Het gaat niet om of ze gelijk hebben. Het gaat erom dat de 'gemiddelde Nederlander' niet bestaat.quote:Op zondag 28 april 2013 02:12 schreef June. het volgende:
[..]
Hebben ze eens gelijk is het weer niet goed![]()
Het is niet dat het me dwars zit. Het is dat al het nieuws dat hierover naar voren komt weer nieuwe gespreksstof geeft.quote:Op zondag 28 april 2013 02:50 schreef remlof het volgende:
Stelletje dramaqueens, je druk maken om een liedje voor een poppenkast
Is het gezellig onder je steen?quote:Op zondag 28 april 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoorde onderstaand nummer en dat vond ik nou een echt leuk en vrolijk Hollands nummer dat voor mij part meer gepromoot mag worden.
quote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef superworm het volgende:
In Curacao wordt geoefend!
http://nos.nl/koningshuis/video/500845-.html
''De W van Willem, de W van Willemstad''quote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef superworm het volgende:
In Curacao wordt geoefend!
http://nos.nl/koningshuis/video/500845-.html
Oh godverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverdegodverde!quote:
Helden!quote:
quote:Wijers: opzet Koningslied was 'inschattingsfout'
Bewerkt door: redactie − 29/04/13, 10:56 − bron: ANP
© ANP. Beeld van de opname van het Koningslied.
Het Nationaal Comité Inhuldiging heeft met de opzet van het Koningslied een inschattingsfout gemaakt. Dat beaamde de voorzitter van het comité Hans Wijers maandagochtend op Radio 1. 'De tekst appelleert niet aan de smaak van veel Nederlanders', zei Wijers.
Verbroederen en samenbinden, was de taak die het comité zich had gesteld met het Koningslied. 'We daar zijn we niet in geslaagd. We hebben hooguit 30 tot 40 procent van de Nederlanders bereikt', schat Wijers.
De tekst van het Koningslied is samengesteld op basis van inzendingen van het Nederlandse publiek. De kritiek op het nummer was niet mals. Componist John Ewbank trok het daarop terug. Toch zal het dinsdag in Ahoy in Rotterdam ten gehore worden gebracht tijdens een feestelijke samenzang. Daar zijn nog kaarten voor beschikbaar.
Daar hoor ik dus niet bij. Ik heb hem pas vandaag beluisterd. En ook al het 'gezeik' er omheen heb ik helaas gemist.quote:Op maandag 29 april 2013 14:59 schreef roos85 het volgende:
Wijers: opzet Koningslied was 'inschattingsfout'
Bewerkt door: redactie − 29/04/13, 10:56 − bron: ANP
Verbroederen en samenbinden, was de taak die het comité zich had gesteld met het Koningslied. 'We daar zijn we niet in geslaagd. We hebben hooguit 30 tot 40 procent van de Nederlanders bereikt', schat Wijers.
Ze hebben later wel een clipje laten zien met verschillende beelden van plaatsen tijdens het zingen van het koningslied, maar het was een vrij treurige bedoening. Alleen op Curaçao hadden ze echt hun best gedaan.quote:Op woensdag 1 mei 2013 18:27 schreef Drebbelman het volgende:
Ik heb het gisteren niet live gezien, maar was het niet het plan om naar verschillende lokaties in het land te schakelen? Daar zie ik nergens iets van terug :S
Kennelijk. Ik vind het geweldig, het eerste nummer dat ik ooit op iTunes gekocht heb zelfsquote:Op donderdag 2 mei 2013 00:45 schreef Paul het volgende:
Is dat gezeur om het Koningslied nou nog bezig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |