Ik zag het!quote:Op vrijdag 26 april 2013 22:53 schreef Cee het volgende:
Het Koningslied nu bij Have I Got News For You op de BBC!Men moet lachen.
Marc Marie was een baasquote:Op zaterdag 27 april 2013 10:41 schreef roos85 het volgende:
De fittie tussen Marc-Marie en Paul gisteren bij DWDD
http://dewerelddraaitdoor.vara.nl/media/230258
twitter:pauldeleeuw1962 twitterde op vrijdag 26-04-2013 om 22:19:21@MarcMarieH we worden Snip en Snap 2.0 genoemd! reageer retweet
Maar wel heel mooi van Brigitte.quote:Op vrijdag 26 april 2013 07:40 schreef Isabeau het volgende:
Absoluut de mooiste! Maar die is voor Beatrix en niet voor de aanstaande koning.
Heel erg mooi van Brigitte, topwijf ....quote:
Inderdaad, prachtig lied. Mooi voor 14 september bij Bea's afscheidsfeest.quote:Op zaterdag 27 april 2013 11:31 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Maar wel heel mooi van Brigitte.
150.000 euro..maar vervolgens vloeien er royalties terug, dus per saldo maken ze zelfs winst erop denk ik..quote:Op vrijdag 26 april 2013 09:19 schreef tong80 het volgende:
Het officiële Koningslied van John Ewbank, waarover de laatste dagen veel te doen was, heeft de Nederlandse Publieke Omroep maar liefst 150.000 euro gekost.
Het geld was uitgegeven voor de hele productie van het officiële koningslied en alle activiteiten eromheen, variërend van het werven van zinnen bij het publiek tot kosten voor technici en het opnemen van het lied. De zegsman van de NPO zegt dat Ahoy in Rotterdam en de deelnemende artiesten zonder betaling mee wilden werken. Het bedrag is gehaald uit het potje 'onvoorziene kosten'.
Het koningslied werd vorige week gepresenteerd en kreeg toen veel kritiek. Het Nationaal Comité Inhuldiging blijft vasthouden aan het lied, dat op de avond van 30 april wordt gezongen voor het nieuwe koningspaar.
Royalties gaan naar het Oranje Fonds volgens mij, daarnaast zal dat bedrag ook wel meevallen; zoveel verkoopt muziek niet meer en zoveel radio stations zullen dit nummer ook niet meer draaienquote:Op zaterdag 27 april 2013 15:03 schreef artm het volgende:
[..]
150.000 euro..maar vervolgens vloeien er royalties terug, dus per saldo maken ze zelfs winst erop denk ik..
quote:Op zaterdag 27 april 2013 15:15 schreef Rivalo het volgende:
[..]
Valt dit nog ergens terug te kijken/te downloaden?
Ben ik ook wel benieuwd naar, fuck the dog of zo?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:46 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
wat zeggen ze tijdens de biepjes
irritant om zo een satirisch programma te moeten kijkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 16:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben ik ook wel benieuwd naar, fuck the dog of zo?
Mooie gevonden trouwens, choral and rap -> crap
quote:Op zaterdag 27 april 2013 21:38 schreef Bayswater het volgende:
De Duitsers hadden hem al jaren op de plank liggen:
Toten Hosen met het koningslied
Overigens: De gemiddelde nederlanderquote:Rapportcijfer voor Koningslied: 3,8
De gemiddelde Nederlander geeft het Koningslied een 3,8. Dat blijkt uit een peiling van Maurice de Hond. Vooral het rapgedeelte wordt slecht beoordeeld, met een 2,8.De melodie krijgt van alle onderdelen het hoogste cijfer,een 5.
46 procent van de ondervraagden geeft aan het wel een goed idee te vinden om op 30 april massaal de nieuwe koning toe te zingen. Maar uit de peiling blijkt dat 89 procent niet van plan is mee te gaan zingen.
Uit de peiling van De Hond blijkt ook dat bijna de helft van de mensen het een slecht idee vindt om het lied na alle kritiek toch te handhaven.
Gaat over Zadok the Priest, maar begrijp het ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:46 schreef _dodecahedron_ het volgende:
[..]
wat zeggen ze tijdens de biepjes
Triest idd. Doe dan niks.quote:Op zaterdag 27 april 2013 17:05 schreef _dodecahedron_ het volgende:
irritant om zo een satirisch programma te moeten kijken
Judas tPriest.quote:
Hebben ze eens gelijk is het weer niet goedquote:Op zaterdag 27 april 2013 22:49 schreef n00b13 het volgende:
Van Kladblok:
[..]
Overigens: De gemiddelde nederlander
Nee, dan mensen die op valide gronden kritisch zijn op dit werk (hetgeen ook schijnt te mogen in dit land) meteen als dramaqueens neerzetten en tevens als een puber roepen dat je het koopt om ze zogezegd dwars te zitten, dat komt sterk over...quote:Op zondag 28 april 2013 02:50 schreef remlof het volgende:
Stelletje dramaqueens, je druk maken om een liedje voor een poppenkast
Ieder zijn meug, hoor.quote:Op zondag 28 april 2013 03:09 schreef remlof het volgende:
Ik vind het geweldig, eigentijds, helemaal passen bij een troonswisseling anno 2013
Oooh, dat zingen ze altijd wanneer een Engelse koning/koningin gekroond wordt.quote:Op zaterdag 27 april 2013 23:54 schreef Zelva het volgende:
[..]
Gaat over Zadok the Priest, maar begrijp het ook niet helemaal.
oh ik vind het ook passen bij mensen die dronken zijn hoor, maar wanneer je morgen wakker word zul je spijt hebben van je aankoop ;lquote:Op zondag 28 april 2013 03:09 schreef remlof het volgende:
Ik vind het geweldig, eigentijds, helemaal passen bij een troonswisseling anno 2013
Had ik al gezegd dat het raar blijft om jou in het zwart te zien?quote:Op zondag 28 april 2013 02:50 schreef remlof het volgende:
Het gaat niet om of ze gelijk hebben. Het gaat erom dat de 'gemiddelde Nederlander' niet bestaat.quote:Op zondag 28 april 2013 02:12 schreef June. het volgende:
[..]
Hebben ze eens gelijk is het weer niet goed![]()
Het is niet dat het me dwars zit. Het is dat al het nieuws dat hierover naar voren komt weer nieuwe gespreksstof geeft.quote:Op zondag 28 april 2013 02:50 schreef remlof het volgende:
Is het gezellig onder je steen?quote:Op zondag 28 april 2013 13:01 schreef Iwanius het volgende:
Ik hoorde onderstaand nummer en dat vond ik nou een echt leuk en vrolijk Hollands nummer dat voor mij part meer gepromoot mag worden.
quote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef superworm het volgende:
In Curacao wordt geoefend!
http://nos.nl/koningshuis/video/500845-.html
''De W van Willem, de W van Willemstad''quote:Op maandag 29 april 2013 10:17 schreef superworm het volgende:
In Curacao wordt geoefend!
http://nos.nl/koningshuis/video/500845-.html
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |