vaak al waar hij zogenaamd zijn "mening" vandaan haalt.
Weekers kan er niks van en Miltenburg moest huilen.quote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef RensAjacied het volgende:
Wie praat me kort bij over Weekers? Nieuws vandaag niet meegekregen.
Van Miltenburgquote:Op donderdag 25 april 2013 23:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
Weekers kan er niks van en Miltenburg moest huilen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |