Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
Ik doe mijn 410 in de verkoop zodra ik m'n vakantiegeld heb, zodat ik een 610 kan kopen
Interessant 610 leek mij leuker dan de 410, maar een beetje te duur voor mij Zat eerst te kijken naar de 10, toen ging ik kijken naar de 210.. en nu wil ik de 410 alweer.. haha
Ik blijf voorlopig gewoon zonder horloge lopen. Wel leuk hoor, maar eerst maar eens fatsoenlijke schoenen kopen. Ben wel benieuwd wat mijn hartslag is tijdens het lopen, dus binnenkort het horloge en de hartslagmeter van mossel maar eens lenen.
Ik ga zo de deur uit. Met nieuwe hardloopkleding én nieuwe muziekjes op m'n telefoon. Als dat geen lekker rondje wordt!
Op woensdag 24 april 2013 19:06 schreef Gogo83 het volgende: Ik blijf voorlopig gewoon zonder horloge lopen. Wel leuk hoor, maar eerst maar eens fatsoenlijke schoenen kopen. Ben wel benieuwd wat mijn hartslag is tijdens het lopen, dus binnenkort het horloge en de hartslagmeter van mossel maar eens lenen.
Ik ga zo de deur uit. Met nieuwe hardloopkleding én nieuwe muziekjes op m'n telefoon. Als dat geen lekker rondje wordt!
Op woensdag 24 april 2013 19:06 schreef Gogo83 het volgende: Ik blijf voorlopig gewoon zonder horloge lopen. Wel leuk hoor, maar eerst maar eens fatsoenlijke schoenen kopen. Ben wel benieuwd wat mijn hartslag is tijdens het lopen, dus binnenkort het horloge en de hartslagmeter van mossel maar eens lenen.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig. When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
Horloge is - naast (& na) mijn hardloopschoenen - toch wel de beste aankoop die ik heb gedaan. Zo`n opluchting om geen armband meer om te hoeven die gaat irriteren bij wat zweet.
Maar wat is nu echt de juiste plek voor die band om je borst? Net onder de tepel?
Na goed, de blarentest lijkt geslaagd te zijn helaas kreeg ik wel weer last van m'n schenen... Meh... Nu dus met icepacks op de bank, en kijken hoe snel het wegtrekt.
Misschien zondag toch iets te enthousiast gedaan...?
Deze bolle heeft weer een heerlijk pittige interval workout gehad. Warme weer zorgt wel dat mijn schoenen kleiner leken, yep weer een bloedende teen daardoor gelopen, maar het was het waard Weer een 5K op de teller erbij! Zo blij dat ik toch ben gegaan!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef De_kluizenaar het volgende: Deze bolle heeft weer een heerlijk pittige interval workout gehad. Warme weer zorgt wel dat mijn schoenen kleiner leken, yep weer een bloedende teen daardoor gelopen, maar het was het waard Weer een 5K op de teller erbij! Zo blij dat ik toch ben gegaan!
Lekker he! Interval vind ik ook altijd wel erg leuk. Krijg je nu blaren ofzo dan op je tenen? Misschien wat dunnere sokken aan, als dat kan natuurlijk?
Op woensdag 24 april 2013 20:00 schreef De_kluizenaar het volgende: Deze bolle heeft weer een heerlijk pittige interval workout gehad. Warme weer zorgt wel dat mijn schoenen kleiner leken, yep weer een bloedende teen daardoor gelopen, maar het was het waard Weer een 5K op de teller erbij! Zo blij dat ik toch ben gegaan!
Zijn je schoenen niet te klein?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Op woensdag 24 april 2013 20:16 schreef DeHovenier het volgende: Wil me inschrijven in de Golden Ten in delft, is op 9 mei. Zit alleen te twijfelen of ik de 5km ga lopen of de 10 km....
De 10. Kan YUR hazen, loop je waarschijnlijk wel een PR
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
De 10. Kan YUR hazen, loop je waarschijnlijk wel een PR
M'n pa en m'n oudste zus lopen ook de 10. Laatste keer dat ik aan een wedstrijd heb meegedaan liep ik de 8km in de Amsterdam Marathon vorig jaar in 40:42.
M'n pa en m'n oudste zus lopen ook de 10. Laatste keer dat ik aan een wedstrijd heb meegedaan liep ik de 8km in de Amsterdam Marathon vorig jaar in 40:42.
Is 2 weken genoeg om te trainen voor 10 km?
Als je gewoon hebt doorgelopen na die 8, kan je 10 ook wel. No worries.
Op woensdag 24 april 2013 19:35 schreef Guppyfriend het volgende: Na goed, de blarentest lijkt geslaagd te zijn helaas kreeg ik wel weer last van m'n schenen... Meh... Nu dus met icepacks op de bank, en kijken hoe snel het wegtrekt.
Misschien zondag toch iets te enthousiast gedaan...?
Iig een oplossing voor de blaren dus! Heb je het nu met Compeed gedaan én tape, of alleen tape?
Hier ook de pootjes hoog! & moet wat aan mijn werk doen
Lekker he! Interval vind ik ook altijd wel erg leuk. Krijg je nu blaren ofzo dan op je tenen? Misschien wat dunnere sokken aan, als dat kan natuurlijk?
Nee ik moet er voor zorgen dat de nagel heel kort blijft anders gaat hij in mijn vlees snijden, steeds dezelfde teen. Maar einde van de dag, warm weer, voeten worden dan iets groter. Ik zou dan net een halve maat groter moeten hebben voor warm weer. Hmmm, geen gek excuus in Mei.
Interval is leuk inderdaad, doorlopen in korte tijd!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Iig een oplossing voor de blaren dus! Heb je het nu met Compeed gedaan én tape, of alleen tape?
Hier ook de pootjes hoog! & moet wat aan mijn werk doen
Gewoon alleen Kruidvat sporttape! Natuurlijk heb ik nog niet echt ver ermee gelopen, maar ik ben voorzichtig positief
Wat betreft de blaren dan toch, de schenen moeten zich wel weer even gaan gedragen. Misschien toch m'n compressiekousen weer aantrekken tijdens het rennen. Ik heb ze de laatste weken niet meer aangetrokken, omdat ik graag zie dat m'n benen een kleurtje gaan krijgen. Maar dat moet dan maar even wachten...
Horloge is - naast (& na) mijn hardloopschoenen - toch wel de beste aankoop die ik heb gedaan. Zo`n opluchting om geen armband meer om te hoeven die gaat irriteren bij wat zweet.
[..]
Ik ga een spibelt kopen om m'n telefoon in te stoppen. Is voor mij op dit moment het beste alternatief. Ik bedacht me vandaag pas toen ik weg ging dat ik dan wel mooie nieuwe kleding heb, maar m'n telefoon kon ik nergens kwijt. Lang leve de sportbeha, maar dat is toch niet echt een structurele oplossing.
Wel weer lekker gelopen! Wel twee keer even pas op de plaats moeten maken vanwege steken onder m'n ribben. Heb dat zo nu en dan en is supervervelend. Weet ook niet zo goed hoe het komt, had niet het idee te hard van stapel te gaan ofzo. Peptalk via endomondo is grappig trouwens!! Ik liep daarna gelijk weer wat sneller volgens mij.